Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2010, 14:44 uur
Ik ben toch benieuwd hoe Amerikaanse producers bij een Nederlands hardcore nummers uitkomen om te samplen. Youtube afgaan op zoek naar een pakkend melodietje? Of gewoon Thunderdom I t/m 20 afgaan ...
0
geplaatst: 6 augustus 2010, 14:47 uur
Dat Nederlandse hardcore dj's Amerikaanse rappers samplen wist ik maar andersom heb ik nog nooit gezien. Wel grappig, helaas vind ik het nummer niet zo vet.
0
FightForMore
geplaatst: 6 augustus 2010, 14:55 uur
Het is net alsof Dipset TopNotch heeft gecontacteerd voor een beat..
0
FightForMore
geplaatst: 7 augustus 2010, 01:48 uur
Het tweede album in 2010 van Canibus (C of Tranquility ) word geproduceerd door Premo, J-Zone, D/R Period & Domingo. Het komt uit op 5 Oktober en het nummer 'Golden Terra Of Rap (Premo productie) komt er in voor. Bron : HiphopDX
De befaamde De La Soul heeft vandaag een nummer gedropt en is hier te beluisteren : De La Soul - The Return of DST
En dan nog een samenwerking tussen Exile & Blu en deze is hier te beluisteren : Exile - Love Line f. Blu.
Dan is er een snippet vrijgekomen van het nieuwe album (de naam Good Ass Job is waarschijnlijk veranderd naar Dark Twisted Fantasy) en is hier te beluisteren : Kanye West - All Of The Lights (Snippet) [Ustream Rip].
De befaamde De La Soul heeft vandaag een nummer gedropt en is hier te beluisteren : De La Soul - The Return of DST
En dan nog een samenwerking tussen Exile & Blu en deze is hier te beluisteren : Exile - Love Line f. Blu.
Dan is er een snippet vrijgekomen van het nieuwe album (de naam Good Ass Job is waarschijnlijk veranderd naar Dark Twisted Fantasy) en is hier te beluisteren : Kanye West - All Of The Lights (Snippet) [Ustream Rip].
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 13:22 uur
Nineteen Ninety Now van Celph Titled komt 26 oktober uit, en Stoupe's groep Dutch werkt aan een tweede album. Tevens is Stoupe bezig met nog een project als Dutch maar dan met een andere zangeres (Lorrie Doriza).
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:34 uur
Ik vrees dat de productie van Buckwild totaal niet past bij Celph.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 augustus 2010, 16:08 uur
FightForMore schreef:
Dat kan beter
...
0
raffael77
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:56 uur
panjoe schreef:
Dat kan beter
...
(quote)
Dat kan beter
... Ik vind het wel een stoere track. Lekker oldschool zoals de jaren 80.
Dus mensen die van elektro-hop houden dit zeker checken
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 23:25 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 15:09 uur
Die jongen zou eens over een ander onderwerp moeten rappen. Altijd maar weer de gevoelige jongen uithangen, hij mag naar mijn mening wel wat rauwer worden.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 15:51 uur
Voor zijn rauwere werk is het debuut van Atmosphere en het album van The Dynospectrum een aanrader. Verder vind ik dat Slug moet doen waar hij goed in is, het vertellen van oprechte verhalen. Qua onderwerpkeus vind ik hem voldoende varieëren.
Binnenkort komt er ook de nieuwe single van Evidence - To Be Continued. Al een tijd te beluisteren, maar nu komt het officieel uit, ook met een video.
Binnenkort komt er ook de nieuwe single van Evidence - To Be Continued. Al een tijd te beluisteren, maar nu komt het officieel uit, ook met een video.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 17:03 uur
pascal83 schreef:
Dat is nou eenmaal zijn muzikale stijl dezer dagen. Maar in vind hem helemaal geen emo persoon of zo, eigenlijk is hij alleen emo in zijn muziek terwijl hij daar buiten gewoon een relax en humoristisch persoon is. R&P vertelt de rest, dus het valt uiteindelijk wel mee.(quote)
Die jongen zou eens over een ander onderwerp moeten rappen. Altijd maar weer de gevoelige jongen uithangen, hij mag naar mijn mening wel wat rauwer worden.
0
Harco
geplaatst: 14 augustus 2010, 17:26 uur
pascal83 schreef:
(quote)
Dat is toch inderdaad gewoon zijn stijl? Dan mag je bij elke rapper voortaan zijn lyrics gaan verwijten; Sean Price moet ophouden de grappige man uit te hangen, enz.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 18:20 uur
Wat is er trouwens zo gevoelig aan To All My Friends, anyway? Nuchtere track. Het enige verwijt dat ik Slug zou kunnen maken is dat het onderwerp niet bijster origineel is. Maar ik zit er niet mee.
0
Relax
geplaatst: 16 augustus 2010, 21:41 uur
Een neef van een vriend van me heeft een tijdje terug deze track uitgebracht.
J. Ortell Feat. Famouz Boy - Your Touch
Ik vind het echt kwaliteit hebben voor wat in eigen huis is gemaakt.
Hij is bezig aan een album en dergelijke.
J. Ortell Feat. Famouz Boy - Your Touch
Ik vind het echt kwaliteit hebben voor wat in eigen huis is gemaakt.
Hij is bezig aan een album en dergelijke.
0
FightForMore
geplaatst: 17 augustus 2010, 01:53 uur
M'n hoop in het nieuwe album van Kanye is weg, dankzij dit nieuwsitem : Kanye West Suggests Collabo With Justin Bieber, Raekwon | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX
Als dit waar is, mag Kanye officieel oprotten. Ik hoop dat dit niet op een Pete Rock of DJ Premier of andere dope beatmakers productie is. En ben beschaamd dat ik Raekwon dope vond. Eén van de betere MC's van één van de betere underground groep doet doodleuk mee... Sorry, dit gaat te ver.
Als dit waar is, mag Kanye officieel oprotten. Ik hoop dat dit niet op een Pete Rock of DJ Premier of andere dope beatmakers productie is. En ben beschaamd dat ik Raekwon dope vond. Eén van de betere MC's van één van de betere underground groep doet doodleuk mee... Sorry, dit gaat te ver.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 02:07 uur
Underground? Dacht het niet, maar goed. En Raekwon doet ook al doodleuk mee op het album van Ricky Ross
.
.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 11:56 uur
Wat laat je me toch schrikken op deze vroege ochtend... Moet je je voorstellen, een Wu album met Bieber:

@ Relax: Sorry, maar ik vind het maar Amerikaans klinken. Het heeft wel kwaliteit wat je zegt (afmixen en dat soort dingen), alleen is het precies wat me niet aanspreekt qua Hip-Hop.

@ Relax: Sorry, maar ik vind het maar Amerikaans klinken. Het heeft wel kwaliteit wat je zegt (afmixen en dat soort dingen), alleen is het precies wat me niet aanspreekt qua Hip-Hop.
0
Improvision
geplaatst: 17 augustus 2010, 12:03 uur
De Precious Cargo EP van FLYamSAM (Flying Lotus & Samiyam) wordt op dit moment gemastered.
Daarnaast las ik laatst op de Twitter van Flying Lotus dat hij aan iets aan het werken was met Madlib.
En er zijn ook geruchten over een volledige plaat van Heralds of Change (Hudson Mohawke en Mike Slott).
Daarnaast las ik laatst op de Twitter van Flying Lotus dat hij aan iets aan het werken was met Madlib.
En er zijn ook geruchten over een volledige plaat van Heralds of Change (Hudson Mohawke en Mike Slott).
0
Improvision
geplaatst: 17 augustus 2010, 12:32 uur
"Madlib called and said we should start getting to work on our album.. If he answers the phone next week, that's huge progress! 6:53 AM Jun 15th via web "
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 12:40 uur
Dit dus...
Verwacht minimaal een instant classic natuurlijk.
Verwacht minimaal een instant classic natuurlijk.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 13:00 uur
Dat is wel het minste wat ze kunnen doen, en dat lijken mij zelfs niet eens te hoge verwachtingen.
Die EP van FLYamSAM lijkt mij ook wel interessant!
Die EP van FLYamSAM lijkt mij ook wel interessant!
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 13:03 uur
Improvision schreef:
De Precious Cargo EP van FLYamSAM (Flying Lotus & Samiyam) wordt op dit moment gemastered.

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 13:13 uur
FightForMore schreef:
Kijk er nu nog meer naar uit... Ik ga nu eerst Kanye een
geven en als dat niet helpt verstop ik Justin Bieber tot 2011...* denotes required fields.