MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:

Damn triest nieuws, kunnen ze hem nog steeds niet in vrede laten rusten want die postuum albums zijn natuurlijk erg slecht...

Zal wel weer vol komen te staan met integriteitloze features,
"2pac Ft Souljah Boy - Hit 'Em Up...on twitter" .

Wat ze uiteindelijk doen kan ik weinig over zeggen, maar ze zeggen nu dat het plan is om de tracks OG te laten, dus geen remixing en shit. Als ze echt doen wat ze zeggen ben ik wel blij met een nieuwe release, maar als ze weer aan komen met een Pac's Life soort van album, dan mogen ze het wel weglaten.

FightForMore
Jammer dat er geen unreleasde album van Big L komt...

Improvision
Er komt wel een docu/film, toch?

FightForMore
Group Home gaat een tribute album droppen voor Guru. AllHipHop.com Daily News - : Group Home Announces New Tribute Album To Rapper Guru

Ik vind Group hun debuut echt wel dope, hun tweede vind ik maar matig, maar ik ben wel benieuwd naar dit album. Allemaal DJ Premier-beats!

MAS
Waarom heeft Group Home na hun eerste album eigenlijk niks meer uitgebracht?

MAS schreef:
Waarom heeft Group Home na hun eerste album eigenlijk niks meer uitgebracht?

Group Home - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Aesop Rock en Rob Sonic werken al een tijdje samen aan hun Hail Mary Mallon project.

KILLERBEE99 schreef:
Wat ze uiteindelijk doen kan ik weinig over zeggen, maar ze zeggen nu dat het plan is om de tracks OG te laten, dus geen remixing en shit. Als ze echt doen wat ze zeggen ben ik wel blij met een nieuwe release, maar als ze weer aan komen met een Pac's Life soort van album, dan mogen ze het wel weglaten.

Kan niet hé, het zijn vaak stukjes uit de studio, leftovers. Vaak in accapela vorm of met een erg amateuristische beat. Je weet wel gewoon om te oefenen of om veel materiaal te hebben waar uit je kan selectere. Je kan dat materiaal dus niet in die vorm gaan uitbrengen, klinkt nergens naar. Wat ze doen is pacs bar opkuisen, remasteren, een nieuwe beat eronder, r&b refreintje (vaak ook nog gecovered van een oud soul nummer ofzo) dat er vaagweg iets mee te maken heeft en bam klaar is kees... spijtig

thgryda schreef:
(quote)

Kan niet hé, het zijn vaak stukjes uit de studio, leftovers. Vaak in accapela vorm of met een erg amateuristische beat. Je weet wel gewoon om te oefenen of om veel materiaal te hebben waar uit je kan selectere. Je kan dat materiaal dus niet in die vorm gaan uitbrengen, klinkt nergens naar. Wat ze doen is pacs bar opkuisen, remasteren, een nieuwe beat eronder, r&b refreintje (vaak ook nog gecovered van een oud soul nummer ofzo) dat er vaagweg iets mee te maken heeft en bam klaar is kees... spijtig

Er zijn anders toch zat 2Pac nummers die gewoon unreleased zijn maar wel gewoon klaar (uren aan muziek, heb ze op de PC ), misschien allleen even remasteren en klaar is kees. Maar er zullen vast ook nummers zijn zoals jij zegt

MAS

Aha dat wist ik niet.

[modknipje]

Relax
Ik presenteer, de mini-tape!
De tape bevat 4 tracks van mij.
Het zou eerst een online album worden, maar ik had te weinig tijd daarvoor, dus bij deze, een mini-tape.

Opin Draconis - Mini-Tape

(afbeelding)

Tracklist:
01. Opin Zone
02. Pak een Kaart
03. Kom Op
04. Toekomstplan

Download:
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

ff checken dan he

MAS
Ik ga hem nu even binnenhalen.

Ben benieuwd!

FightForMore
De nieuwe mixtape van Fashawn is uit en kun je hier downloaden : Fashawn & DJ Skee – Grizzly City 3 (Mixtape) | 2dopeboyz

MAS
Dope. Maar waarom een nummer met Weezy.

@ Relax
Mooie tape! Vooral de beats vind ik echt lekker. Enigste minpuntje is dat het gezang me gaat irriteren. Je hebt wel een chille flow imo.
Sowieso props dat je alles zelf hebt gedaan .

PJC
@ Relax
Ben je van dezelfde streek als de mannen van 0118-vier?
Flow is nice, beats ok, zang vervelend, artwork lelijk.
maar hey, je hebt het allemaal zelf in elkaar gestoken, dat is nice.

Relax
PJC schreef:
@ Relax
Ben je van dezelfde streek als de mannen van 0118-vier?
Flow is nice, beats ok, zang vervelend, artwork lelijk.
maar hey, je hebt het allemaal zelf in elkaar gestoken, dat is nice.

Nee ik ben van Apeldoorn, luister eigenlijk nooit naar 0118-vier.

Bedankt voor de feedback.

Artwork vind ik juist erg mooi.

Vind de voorkant wel vet (zelfgetekend?) achterkant vind ik wel wat jammer. Zal dit weekend nog de nummers luisteren.

Relax
Nee ik heb het niet zelf getekend, ik heb het plaatje van internet geplukt aangezien het mij erg opviel.
Ik heb het met photoshop wat meer cartoony gemaakt, de originele was wat ruwer en ribbeliger.. en dan natuurlijk nog simpel de tekst erop zetten wat een beetje goed samen kleurt.

FightForMore
D'r is een nieuwe Nas track gedropt en ik vind hem eerlijk gezegd wel dope, heel wat beter dan die Distant Relatives-onzin.

Nas – Power, Paper & P*ssy | 2dopeboyz

En KRS-One (samen met RZA) heeft ook weer een track gedropt van z'n aankomend album :

KRS-One – 1, 2 Here’s What We Gonna Do f. RZA | 2dopeboyz

MAS

Dit is nou een samenwerking waar ik echt geen vertrouwen in heb.

@Relax: Die EP check ik zowiezo nog maar ik heb mijn laptop nu niet en ik kan op deze pc niet downloaden.

[quote]FightForMore schreef:

En KRS-One (samen met RZA) heeft ook weer een track gedropt van z'n aankomend album :

KRS-One zou toch een album maken met True Master?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:35 uur

geplaatst: vandaag om 10:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.