Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 18:43 uur
Kanye/Raekwon/JustinBieber collapse is er. Justin past er totaal niet bij, maar de verses zijn wel goed.
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 18:57 uur
op youtube staan er ook dingen maar die klinken anders??? wtf
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 18:58 uur
YouTube - Justin Bieber Ft. Raekwon & Kanye West Remix
anyway, het klinkt toch allemaal behoorlijk kut
anyway, het klinkt toch allemaal behoorlijk kut
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 19:06 uur
zelfgemaakt zijn die. Raekwon's verse daar is ook overgenomen van een ander liedje.
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 19:42 uur
PJC schreef:
Anders worden die onmiddelijk geblokkeerd door YT.
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 09:50 uur
Damn die bieber remix is zo jammer, de beat is in principe een goeie remake van kanye en rae spit voor een keer ook dope. Ook kanyes verse is meer dan aanvaardbaar. Maar het refrein
. Dit is te gay voor woorden, begint die kleine justin opeens te kwelen tussen de coupletten door. Zonder justin bieber zou deze track op zich nog aardig zijn...
. Dit is te gay voor woorden, begint die kleine justin opeens te kwelen tussen de coupletten door. Zonder justin bieber zou deze track op zich nog aardig zijn...
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 10:39 uur
Hij moet gewoon een andere rapper toevoegen en een leuk refrein maken (samplen) en dan heb je volgens mij wel een vette track hoor!
0
geplaatst: 1 september 2010, 15:04 uur
Y Society komy binnenkort met een nieuwe track. De promo kun je al beluisteren op youtube en de artiestenpagina van mume. Wat mij betreft kan een album van dit duo niet snel genoeg komen.
0
geplaatst: 1 september 2010, 18:21 uur
0
geplaatst: 1 september 2010, 18:27 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Geweldig nieuws, alleen dan nog veel beter dan geweldig:
Rhymesayers Entertainment :: Releases
Geweldig nieuws, alleen dan nog veel beter dan geweldig:
Rhymesayers Entertainment :: Releases
Die website is altijd zó traag bij mij.. Niemand anders die daar last van heeft?
Anyway, terwijl ik wacht:
Website eindelijk kunnen openen, er komt een nieuwe Atmosphere double-EP aan volgende week

"To All My Friends, Blood Makes The Blade Holy: The Atmosphere EPs"
0
Mb.
geplaatst: 1 september 2010, 18:31 uur
Hij blijft bij mij maar laden. Nog iets anders interessants naast Atmosphere misschien? 

0
geplaatst: 1 september 2010, 18:31 uur
Ja, ik wilde die track ook net plaatsen. Jezus, ze doen het gewoon weer!
Ik heb zo veel zin in die nieuwe dubbel-ep.
Kan echt niet wachten. 
Kan echt niet wachten. 
0
geplaatst: 1 september 2010, 18:59 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Kan echt niet wachten.
Kan echt niet wachten.
Bij Atmosphere albums heb ik altijd dat ik 2 a 3 heeeleemaaal geweldig vind, en dan de rest eigenlijk oninteressant. Ditzelfde bij Jedi Mind Tricks.
Nu maar hopen dat er weer zulk soort geweldige nummers op staan.
0
geplaatst: 1 september 2010, 19:38 uur
Dat kan, maar is wel raar in mijn opinie. Aangezien ik vaak vind dat er bij Atmosphere-albums (en zeker de LP's vanaf Godlovesugly) niet zozeer een uitschieter opstaat, maar dat het niveau constant hoog ligt.
0
geplaatst: 1 september 2010, 19:42 uur
ik weet ook niet waar het aan ligt, ik hou iig wel van die liedjes die verhalen vertellen bijvoorbeeld liedjes als Yesterday of A Song About A Friend. Dat zijn dan ook meestal mijn "uitschieters".
0
geplaatst: 1 september 2010, 19:45 uur
Liedjes vertellen geen verhalen, maar rappers wel.
Maar heel WLGYL staat eigenlijk vol van verhalen, aangezien Slug ook op een verhalende manier rapt.
Maar heel WLGYL staat eigenlijk vol van verhalen, aangezien Slug ook op een verhalende manier rapt.
0
geplaatst: 1 september 2010, 19:48 uur
Als je die plaat vaker gaat draaien worden alle tracks je favoriet. Althans, dat was bij mij het geval. 

0
FightForMore
geplaatst: 1 september 2010, 20:33 uur
Ik ben niet zo lang een fan van Atmosphere, maar ik kan hem wel nog diggen.
0
Rene1979
geplaatst: 2 september 2010, 06:34 uur
Nieuw Atmosphere! Alleen zo jammer dat de cd alleen bij FE te bestellen is. Dat is een website met een achterlijke shippingrate... Waardoor een cd drie keer zo duur wordt..
Hier een project wat onlangs is uitgekomen...
Hier een project wat onlangs is uitgekomen...
0
geplaatst: 2 september 2010, 10:01 uur
Prachtige track flylo, net als jij en R&P (nog wel meer users natuurlijk) kijk ik hier erg naar uit. Ook naar EV trouwens maar dat zou nog even duren
0
geplaatst: 2 september 2010, 10:56 uur
Is die track slechts een single of is het onderdeel van een album/EP, Rene? Klinkt wel vet, alleen moet even wennen aan dat Nintendogeluid 

0
geplaatst: 2 september 2010, 11:58 uur
De laatste vier maanden van het jaar moeten wel goede maanden worden voor (het magere) 2010 qua hiphop voor mij; albums van o.a. Hell Razah, Killah Priest, Virtuoso (o.v.b.), Hitfarmers, Lost Children of Babylon, Kno, Celph Titled, GZA, Masta Killa, Pharoahe Monch, (hopelijk een van de veel beloofde) Snowgoons, Random Axe en dat is dan alleen wat er vrijwel 100% uit gaat komen dit jaar, tenminste, dat denk ik (wellicht alleen Random Axe niet). Ook ben ik er ongetwijfeld een aantal vergeten. Canibus heb ik overigens weinig verwachtingen van.
0
geplaatst: 2 september 2010, 12:33 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Canibus heb ik overigens weinig verwachtingen van.
Canibus heb ik overigens weinig verwachtingen van.
Waarschijnlijk komt Canibus' Poet Laureate project dit jaar, maar dat weet ik niet zeker.
0
geplaatst: 2 september 2010, 13:36 uur
JLjuju schreef:
Lijkt me niet (Canibus kennende), maar ik doelde op C of Tranquility, heb de snippets al gehoord en klinkt niet bijzonder, bovendien zijn veel nummers al oud. Maar dat hij twee van de vier beloofde albums dropt is al een wonder voor zijn doen (andere waren RTJ II (die jij het Poet Laureate-project noemt) en het album met Keith Murray).(quote)
Waarschijnlijk komt Canibus' Poet Laureate project dit jaar, maar dat weet ik niet zeker. * denotes required fields.