MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Ach Robje toch, is je rugzakje gestolen op school vandaag

panjoe (moderator)
Waar een wil is is een weg, maar veel niggers hebben pech .

Beat is wel lekker.

Robbie Keane schreef:
Ach Robje toch, is je rugzakje gestolen op school vandaag

Ik ben al zeker 5 jaar fan van Crooks en dan kom je met dit? Wackness 2.0 omdat ik je neus beledig.

Uit de categorie ''aankomende albums die in vergetenheid zijn geraakt'':

- Deltron 3030 - Deltron Event II
- Black Thought & Danger Mouse - Dangerous Thoughts

... komen als het goed is dit jaar uit.

Wow, die van Black Thought & Danger Mouse lijkt me heel dope..

Ja, mij ook. Black Thought is echt een sterke rapper. Daarnaast is het natuurlijk helemaal vet als die een album gaat maken met Danger Mouse. Erg benieuwd!

Van Deltron 3030, hoop ik dat ze het album een stuk korter maken en iets meer variatie erin verwerken. En minder Del....

panjoe (moderator)

Als dat album ooit uitkomt (Black Thouht en Danger Mouse) ga ik een vreugdedans doen tot diep in de nacht.

Offtopic berichten verwijderd.

Rhythm & Poetry schreef:
Als dat album ooit uitkomt (Black Thouht en Danger Mouse) ga ik een vreugdedans doen tot diep in de nacht.

Kan bijna niet misgaan, top tien mc met een van de beste producers in de hip hop wereld en de muziekwereld in het algemeen. Kan niet tegenvallen, deltron moet ook gewoon dope worden. Dit kan wel eens een goed jaar worden

Voor alle duidelijkheid: ik verwacht niet dat die platen het levenslicht gaan zien.

Oh ja, want ik zeg zomaar dat die platen uit gaan komen na jaren van stilte...

Overigens heb ik al delen van Deltron Event II gehoord .

Del commented to Westword.com, "now the lyrics are done for second event. I just have to lay the recordings, which won't take long"

MJ_DA_MAN schreef:
Uit de categorie ''aankomende albums die in vergetenheid zijn geraakt'':

- Deltron 3030 - Deltron Event II
- Black Thought & Danger Mouse - Dangerous Thoughts

... komen als het goed is dit jaar uit.

MJ_DA_MAN schreef:
Oh ja, want ik zeg zomaar dat die platen uit gaan komen na jaren van stilte...

Wat ik zeg neem ik voor mijn eigen rekening. Bij Deltron bijvoorbeeld wordt elk jaar wel eens geclaimd dat het album nu toch echt in de maak is.

Maar niet d.m.v. een video (die inmiddels alweer zo'n half jaar oud is) waar Del bezig is het het album en stukken van tracks laat horen en hij in een wel recente video zegt (plus interviews) dat het album zo'n beetje klaar is. En als Black Thought zeer recent recht in de camera zegt dat het album met Danger Mouse nu eindelijk uit gaat komen geloof ik hem op zijn woord. Maar als ik jou was zou ik idd denken dat ze niet uitkomen want dan is de blijschap uiteindelijk alleen maar groter wanneer het zover is.

MJ_DA_MAN schreef:
Maar niet d.m.v. een video (die inmiddels alweer zo'n half jaar oud is) waar Del bezig is het het album en stukken van tracks laat horen.

Daar begint het gedonder dus al.

En als Black Thought zeer recent recht in de camera zegt dat het album met Danger Mouse nu eindelijk uit gaat komen geloof ik hem op zijn woord.

Ik hoop met je mee. Maar rappers geloof ik niet zo snel. Eerst zien, dan geloven.

Dus jij denkt dat Del en Dan jaren aan een album werken en het dan opeens niet uitbrengen?

Maar het kan wel net zoals bij Dre gaan....

Nee, want Del moet o.a. albums verkopen om geld te verdienen terwijl Dre allang binnen is.

Haha, daar heb je een punt. Maar toch, je weet nooit...

Blijken trouwens ook bezig te zijn met een nieuwe Blakroc project, die in de planning staat dit jaar uit te komen. Benieuwd wie er allemaal op komen....

MJ_DA_MAN schreef:
Dus jij denkt dat Del en Dan jaren aan een album werken en het dan opeens niet uitbrengen?

Als deltron II bijvoorbeeld het eerste project niet evenaart volgens hun zelf? Dat ze het dan liever niet uitbrengen of pas binnen een paar jaar wanneer ze wel tevreden zijn over de sound en kwaliteit ervan. Beter dat dan een album zoals die nieuwe reflection eternal, die niet eens in de buurt komt van het originele project, dan kan je beter niets uitbrengen en je eerste classic in zijn waarde laten...

DOOM-nieuws:
Masked hip-hop maverick DOOM, previously known as MF Doom, has revealed that he’s working with Burial and Four Tet collaborator Thom Yorke on a new album.

In an interview with 3D World DOOM reveals that he’s “doing some stuff with Thom Yorke… we’re working on some duets, some duet songs and shit. Just like preliminary shit but we’ll probably end up doing a whole record together… he’s cool – he got a lot of ill ass ideas and shit, you know.”

The Radiohead frontman is a longtime DOOM and his remix of the track Gazzillion Ear featured as a bonus track on DOOM’s 2009 album Born Like This.

DOOM, who will make his Australian début next week, also mentions in the interview that he’s finishing up a new Madvillian record and doing an album for Williams Street Records with Adult Swim.

Idd, u leest het goed.

P-DawG
Beste bericht ooit van je MJ. Dat ik daar nog bij mag zijn.

Thanks !

Fuck! Madvillainy 2 en DOOM en York samen. Niet goed voor het hart zulk nieuws:)

Madvillainy 2 is niets nieuws onder de zon. Die plaat zal ook wel eeuwig uitgesteld worden. En een samenwerking met Thom Yorke? Word er niet warm of koud van. Die man is nogal overschat en een drama-queen pur sang.

Burial en DOOM

Neen, "Burial and Four Tet collaborator Thom Yorke". Geen DOOM + Burial dus, al zou dat me wel veel meer interesseren.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.