MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Reef moet eens een plaat maken met de Goons. Jammer dat El Da Sensei en Viro er niet op staan dit keer.

Bedorvenkebab schreef:
Reef moet eens een plaat maken met de Goons. Jammer dat El Da Sensei en Viro er niet op staan dit keer.
Er is momenteel een plaat van Snowgoons samen met Reef in de maak. El Da en Viro kunnen er nog opkomen; de tracklist is namelijk nog niet (helemaal) bekend, alleen negen tracks uit de snippet..

P.O.W. schreef:

Wat ik heb gehoord klinkt wel erg depri weer:
YouTube - Chico and the Man - My Lady (Blue Schooler Video)

Maar die track gaat waarschijnlijk lichtelijk veranderd worden om beter bij het album te passen.

Die track klinkt imo erg goed. Ik ben niet het emo type maar in hip hop hou ik toch meestal van de wat rustigere nummers... Ik vond het album van Kno briljant geproduceerd, ik stoorde me mede door het niveau van de gastartiesten ook niet echt aan Kno. Maar deze track maakt wel duidelijk dat met een topmc de beats van kno nog beter tot hun recht komen. De beat klinkt wel wat depri maar is toch erg solide en past goed bij de stijl van Tonedeff. Ik kijk dan ook erg uit naar dit album en heb ook goeie hoop in het Deacon album. Al zijn op Death is silent na, de soloprojecten van de CL leden van een betrekkelijk lagere kwaliteit dan de CL albums zelf...

Rene1979
Snowgoons snippets klinken weer bruut! Al bekend wanneer hij uitkomt?

MJ_DA_MAN schreef:
En daar komen sowieso nog bij: N.B.S., Closers (Red Eye, Shabaam Sahdeeq), Bekay, Sicknature (maar dat is logisch, hij heeft de plaat ook mede geproduceerd), Virtuoso, Wise P (The Ranjahz), Sauce Money, U.G. (Cella Dwellas), IDE, Alucard (Creative Juices), Jise, Freestyle (Arsonists), Crooked I, Beenie Man ( ) F.T. , LordWillin, Reef The Lost Cauze (uiteraard) en Banish.

De helft van die gastartiesten ken ik niet eens , maar dat had ik bij Black snow ook .

Rene1979 schreef:
Snowgoons snippets klinken weer bruut! Al bekend wanneer hij uitkomt?
MJ_DA_MAN schreef:
Op 7 december komt blijkbaar het nieuwe Snowgoons-album uit, genaamd Kraftwerk. (...)
Dat is overigens zeer makkelijk te vinden via bepaalde zoekmachines .

Echt hard dat ze het Kraftwerk noemen . Ondergeschoven entrepreneurs zijn het.

Waarom is dat hard? Weinig origineel zul je bedoelen.

P-DawG
P.O.W. schreef:
(quote)

Yup, extreem veel potentie. Ik probeer em al niet te overhypen voor mezelf maar hier kijk ik toch erg naar uit.

Wat ik heb gehoord klinkt wel erg depri weer:
YouTube - Chico and the Man - My Lady (Blue Schooler Video)

Maar die track gaat waarschijnlijk lichtelijk veranderd worden om beter bij het album te passen.
Erg mooi nummer. Tonedeff past perfect bij de productie, die ik niet perse emo vind (zeker niet in vergelijking met Kno's solowerk). Ik hoop dat de rest van het album ook van dit niveau is, in dat geval zit het imo meer dan snor.

Osiris Apis schreef:
Waarom is dat hard? Weinig origineel zul je bedoelen.
Hard omdat Kraftwerk meer aandacht verdient onder de luisteraard die de tijd van hun niet hebben meegemaakt.

CunninLynguists, Mac Dre en Kamachi (niet dat die laatste een ramp is) zijn overigens niet in de tracklist terug te vinden.

Stapler schreef:
(quote)
Hard omdat Kraftwerk meer aandacht verdient onder de luisteraard die de tijd van hun niet hebben meegemaakt.

Oh die manier. Ik dacht je Snowgoons ondergeschoven entrepreneurs noemde.
Kraftwerk was hun tijd ver vooruit.

Harco
Jammer, Mac Dre was stoer geweest.

Osiris Apis schreef:
Oh die manier. Ik dacht je Snowgoons ondergeschoven entrepreneurs noemde.
Kraftwerk was hun tijd ver vooruit.
Was al bang voor die misvatting, haha.

MJ_DA_MAN schreef:
CunninLynguists, Mac Dre en Kamachi (niet dat die laatste een ramp is) zijn overigens niet in de tracklist terug te vinden.

Celph Titled en Viro ook niet idd. Jammer, had Celph wel graag weer op een beat van snowgoons gehoord. Vind hem daar toch beter bij passen.

Volgens mij doet Viro niet mee omdat ie in du jail zit.

ok das een redelijk goede reden dan.

Een beetje rapper neemt ook tracks op in de jail, maar waarom zit hij daar?

Edit. ik heb geen zoekmachines.

Jammer van Viro... Hoor ik de laatste tijd sowieso weinig van, zou dus een verklaring kunnen zijn.

Verder zou ik het leuk vinden om een keer Snowgoons te horen in combinatie met rappers die wel wat te melden hebben (Reef af en toe, El Da Sensei vorig album, Viro op Starlight). Heel leuk dat brag & boasten, maar ik denk dat ze de kwaliteit hebben om er veel meer uit te halen.

viro is mia! if u find him or get him out of jail we def gonna record with him!
Reactie op, volgens mij, een vraag of Viro wel of niet meedeed op hun Facebook (Mia?).

Missing In Action.

Improvision
Limited release van Prince Paul's '95 Demo EP op Chopped Herring Records - News - new release: Prince Paul presents Horror City '95 - choppedherringrecords.com .
Er worden maar 375 exemplaren gedrukt.

FightForMore
Detox krijgt een nieuwe releasedatum, deze keer verschijnt hij in februari 2011. Dre denkt dat dit de definitieve release zal zijn, aangezien de eerste single 'Kush' uitgekomen is. Bron ; Dr. Dre's "Detox" Allegedly Gets February Release Date | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX

Wu-Tang Clan en D-Block (allebij opgericht in New York) gaan samen een album maken. Elk lid van de groep gaat met een ander lid van de andere groep samen een album droppen. Sheek Louch en Ghostface Killah zullen de eerste zijn. Bron ; Wu-Tang Clan & D-Block Meet For An Album | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX

Wu heeft acht leden, D-Block/LOX drie; hoe willen ze dat doen? Jammer van dit project verder gezien D-Block bestaat uit drie matige MC's. Tweede project zal wel met Raekwon zijn.

Jadakiss en Styles P horen er ook bij, als je de eerste alinea (na de inleiding) van het artikel mag geloven.

toris
zonde dat ze hun tijd niet in een nieuw groepsalbum stoppen, of in elk geval een samenwerking tussen wu-tang leden. En als ze dan toch met een andere crew willen werken, hadden ze een betere crew moeten kiezen.

Ja, Wu-Tang Clan was inderdaad niet zo'n goede keuze...

bennerd schreef:
Jadakiss en Styles P horen er ook bij, als je de eerste alinea (na de inleiding) van het artikel mag geloven.
Hoezo ''ook''?

Ow f*ck, ik moet leren lezen. Excuses daarvoor.

Jadakiss, Styles P en Sheek Louch zijn The Lox, met ze drieën.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.