MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:

Random Axe moet wel hard worden. Anders faalt 2010 alsnog.

Guilty Simpson is matig, dus ik snap de hoge verwachtingen niet echt.

Wat dacht je van Sean Price en Black Milk. En als iemand het beste in Simpson naar boven kan halen zijn zij het wel.

Guilty is inderdaad middelmaat, maar past wel goed bij Black Milk zijn beats en ligt in dezelfde lijn als P.

Rhythm & Poetry schreef:
Nee. Ik ben een verzinsel. Net als de woorden: genititalistisch en genitieus.

Jat mijn woorden niet.

FightForMore
De niet meer waardige Wu-Tang Clan rapper (sorry, maar vanaf nu behoren Raekwon & Kanye West in m'n faal-lijst) heeft het officieel gemaakt. Er komt een collabo met Justin Bieber. Raekwon On Collab w/ Kanye West & Justin Bieber | 2dopeboyz Lees het vooral eens goed, Mr. heeft blijkbaar niet door dat hij z'n fanbase aan het verkleinen is.

Waar is Nas met z'n Hip-Hop is Dead track ? Zelfs Nas heeft een matig album afgeleverd... Ik hoop dat het snel 31 Augustus is, dan heb ik eindelijk de instrumental van 'I Used to Love H.E.R., kan ik eindelijk m'n eerste wapenfeit droppen.

Het enige positieve wat ik eraan kan vastbinden is dat die kleuters en die losers die naar Bieber luisteren dan gaan inzien, na het luisteren van die track van Kanye en Raekwon, dat hun idool gewoon crap is. En dat ze daarna snel College Dropout en Only Built 4 Cuban Linx gaan luisteren.

Maar of dat zal gaan gebeuren is de vraag, verder is een dikke fail van 'Ye en Rae.

FightForMore
Nee, de fans van Bieber zijn tegen geweld, misschien gaan ze dan meer opzoeken van Rae, komen ze een Wu-Tang Clan (C.R.E.A.M., Protect Ya Neck, Wu-Tang Clan Aint nothing to fuck with) videoclip tegen en gaan hun hersenen teveel geweld zien.

Maar zolang Method (wanneer Method zoiets gaat doen, stop ik met hip-hop te luisteren), Ghostface en die andere (Inspectah Deck kennende zal hij het wel weer willen doen) het niet doen, kan ik er nog mee leven. Raekwon is sowieso fucked up, sinds die ruzie met RZA.

FightForMore schreef:
De niet meer waardige Wu-Tang Clan rapper (sorry, maar vanaf nu behoren Raekwon & Kanye West in m'n faal-lijst) heeft het officieel gemaakt. Er komt een collabo met Justin Bieber. Raekwon On Collab w/ Kanye West & Justin Bieber | 2dopeboyz Lees het vooral eens goed, Mr. heeft blijkbaar niet door dat hij z'n fanbase aan het verkleinen is.

(afbeelding)

MAS
Inderdaad schandalig dat nu ook Raekwon zich verlaagd tot justin.

Wel of niet?

panjoe (moderator)
Ik zit het meeste te wachten op Deltron Event II en de nieuwe Madvillain... Maar dat wachten duurt al tijdperken.

raffael77
Alleen omdat het Justin is. Ik zou als ik Reakwon was niet eens op Kanye's album willen staan.

Premier, Pete Rock moeten zich schamen om uberhoud te produceren voor Kanye.(Heeft hij zelf geen ideeen meer of is zijn componist ervan door gegaan)

Ook Madlib had dit beter niet kunnen doen.

raffael77
ESQ & Charamanga hebben een dope plaat gemaakt.

Beide heren zijn van GP.

Ook Moe Pope & Rain - Life After God, Dexter Brenk & Fid Mella - High Hat Club Vol.3-4 zijn heerlijke albums.

De laatste is een soort van Instrumental album zoals Beat konducta of Donuts

Zolang er geen tracks uitkomen, is er ook niets helemaal zeker over wie er wel rappen/zingen/produceren/huilen op 'Ye's album. Justin Bieber zal dan wel dieptepunt zijn (had nog gehoopt op slechts sample werk a la Lady Gaga's Pokerface). En als die extra producers (nog steeds) zo goed zijn kunnen ze het niveau toch alleen omhoog halen? Dat Kanye's ideeën op zijn is dikke bullshit. Hij is creatiever dan menig artiest. Maar als hij juist dat geluid van een Madlib of een Pete Rock nodig heeft waarom zou hij ze dan niet vragen? Betwijfel alleen of ze echt een toevoegende waarde zullen hebben. Verwacht trouwens ook Pusha T op zijn album.

Pssst... Raekwon heeft nummers gemaakt met onder meer Lil' Wayne, Rick Ross, Fat Joe, Bun B en Paul Wall...

Justin Bieber gaat natuurlijk wel een stapje verder als een Rick Ross.....

Was meer gericht op reacties van de Raekwon niet met Kanye West moet samenwerken.

Ah ok. Ja meneer Raekwon heeft in zijn carrière nogal ongeloofwaardige samenwerkingen gedaan, vroeger zeurde hij nog tegen Ghostface dat hij samenwerkte met Ne-Yo, aangezien die te commercieel zou zijn

Improvision
Kunnen we niet gewoon het resultaat afwachten in plaats van al te zeuren? Misschien is de track van de eeuw wel in de maak.

Improvision schreef:
Kunnen we niet gewoon het resultaat afwachten in plaats van al te zeuren? Misschien is de track van de eeuw wel in de maak.

Ja, wie weet is Justin Bieber wel de dopeste rapper ever.

Get Down Like That en Back Like That zijn heerlijke nummers! En je hebt gelijk Improvision, alleen dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dat gevoel niet heb bij een nummer van Kanye.

22 augustus brengt Sadistik samen met Kid Called Computer zijn nieuwe EP uit: The Art of Dying. De plaat is al op het net te vinden, dus ik ga er zo naar luisteren.

Amazon.com: The Art of Dying: Sadistik & Kid Called Computer: MP3 Downloads

Improvision
Good Life en Heard Em Say zijn ook prima nummers, hoewel de gastartiesten niet hoog in mijn achting staan.

Daar had ik wel hoge verwachtingen van, omdat ik vind dat Kanye eigenlijk altijd de juiste keuzes maakt qua gastartiesten en ze op de juiste manier plaatst in een nummer. Zie alleen nog niet voor me hoe dat moet bij Justin Bieber...

FightForMore
JLjuju schreef:
(quote)

Ja, wie weet is Justin Bieber wel de dopeste rapper ever.

Justin weet amper wat hip-hop is, z'n ouders lieten hem nooit buiten, want ja, buiten is het zo gruwelijk...

Rhythm & Poetry schreef:
22 augustus brengt Sadistik samen met Kid Called Computer zijn nieuwe EP uit: The Art of Dying. De plaat is al op het net te vinden, dus ik ga er zo naar luisteren.

Amazon.com: The Art of Dying: Sadistik & Kid Called Computer: MP3 Downloads
Het is echt eng hoeveel die gast op (de oude) Slug lijkt qua stem, maar ook wel qua teksten.

Hij gaat veel verder dan Slug qua teksten. Sadistik is een pure emo rapper, en dat is Slug natuurlijk niet. Maar je hebt wel gelijk.

raffael77
Buiten hetgeen dat ik vind dat Kanye maar weinig goede ideeen heeft is hij ook nog eens (op zijn jeuds gezegd) een KAPOT slechte rapper die alleen al om die reden niet met goden zou mogen werken.

Zo dat ben ik ff kwijt.

Wil je nooit meer zo hip doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.