Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2011, 11:40 uur
-d- schreef:
Ik zat net op de site van Duck Down the kijken en stond dat ook een album van 9th Wonder & Buckshot 'The Solution' uitkomt binnenkort.
Dat is al sinds zomer vorig jaar bekend Ik zat net op de site van Duck Down the kijken en stond dat ook een album van 9th Wonder & Buckshot 'The Solution' uitkomt binnenkort.
. Zou toen in oktober moeten uitkomen, maar is dus uitgesteld.
0
geplaatst: 21 april 2011, 11:45 uur
Ik vind het een erg fijn nummer van Random Axe, de productie is warm en een beetje loom. Met name de drums geven het een erg fijne, diepere laag. De raps zijn ook goed, eindelijk voel ik Guilty Simpson weer een beetje, hij past prima op de productie.
0
geplaatst: 21 april 2011, 17:23 uur
MJ_DA_MAN schreef:
. Zou toen in oktober moeten uitkomen, maar is dus uitgesteld.
(quote)
Dat is al sinds zomer vorig jaar bekend
. Zou toen in oktober moeten uitkomen, maar is dus uitgesteld. Ow

0
geplaatst: 23 april 2011, 16:16 uur
Eerste single van Canibus' nieuwe album Lyrical Law:
Vrij matige beat.
Vrij matige beat.
0
FightForMore
geplaatst: 23 april 2011, 21:17 uur
Ik vind het toch nog wel een goed nummer. Canibus kan inderdaad wel vele beter, maar zo slecht is dit nummer nu ook weer niet. Ik erger me eigenlijk niet echt aan de beat en qua tekst is het ook prima.
0
geplaatst: 23 april 2011, 21:34 uur
Ik vind het probleem een beetje de geforceerde stem die Canibus nu heeft. Op bijvoorbeeld Rip the Jacker was het lekker rauw, doch niet geforceerd. Hier klinkt het een beetje té opgezet. Dit had ik overigens ook al op zijn bijdrage bij het Elemental Zazen album.
0
geplaatst: 24 april 2011, 11:50 uur
Idd, door zijn geforceerde manier van rappen de laatste paar jaar ben ik mijn interesse in Bis ook grotendeels verloren.
0
geplaatst: 24 april 2011, 16:44 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Snowgoons (...)
- The Goondox EP met Sean Strange en PMD
Teaser (releasedatum nog niet bekend, maar zal in de zomer uit moeten komen):Snowgoons (...)
- The Goondox EP met Sean Strange en PMD
0
geplaatst: 24 april 2011, 17:04 uur
En er komt volgens Timbo King eindelijk een tweede Black Market Militia-album (wat jaren geleden ook al werd aangekondigd maar niks van terecht is gekomen tot op heden).
0
Maxmus
geplaatst: 24 april 2011, 21:36 uur
Weer een 13 in een dozijn productie/nummer van snowgoons.
Ben ik het nou of heeft hun muziek totaal geen variatie?
0
geplaatst: 24 april 2011, 22:05 uur
Geef ik je gelijk in! Ze moeten het gewoon wat rustiger aan doen. Ze brengen in mijn mening teveel uit, dit heeft vaak niet een positief gevolg!
0
geplaatst: 25 april 2011, 14:56 uur
Maxmus schreef:
Weer een 13 in een dozijn productie/nummer van snowgoons.
Ga nou niet doen alsof op Black Snow en Kraftwerk alleen dat soort nummers staan (het desbetreffende nummer is trouwens niet eens door Snowgoons geproduceerd). En zoveel brengen ze nou ook niet uit; in 2007 en 2008 één album per jaar, in 2009 twee albums, in 2010 eentje en dit jaar stelt de teller ook pas op één en dat terwijl dat album (The Iron Fist) maar vijf beats van de heren bevat.Weer een 13 in een dozijn productie/nummer van snowgoons.
0
geplaatst: 27 april 2011, 16:26 uur
Nóg meer Snowgoons-nieuws: begin 2012 komt er een volledig album uit met Virtuoso. Daar kijk ik het meest naar uit van alle projecten waarmee ze bezig zijn
.
.
0
geplaatst: 29 april 2011, 12:49 uur
0
geplaatst: 30 april 2011, 16:05 uur
Official Announcement!!! NEW Doap Nixon album coming soon "Doap Trafficking" Featuring ILL BILL, Reef The Lost Cauze, Vinnie Paz, Esoteric, Apathy, Celph Titled, Blacastan, Outerspace, Cynthia Holliday, & Lawrence Arnell!! I will be producing every song except for ONE. Classic!!!
Aldus producer C-Lance op Facebook.
0
geplaatst: 30 april 2011, 18:04 uur
Delars schreef:
In Juni komt de EP van Royce Da 5'9" & Eminem - Bad Meets Evil
Hier alvast de eerste single!
Klinkt erg goed!
0
FightForMore
geplaatst: 30 april 2011, 22:28 uur
Delars schreef:
Bij elk nieuw nummer (na 2008) verwacht ik dat Eminem komt met een banger, maar ik ben alweer teleurgesteld..
0
geplaatst: 1 mei 2011, 13:04 uur
Doap Nixon is dan wel lekker productief bezig. Gastartiesten zijn wel erg goed, de producer ken ik eigenlijk niet.
0
geplaatst: 1 mei 2011, 13:09 uur
Delars schreef:
Nice!
0
geplaatst: 5 mei 2011, 15:05 uur
Aww... en ik was nog wel van plan de nieuwe Doap Nixon te gaan halen... Maar een album vol met C-Lance en Doap gaat Nix worden... Het kan meevallen, omdat hij wel weer een leger feauturings heeft, deed hem goed bij sour diesel.
0
geplaatst: 5 mei 2011, 15:07 uur
Volgens C-Lance produceert hijzelf ook het nieuwe album van Jus Allah volledig...
0
geplaatst: 6 mei 2011, 00:13 uur
Die van MA DOOM is echt te droog. Misschien is samenwerking met BWOEB een goed idee.
* denotes required fields.