MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
FightForMore
Waar zit Cam'ron dan in ?

Edit ; Oh, Diplomatics...

toris
bennerd schreef:
Ja, Wu-Tang Clan was inderdaad niet zo'n goede keuze...

ha-ha, je snapt het best

Wu is ook een beetje over the hill; Raekwon is he-le-maal niks meer, Deck heeft zijn beste tijd gehad, GZA klinkt vrij saai en monotoon (vroeger ook wel, maar toen maakte zijn heerlijke articulatie en kalmte alles goed, maar die is nu ook bij vlagen weg), Masta Killa same story. Meth daarentegen vind ik zelfs beter en scherper dan vroeger, net als U-God. Ghostface kan het ook nog gewoon en RZA is ook niet (veel) minder geworden, imo.

FightForMore
Er is nummer gelekt voor Watch the Throne album van Jay-Z & Kanye West en is hier te vinden.

Sqritz
Wanneer komt die nieuwe LP van Atmosphere zeg ....

Ja en chico and the man

Chico and te man heb ik echt zin in, goed dat je mij er weer even aan herinnert

Mja, Chico and the Man is hard op weg om de underground-Detox te worden.

Momenteel kijk ik het meest uit naar Supply for Demand van ons aller Damu the Fudgemunk.

Rene1979

MAS
Ik voel deze nog niet echt maar ben wel heel erg benieuwd naar het album.

Sqritz schreef:
Wanneer komt die nieuwe LP van Atmosphere zeg ....

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar! Al zal hij zeker zijn best moeten doen om zijn dubbel EP van van dit jaar te overtreffen.

Outblasty schreef:
Al zal hij zeker zijn best moeten doen om zijn dubbel EP van van dit jaar te overtreffen.

Niet hij, maar zij. Het is een duo.

Chrisseh schreef:
Mja, Chico and the Man is hard op weg om de underground-Detox te worden.

Valt wel mee toch, volgens mij is 2010 nog steeds het streven, alhoewel, hoelang kan je normaal gesproken van tevroren pre-orderen bij Qn5? Dat was bij DiS wel een maand ofniet?

Iniedergeval heeft Kno een tijdje terug laten weten dat de vakantie die hij op dat moment hield eigenlijk alleen maar bestond uit het afmixen van Chico and the Man, ik heb goeie hoop dus.

Oh, en blijkbaar is een Kno & Grieves album ook al een jaar in de maak...

Dat hoor ik eigenlijk nog liever dan Chico and the Man.

Rhythm & Poetry schreef:
Momenteel kijk ik het meest uit naar Supply for Demand van ons aller Damu the Fudgemunk.

En die detox opmerking over chico and the man slaat ook de nagel op de kop, al zou detox nu toch uitkomen...

P.O.W. schreef:

Dat hoor ik eigenlijk nog liever dan Chico and the Man.

Dat belooft... Al heb ik niet echt een voorkeur als het om tonedeff vs grieves gaat. Beide super mcs en dat op super producties, zeker iets om naar uit te kijken. En al verwacht ik er iets minder van, toch ben ik ook stiekem wel benieuwd naar dat deacon album

edit: Die track die rene daar dropt, is allessinds erg vermakelijk. Dope productie al denk ik dat deacon zijn collega zal outshinen. Satellites vond ik ook wel ok dus ben toch benieuwd op de site van QN5 staan er ook een paar promo filmpjes voor het album. Niets speciaals hoor gewoon wat reclame eigenlijk

MAS
P.O.W. schreef:

Wooow dat lijkt me echt vet. Zal ook wel een emo album worden dan.

OK, mijn verwachtingen van dát album zijn zo laag dat het alleen maar mee kan vallen...
Ik heb het idee dat ik Kno de komende paar jaar maar met rust laat. Een samenwerking met Grieves betekent waarschijnlijk meer slappe Death is Silent-ish beats en eenheidsworst raps.

Ik heb ook niet echt meer vertrouwen in Kno, zelfs voor Chino and the Man niet meer. Hopelijk bevat dat album veelal beats die gemaakt zijn tussen 2005 en 2007.

panjoe (moderator)
Niet slecht

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
Wu heeft acht leden, D-Block/LOX drie; hoe willen ze dat doen? Jammer van dit project verder gezien D-Block bestaat uit drie matige MC's. Tweede project zal wel met Raekwon zijn.

De titel en het bericht zijn gewoon misleidend: het enige wat er gaat gebeuren is een samenwerking tussen Sheek en Ghostface; dat is het.

Nu lees ik dat ook, ja. Gelukkig maar.

Hoe zit het eigenlijk met een Boot Camp Clik & Wu-Tang Clan album? Of is dat enkel bij een mixtape gebleven?

FightForMore
We hebben na het bericht er niets meer over gehoord, het enige wat er tot nu toe uit kwam zijn een aantal t-shirts.

Spring 2011 is het eindelijk zo ver:

My most anticipated album.

Dat was ook zo'n halve Detox.

Rene1979
Eerst zien dan geloven..

Hey, we krijgen nu tenminste iets concreets en niet de belofte dat het album ooit op en blauwe maandag wel een keer uitkomt.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.