MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
MAS
Waarom staat het nieuwe Blu album niet meer op de site?

Het word niet meer uitgebracht.

Met "nieuwe" Blu album bedoelen we vast HerFavoriteColo(u)r, of niet?

Die was toch al uitgebracht als mixtape? Ik heb dat album/mixtape al iets van een half jaar in huis.

Rhythm & Poetry schreef:
Albums waar ik naar uitkijk (naast die van Evidence):

John Legend & The Roots - Wake Up (maar vrees dat dit niet veel gaat worden)

Aan the fire en die doin it again remix te oordelen weet ik dat zo nog niet. John Legend is een van de weinige soul (of r&b) artiesten die ik wel goed vind en stijn stijl past blijkbaar goed bij die van the roots. We zullen zien

Je moet een geheel ander album verwachten, die tracks zijn geen juiste indicatie. Ik denk ook niet dat we Black Thought te horen krijgen op Wake Up.

MAS
Stapler schreef:
Het word niet meer uitgebracht.

Het was toch al uitgebracht? Hij is ook gewoon te preorderen op HHV. Kan iemand dit uitleggen. R&P?

Blu heeft zelf besloten het album niet uit te brengen, zei hij op twitter. Het is nu meer een veredelde bootleg geworden, een tape die eeuwig op het net zal zweven, maar niet tastbaarder dan dat gaat worden.

Die plaat wordt misschien in de toekomst alsnog uitgebracht, aldus Nature Sounds.

MAS
En wat is de reden? Het heeft dus geen nut voor mij om hem te preorderen op HHV?

Dat heeft het inderdaad niet. Ik heb me niet in de reden verdiept. Ik denk dat Blu het zelf een te hoog mixtape gehalte vindt hebben, en bovendien is die schijf al zo lang op het internet te vinden, waarom zou je het uberhaupt nog uitbrengen?

MAS
Vreemd maar ik neem aan dat hij er een goede reden voor heeft.

FightForMore
Welk nieuwe album van Blu ? HerFavoriteColo(u)r ?

FightForMore
Blu heeft toch eens een nieuw album aangekondigd een korte tijd geleden ?

Improvision
Maar niet HerFavoriteColo(u)r, hij heeft zelf op twitter gezegd dat die niet uitkomt, aangezien er zo veel om te doen was.

Die cover.............

Wordt het album op No Limit uitgebracht?

MAS
De cover is misschien niet zo geweldig maar de featurings en het feit dat het een Celph Titled album is zijn voor mij genoeg om hier naar uit te kijken.

Rene1979
Voor mij ook! En de covers moet je niet serieus nemen.. Net als R.A. the Rugged Man, is Celph Titled een komiek in Hip Hop..De eerste twee gelekte tracks zijn iig lekker... En wat zeiken we over een cover.. EINDELIJK komt CT met een album!

Eerst indruk van een album... dit lijkt wel een mixtape-cover. Maar inderdaad: boeiend! Maar wat kan ik eigenlijk verwachten van dit album, als ik niet op de cover af moet gaan? (Heb wel een beetje geyoutubed, maar toch... Ik vind hem een beetje klinken als die gast van Jedi Mind Tricks, alleen ligt Celph Titled mij wat beter in het gehoor).

De beats van Buckwild zijn allemaal uit begin/midden jaren '90 (staat dus ook in het artikel ja), niet echt 100% een regulier album dus eigenlijk, werd op een site zelfs aangegeven als mixtape.

Ook de plaat van Young Buck komt binnenkort uit

Hmm.. Vond Young Buck de beste van G-Unit. 50 Cent was wel ok, maar Lloyd Banks is een kopie van hem. Toch zijn de soloplaten van Young Buck ook niet echt om over naar huis te schrijven.

FightForMore
Jammer dat Young Buck zo vernederd is geweest door 50...

Btw, de nieuwe mixtape van Fashawn komt elk moment uit, hier is de art + tracklist ; Fashawn – Grizzly City 3 (Artwork x Tracklist) | 2dopeboyz

En toch voelt het toch allemaal net wat goedkoper met die Celph cover. Het album zal ongetwijfeld de shit worden maar ik vind het jammer.

Harco
Silky & Smooth schreef:
Hmm.. Vond Young Buck de beste van G-Unit. 50 Cent was wel ok, maar Lloyd Banks is een kopie van hem. Toch zijn de soloplaten van Young Buck ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Lloyd Banks een kopie van 50 Cent?

Okee dat is wat overdreven, maar ik vond hem qua rapstijl veel op 50 Cent lijken en totaal niet bijzonder. Buck sprong er wel uit en Yayo ook, maar dat vanwege zijn enorm slechte rapkwaliteiten.

Ben trouwens ook benieuwd naar het album van J. Cole. Na twee leuke mixtapes en een vette verse op The Blueprint 3 kijk ik al een beetje uit naar zijn album.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.