Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 14:29 uur
KILLERBEE99 schreef:
Death Row Records Official Forums • Login - deathrowmusic.com
LBC Crew en Sam Sneed, worden verwacht deze herfst.
Met de kerstmis release bedoelen ze natuurlijk 2Pac.
The New Death Row Records: Unreleased 2Pac Records? (Pg. 2) | VIBE
YouTube - WIDEawake Death Row President John Payne Interview with Datz Hott 08.03.2010
Death Row Records Official Forums • Login - deathrowmusic.com
LBC Crew en Sam Sneed, worden verwacht deze herfst.
Met de kerstmis release bedoelen ze natuurlijk 2Pac.
The New Death Row Records: Unreleased 2Pac Records? (Pg. 2) | VIBE
YouTube - WIDEawake Death Row President John Payne Interview with Datz Hott 08.03.2010
Damn triest nieuws, kunnen ze hem nog steeds niet in vrede laten rusten want die postuum albums zijn natuurlijk erg slecht...
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 19:06 uur
Zal wel weer vol komen te staan met integriteitloze features,
"2pac Ft Souljah Boy - Hit 'Em Up...on twitter" .
"2pac Ft Souljah Boy - Hit 'Em Up...on twitter" .
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 19:33 uur
Wat ze uiteindelijk doen kan ik weinig over zeggen, maar ze zeggen nu dat het plan is om de tracks OG te laten, dus geen remixing en shit. Als ze echt doen wat ze zeggen ben ik wel blij met een nieuwe release, maar als ze weer aan komen met een Pac's Life soort van album, dan mogen ze het wel weglaten.
0
FightForMore
geplaatst: 26 augustus 2010, 21:36 uur
Jammer dat er geen unreleasde album van Big L komt...
0
FightForMore
geplaatst: 27 augustus 2010, 00:22 uur
Group Home gaat een tribute album droppen voor Guru.
AllHipHop.com Daily News - : Group Home Announces New Tribute Album To Rapper Guru
Ik vind Group hun debuut echt wel dope, hun tweede vind ik maar matig, maar ik ben wel benieuwd naar dit album. Allemaal DJ Premier-beats!
AllHipHop.com Daily News - : Group Home Announces New Tribute Album To Rapper GuruIk vind Group hun debuut echt wel dope, hun tweede vind ik maar matig, maar ik ben wel benieuwd naar dit album. Allemaal DJ Premier-beats!

0
geplaatst: 27 augustus 2010, 00:59 uur
Waarom heeft Group Home na hun eerste album eigenlijk niks meer uitgebracht?
0
geplaatst: 27 augustus 2010, 02:44 uur
MAS schreef:
Group Home - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

0
geplaatst: 27 augustus 2010, 05:55 uur
Aesop Rock en Rob Sonic werken al een tijdje samen aan hun Hail Mary Mallon project.
0
geplaatst: 27 augustus 2010, 10:35 uur
KILLERBEE99 schreef:
Wat ze uiteindelijk doen kan ik weinig over zeggen, maar ze zeggen nu dat het plan is om de tracks OG te laten, dus geen remixing en shit. Als ze echt doen wat ze zeggen ben ik wel blij met een nieuwe release, maar als ze weer aan komen met een Pac's Life soort van album, dan mogen ze het wel weglaten.
Kan niet hé, het zijn vaak stukjes uit de studio, leftovers. Vaak in accapela vorm of met een erg amateuristische beat. Je weet wel gewoon om te oefenen of om veel materiaal te hebben waar uit je kan selectere. Je kan dat materiaal dus niet in die vorm gaan uitbrengen, klinkt nergens naar. Wat ze doen is pacs bar opkuisen, remasteren, een nieuwe beat eronder, r&b refreintje (vaak ook nog gecovered van een oud soul nummer ofzo) dat er vaagweg iets mee te maken heeft en bam klaar is kees... spijtig
0
geplaatst: 27 augustus 2010, 14:18 uur
thgryda schreef:
Kan niet hé, het zijn vaak stukjes uit de studio, leftovers. Vaak in accapela vorm of met een erg amateuristische beat. Je weet wel gewoon om te oefenen of om veel materiaal te hebben waar uit je kan selectere. Je kan dat materiaal dus niet in die vorm gaan uitbrengen, klinkt nergens naar. Wat ze doen is pacs bar opkuisen, remasteren, een nieuwe beat eronder, r&b refreintje (vaak ook nog gecovered van een oud soul nummer ofzo) dat er vaagweg iets mee te maken heeft en bam klaar is kees... spijtig
(quote)
Er zijn anders toch zat 2Pac nummers die gewoon unreleased zijn maar wel gewoon klaar (uren aan muziek, heb ze op de PC
), misschien allleen even remasteren en klaar is kees. Maar er zullen vast ook nummers zijn zoals jij zegt 
0
Relax
geplaatst: 27 augustus 2010, 22:53 uur
Ik presenteer, de mini-tape!
De tape bevat 4 tracks van mij.
Het zou eerst een online album worden, maar ik had te weinig tijd daarvoor, dus bij deze, een mini-tape.
Opin Draconis - Mini-Tape

Tracklist:
01. Opin Zone
02. Pak een Kaart
03. Kom Op
04. Toekomstplan
Download:
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
De tape bevat 4 tracks van mij.
Het zou eerst een online album worden, maar ik had te weinig tijd daarvoor, dus bij deze, een mini-tape.
Opin Draconis - Mini-Tape

Tracklist:
01. Opin Zone
02. Pak een Kaart
03. Kom Op
04. Toekomstplan
Download:
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
0
FightForMore
geplaatst: 28 augustus 2010, 01:25 uur
De nieuwe mixtape van Fashawn is uit en kun je hier downloaden : Fashawn & DJ Skee – Grizzly City 3 (Mixtape) | 2dopeboyz
0
geplaatst: 28 augustus 2010, 15:01 uur
@ Relax
Mooie tape! Vooral de beats vind ik echt lekker. Enigste minpuntje is dat het gezang me gaat irriteren. Je hebt wel een chille flow imo.
Sowieso props dat je alles zelf hebt gedaan
.
Mooie tape! Vooral de beats vind ik echt lekker. Enigste minpuntje is dat het gezang me gaat irriteren. Je hebt wel een chille flow imo.
Sowieso props dat je alles zelf hebt gedaan
.
0
geplaatst: 28 augustus 2010, 16:08 uur
@ Relax
Ben je van dezelfde streek als de mannen van 0118-vier?
Flow is nice, beats ok, zang vervelend, artwork lelijk.
maar hey, je hebt het allemaal zelf in elkaar gestoken, dat is nice.
0
Relax
geplaatst: 28 augustus 2010, 16:10 uur
PJC schreef:
@ Relax
@ Relax
Nee ik ben van Apeldoorn, luister eigenlijk nooit naar 0118-vier.
Bedankt voor de feedback.

0
geplaatst: 28 augustus 2010, 17:06 uur
Vind de voorkant wel vet (zelfgetekend?) achterkant vind ik wel wat jammer. Zal dit weekend nog de nummers luisteren.
0
Relax
geplaatst: 28 augustus 2010, 17:18 uur
Nee ik heb het niet zelf getekend, ik heb het plaatje van internet geplukt aangezien het mij erg opviel.
Ik heb het met photoshop wat meer cartoony gemaakt, de originele was wat ruwer en ribbeliger.. en dan natuurlijk nog simpel de tekst erop zetten wat een beetje goed samen kleurt.
Ik heb het met photoshop wat meer cartoony gemaakt, de originele was wat ruwer en ribbeliger.. en dan natuurlijk nog simpel de tekst erop zetten wat een beetje goed samen kleurt.
0
FightForMore
geplaatst: 29 augustus 2010, 00:25 uur
Kanye & Jay-Z gaan een EP droppen ; Kanye West & Jay-Z Said To Release Five-Song EP, "Watch The Throne" | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX
0
FightForMore
geplaatst: 30 augustus 2010, 00:42 uur
D'r is een nieuwe Nas track gedropt en ik vind hem eerlijk gezegd wel dope, heel wat beter dan die Distant Relatives-onzin.
Nas – Power, Paper & P*ssy | 2dopeboyz
En KRS-One (samen met RZA) heeft ook weer een track gedropt van z'n aankomend album :
KRS-One – 1, 2 Here’s What We Gonna Do f. RZA | 2dopeboyz
Nas – Power, Paper & P*ssy | 2dopeboyz
En KRS-One (samen met RZA) heeft ook weer een track gedropt van z'n aankomend album :
KRS-One – 1, 2 Here’s What We Gonna Do f. RZA | 2dopeboyz
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 01:01 uur
FightForMore schreef:
Kanye & Jay-Z gaan een EP droppen ; Kanye West & Jay-Z Said To Release Five-Song EP, "Watch The Throne" | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX
Dit is nou een samenwerking waar ik echt geen vertrouwen in heb.
@Relax: Die EP check ik zowiezo nog maar ik heb mijn laptop nu niet en ik kan op deze pc niet downloaden.
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 14:45 uur
[quote]FightForMore schreef:
KRS-One zou toch een album maken met True Master?
KRS-One zou toch een album maken met True Master?
* denotes required fields.