MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
10 mei, Elmatic.

Vraag je ouders om een wapenvergunning.

Fuuuuuu

Rene1979
Ow shit!!!!

panjoe (moderator)

Pfoeeee! Bedankt... heb eigenlijk nooit van Elzhi gehoord. O.o
@MJ, ach, Jus Allah verwachtte ik toch al niks meer van.

WTF is het hele album een ode aan illmatic met live instrumentaties? Normaal moet je aan dergelijke classics niet komen maar dit is gewoon erg vet ! De instrumenten geven een extra dimensie aan het nummer en elzhi is een dope mc.

Damn die van Elzhi is echt geweldig. Al helemaal omdat het met live instrumenten is
Wat een geweldige mc is hij toch.

Komt het ook op cd uit trouwens?

Mixtape, 10 mei.
Ik ben trouwens niet echt onder de indruk. Live-instrumentatie is leuk, Elzhi matig.

Rhythm & Poetry schreef:
10 mei, Elmatic.

(embed)

Vraag je ouders om een wapenvergunning.

Ongelooflijk goed nummer.

Ja, goed nummer! Die mixtape wil ik wel eens horen, ik hoop dat het beter is dan die van Fashawn.

FlyLo schreef:
Mixtape, 10 mei.
Ik ben trouwens niet echt onder de indruk. Live-instrumentatie is leuk, Elzhi matig.

Juist Elzhi is erg sterk!

Klinkt heerlijk, ben benieuwd!!

“There will be a new Public Enemy album. We are going to drop Most of Our Heroes Don't Appear on a Stamp late next year,”

Aldus Chuck D.

Hier het hele artikel.

Maxmus
Wow...
Ben wel benieuwd naar de mixtape na deze nu al wss onopgemerkte classic.

Killah Priest komt nu ook met zijn album ergens in deze zomer, kijk de info bij de video*.

Ja, had ook al een aantal snippets geplaatst op de artiestenpagina van Priest. Daar hou ik al ruim twee jaar de ontwikkelingen bij van het album . Maar gelukkig gaat het album nu hoogstwaarschijnlijk (je weet het nooit) spoedig uitkomen.

Check Dr. Dre - Die Hard Ft. Eminem preview.
Die Dr. Dre verse

Over Elzhi gesproken:

Check hier Verbal Intercource Pt. 2
Een bonus track van het Elmatic project.

Check hier Detroit State Of Mind.

Ik moet ook maar wat meer naar die Elzhi gaan zoeken... ik zou een lijstje bij moeten houden van nog te checken rappers...

Lelijke timing trouwens, examens... o.O

Haha , ja, dan kan je beter wat andere lijstjes bij houden

Nieuwe track van Sean Price genaamd Ruben Blades.
Het nummer is afkomstig van zijn aankomende project "Mic Tyson" .

MJ_DA_MAN schreef:
Celph's nieuwe album komt er ook aan (hopelijk dit jaar), en hij gaat The Fresh Prince of Hell’s Lair heten .
Moet begin volgend jaar uitkomen. Ook is vanaf vandaag de instrumentale versie van Nineteen Ninety Now op LP te koop én komt er in de zomer een EP uit genaamd Nineteen Ninety More met nummers die het album niet hebben gehaald.

Ok, jammer. Dat duurt nog best wel lang. Hopen dat het dan wel meteen een klassieker wordt.

Violence Begets Violence van Jedi Mind Tricks heeft een voorlopige releasedatum: 13 september. Maar het wordt dus meer een album van Vinnie Paz en Jus Allah met drie/vier Stoupe-beats aangevuld met B-garnituur-producties van C-Lance en hopelijk ook beats van betere producers (komt sowieso een beat van The Beatnuts op). Vinnie Paz's nieuwe album God of the Serengeti, nog geen releasedatum vrijgegeven, bevat producties van o.a. DJ Premier, DJ Muggs, Lord Finesse, The Alchemist en Gem Crates en gastoptredens van o.a. Kool G Rap, F.T., Jojo Pellegrino, R.A. the Rugged Man, Ill Bill en Planet Asia.

Delars schreef:
Nieuwe track van Sean Price genaamd Ruben Blades.
Het nummer is afkomstig van zijn aankomende project "Mic Tyson" .

Toffe titel

Iemand enig idee waar je het kan downloaden als je op die hulkshare zit... ik zie wel een download knop maar daar kan ik niet op klikken. XD

Zal wel aan mij liggen hoor.

MJ_DA_MAN schreef:
Vinnie Paz's nieuwe album God of the Serengeti, nog geen releasedatum vrijgegeven, bevat producties van o.a. DJ Premier, DJ Muggs, Lord Finesse, The Alchemist en Gem Crates en gastoptredens van o.a. Kool G Rap, F.T., Jojo Pellegrino, R.A. the Rugged Man, Ill Bill en Planet Asia.

Klinkt goed!! hopelijk wordt die beter dan zijn solodebuut!

Dat betwijfel ik ten zeerste.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.