Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2011, 13:00 uur
Pfoeeee! Bedankt... heb eigenlijk nooit van Elzhi gehoord. O.o
@MJ, ach, Jus Allah verwachtte ik toch al niks meer van.
@MJ, ach, Jus Allah verwachtte ik toch al niks meer van.

0
geplaatst: 6 mei 2011, 15:36 uur
WTF
is het hele album een ode aan illmatic met live instrumentaties? Normaal moet je aan dergelijke classics niet komen maar dit is gewoon erg vet ! De instrumenten geven een extra dimensie aan het nummer en elzhi is een dope mc.
is het hele album een ode aan illmatic met live instrumentaties? Normaal moet je aan dergelijke classics niet komen maar dit is gewoon erg vet ! De instrumenten geven een extra dimensie aan het nummer en elzhi is een dope mc.
0
geplaatst: 6 mei 2011, 17:09 uur
Damn die van Elzhi is echt geweldig. Al helemaal omdat het met live instrumenten is 
Wat een geweldige mc is hij toch.

Wat een geweldige mc is hij toch.
0
geplaatst: 6 mei 2011, 17:31 uur
Mixtape, 10 mei.
Ik ben trouwens niet echt onder de indruk. Live-instrumentatie is leuk, Elzhi matig.
Ik ben trouwens niet echt onder de indruk. Live-instrumentatie is leuk, Elzhi matig.
0
geplaatst: 6 mei 2011, 18:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
10 mei, Elmatic.
(embed)
Vraag je ouders om een wapenvergunning.
10 mei, Elmatic.
(embed)
Vraag je ouders om een wapenvergunning.
Ongelooflijk goed nummer.

0
geplaatst: 6 mei 2011, 18:08 uur
Ja, goed nummer! Die mixtape wil ik wel eens horen, ik hoop dat het beter is dan die van Fashawn.
0
geplaatst: 6 mei 2011, 20:00 uur
FlyLo schreef:
Mixtape, 10 mei.
Mixtape, 10 mei.
Juist Elzhi is erg sterk!
0
geplaatst: 6 mei 2011, 22:43 uur
“There will be a new Public Enemy album. We are going to drop Most of Our Heroes Don't Appear on a Stamp late next year,”
Aldus Chuck D.
Hier het hele artikel.
0
Maxmus
geplaatst: 6 mei 2011, 23:46 uur
Wow...
Ben wel benieuwd naar de mixtape na deze nu al wss onopgemerkte classic.
Killah Priest komt nu ook met zijn album ergens in deze zomer, kijk de info bij de video*.
Ben wel benieuwd naar de mixtape na deze nu al wss onopgemerkte classic.
Killah Priest komt nu ook met zijn album ergens in deze zomer, kijk de info bij de video*.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 11:40 uur
Ja, had ook al een aantal snippets geplaatst op de artiestenpagina van Priest. Daar hou ik al ruim twee jaar de ontwikkelingen bij van het album
. Maar gelukkig gaat het album nu hoogstwaarschijnlijk (je weet het nooit) spoedig uitkomen.
. Maar gelukkig gaat het album nu hoogstwaarschijnlijk (je weet het nooit) spoedig uitkomen.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 21:10 uur
0
geplaatst: 7 mei 2011, 21:49 uur
0
geplaatst: 8 mei 2011, 21:07 uur
Ik moet ook maar wat meer naar die Elzhi gaan zoeken... ik zou een lijstje bij moeten houden van nog te checken rappers...
Lelijke timing trouwens, examens... o.O
Lelijke timing trouwens, examens... o.O
0
geplaatst: 9 mei 2011, 15:43 uur
Nieuwe track van Sean Price genaamd Ruben Blades.
Het nummer is afkomstig van zijn aankomende project "Mic Tyson" .
0
geplaatst: 10 mei 2011, 13:11 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Celph's nieuwe album komt er ook aan (hopelijk dit jaar), en hij gaat The Fresh Prince of Hell’s Lair heten
.
Moet begin volgend jaar uitkomen. Ook is vanaf vandaag de instrumentale versie van Nineteen Ninety Now op LP te koop én komt er in de zomer een EP uit genaamd Nineteen Ninety More met nummers die het album niet hebben gehaald.Celph's nieuwe album komt er ook aan (hopelijk dit jaar), en hij gaat The Fresh Prince of Hell’s Lair heten
.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:40 uur
Ok, jammer. Dat duurt nog best wel lang. Hopen dat het dan wel meteen een klassieker wordt. 

0
geplaatst: 11 mei 2011, 15:11 uur
Violence Begets Violence van Jedi Mind Tricks heeft een voorlopige releasedatum: 13 september. Maar het wordt dus meer een album van Vinnie Paz en Jus Allah met drie/vier Stoupe-beats aangevuld met B-garnituur-producties van C-Lance en hopelijk ook beats van betere producers (komt sowieso een beat van The Beatnuts op). Vinnie Paz's nieuwe album God of the Serengeti, nog geen releasedatum vrijgegeven, bevat producties van o.a. DJ Premier, DJ Muggs, Lord Finesse, The Alchemist en Gem Crates en gastoptredens van o.a. Kool G Rap, F.T., Jojo Pellegrino, R.A. the Rugged Man, Ill Bill en Planet Asia.
0
geplaatst: 11 mei 2011, 19:51 uur
Delars schreef:
Toffe titel

0
geplaatst: 11 mei 2011, 22:07 uur
Iemand enig idee waar je het kan downloaden als je op die hulkshare zit... ik zie wel een download knop maar daar kan ik niet op klikken. XD
Zal wel aan mij liggen hoor.
Zal wel aan mij liggen hoor.

0
geplaatst: 11 mei 2011, 23:42 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Vinnie Paz's nieuwe album God of the Serengeti, nog geen releasedatum vrijgegeven, bevat producties van o.a. DJ Premier, DJ Muggs, Lord Finesse, The Alchemist en Gem Crates en gastoptredens van o.a. Kool G Rap, F.T., Jojo Pellegrino, R.A. the Rugged Man, Ill Bill en Planet Asia.
Vinnie Paz's nieuwe album God of the Serengeti, nog geen releasedatum vrijgegeven, bevat producties van o.a. DJ Premier, DJ Muggs, Lord Finesse, The Alchemist en Gem Crates en gastoptredens van o.a. Kool G Rap, F.T., Jojo Pellegrino, R.A. the Rugged Man, Ill Bill en Planet Asia.
Klinkt goed!! hopelijk wordt die beter dan zijn solodebuut!
0
geplaatst: 12 mei 2011, 17:08 uur
Berichten verplaatst naar Muziek > MusicMeter Live! > Hiphop concerts/evenementen
* denotes required fields.