Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 14:07 uur
FightForMore schreef:
Sorry, dit gaat te ver.
Sorry, dit gaat te ver.
Inderdaad, heel erg JB en Kanye en dan ook nog Raekwon erbij betrekken. En het epic durven noemen. Dat ze elkaars shit beginnen te luisteren en samen twitteren doet al pijn vind ik. Zijn eerste drie albums zal ik altijd master vinden. Maar sinds 808's (ervoor allicht al) is hij helemaal het noorden kwijt. Hij komt nooit meer terug vrees ik...
@ relax die track is heel slecht. Het klinkt inderdaad wel Amerikaans enz maar het is zeker geen hip hop zoals iemand hierboven zei (denk kebab). Dit is gewoon r&b, maarja ieder zijn ding.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 15:54 uur
Harco schreef:
Dat is toch inderdaad gewoon zijn stijl? Dan mag je bij elke rapper voortaan zijn lyrics gaan verwijten; Sean Price moet ophouden de grappige man uit te hangen, enz.
Dat is toch inderdaad gewoon zijn stijl? Dan mag je bij elke rapper voortaan zijn lyrics gaan verwijten; Sean Price moet ophouden de grappige man uit te hangen, enz.
Daar hebben jullie misschien wel gelijk in. Maar hoewel ik Slug een goede rapper vindt, ontdek ik weinig variatie bij Atmosphere in het algemeen. Misschien ligt dat voor een groot gedeelte ook wel aan de beats.
Het kan allemaal veel en veeeel erger, getuige de laatste 'snippet' van Dre' Detox.
0
FightForMore
geplaatst: 17 augustus 2010, 16:26 uur
Alweer een album die op de hoop 'kon hoopvol worden, maar is brol'. Het was te mooi om waar te zijn, Dre heeft het ook verloren. Ik hoop dat Ice Cube z'n album terug goed word, anders heb ik geen hoop meer in de nieuwe hip-hop.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 19:16 uur
Haha die pretkop van hem ook! Lekker nummer trouwens! Thnx FlyLo 

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 19:32 uur
Hij staat op m'n hyves, dat had je kunnen weten. Omdat ik zo populair ben.
Rob Profiel - hyves.nl - rhythmandpoetry.hyves.nl (bij 100 vrienden geef ik een feestje)
Rob Profiel - hyves.nl - rhythmandpoetry.hyves.nl (bij 100 vrienden geef ik een feestje)

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 19:33 uur
Gewoon op Facebook komen joh, mijn vriendschapsverzoek zou je al hebben 

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 19:36 uur
Ik heb geen face. Pas over 3 jaar doe ik dat, omdat het nu nog te veel een hype is.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 19:58 uur
Nee. Ik ben een verzinsel. Net als de woorden: genititalistisch en genitieus.
0
FightForMore
geplaatst: 17 augustus 2010, 20:37 uur
Ik heb ook geen Facebook, ik zie het er het nut niet van.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:21 uur
Ik heb wel Facebook, want ik speel Farmville! En dat is hartstikke hip-hop!
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 02:14 uur
FightForMore schreef:
Dre, Ice Cube. de nieuwe hip-hop.
Dre, Ice Cube. de nieuwe hip-hop.
Probeer eens wat nieuws joh.http://www.undergroundhiphop.com/store/recommended_albums.asp
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 09:55 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb geen face. Pas over 3 jaar doe ik dat, omdat het nu nog te veel een hype is.
Serieus ik heb ook geen facebook, en als ik al mijn vrienden gelijk idioten het hoor hebben over taggen en al die andere lekkere engelse homo termen ben ik er nog blij om ook...
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 12:23 uur
Ik had er eentje in mijn kelder. Back in the days, in Den Helder.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 augustus 2010, 13:29 uur
thgryda schreef:
Serieus ik heb ook geen facebook, en als ik al mijn vrienden gelijk idioten het hoor hebben over taggen en al die andere lekkere engelse homo termen ben ik er nog blij om ook...
(quote)
Taggen een homo term?

0
FightForMore
geplaatst: 18 augustus 2010, 14:29 uur
ik snap niet eens hoe Facebook werkt, het enige sociaal internet ding (ironisch)dat ik had was Netlog, verwijderd toen dat ik door had dat het geen nut had....
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 14:30 uur
Jij bent vet underground!
Net zoals R&P. Topique is weer erg ontopic....
Net zoals R&P. Topique is weer erg ontopic....
0
Improvision
geplaatst: 18 augustus 2010, 17:12 uur
Flying Lotus gaat 20 september een EP uitbrengen met de naam Pattern+Grid World op Warp.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 17:13 uur
Improvision heeft dus wel Facebook 
Had het ook net gelezen.

Had het ook net gelezen.
* denotes required fields.