MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
7 juni komt Skyzoo's nieuwe album The Great Debater uit .

Check hier de eerste single van dat album

Veel te uitgekauwde en makkelijke sample. Toen Lil' Wayne dit deed (of eigenlijk Swizz Beatz dus) op Dr. Carter werd ie hiervoor met de grond gelijk gemaakt.

Ik vind Skyzoo wel hard daar.

Skyzoo trouwens uitgekauwdde sample of niet, lil wayne kan je als mc natuurlijk nooit vglen met lil wayne. Ik vind het wel vet klinken eigenlijk omdat de beat maar zachtjes op de achtergrond speelt, waardoor de nadruk op skyzoo ligt. En ik vind hem erg hard op deze track (meestal eigenlijk) dus voor mij niks mis met die single.

Ik vergelijk Lil' Wayne ook helemaal niet met Skyzoo; ik heb het puur over de beats/sample van de nummers.

Klopt, maar was lil wayne een betere mc geweest, dan waren mensen misschien niet gevallen over matige beats/samplegebruik

MJ_DA_MAN schreef:
Veel te uitgekauwde en makkelijke sample. Toen Lil' Wayne dit deed (of eigenlijk Swizz Beatz dus) op Dr. Carter werd ie hiervoor met de grond gelijk gemaakt.

Gewoon een kutproductie tout court.

Canibus & Keith Muray hebben samen iets uitgegeven, kent iemand dit?

Killer Mike and El-P announce their upcoming 'R.A.P. Music (Rebellious African Peoples Music)' album and provide listeners with a song snippet.

KILLER MIKE "UNTITLED" SNIPPET (PRODUCED BY EL-P) by PRODUCTOMART on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free .

Erg oud nieuws maar kan niet wachten op die plaat nu ik dit gehoord heb

In September releasen de mannen van Dope D.O.D. hun debuut album “Branded”, maar als voorproefje releasen ze op 24 juni in de Simplon (Groningen) eerst nog een EP. De E.P. zal 4 tracks bevatten waaronder het nummer “Brutality”.

Geeft iemand al een fuck Sander?

In die van Killer Mike heb ik wel zin, maar dat nieuws is inderdaad erg oud.

Die Killer Mike en El-P heb ik echt veel zin in !

Rhythm & Poetry schreef:
Geeft iemand al een fuck Sander?

Ik.

toris
Ik ook.

panjoe (moderator)
Delars schreef:
Die Killer Mike en El-P heb ik echt veel zin in !

Ik ook!

Stapler schreef:
In September releasen de mannen van Dope D.O.D. hun debuut album “Branded”, maar als voorproefje releasen ze op 24 juni in de Simplon (Groningen) eerst nog een EP. De E.P. zal 4 tracks bevatten waaronder het nummer “Brutality”.

Daar moet ik proberen bij te kunnen zijn!

Elohim schreef:
(quote)

Daar moet ik proberen bij te kunnen zijn!

Nog geen 5 minuten fietsen voor mij

R&P komt met een nieuwe EP, a capella.

Onaangenaam.

alexander-r schreef:
Canibus & Keith Muray hebben samen iets uitgegeven, kent iemand dit?
Nee.

Opvallend nieuws: Gravediggaz zijn bezig met een nieuw album, sterker nog: het is al bijna af.

FightForMore
Robbie Keane schreef:
(embed)

Is er al een releasedatum voor iTunes-gebruikers ?

Robbie Keane schreef:
(embed)

hahahahaa is dat ook al naar hier verspreid ? Grappig hij woont blijkbaar in de buurt en is genk supporter Nu ja grappig... hij is natuurlijk mentaal niet 100 procent, dus je mag er eigenlijk niet mee lachen, al is dat natuurlijk onmogelijk

Ik gebruik geen drugs en alcohol elke week zitten mijn darmen van frisdrank vol baas, hij heeft wel gelijk forza racing we worden kampioen !

panjoe (moderator)
Een nieuw album van Gravediggaz mag wel van mij .

panjoe schreef:
Een nieuw album van Gravediggaz mag wel van mij .

Van mij zeker ook. Tijd om 6 Feet Deep nog eens uit de kast te halen.

Welke line-up heeft de nieuwe plaat? RZA er opnieuw bij?

Met RZA ja, en uiteraard zonder de overleden Too Poetic. Net als op het debuutalbum zullen o.a. Shabazz the Disciple en Killah Priest verschijnen als gastartiesten.

La-Schmoove
Zou Madvillainy 2 dit jaar uitkomen?

Nieuwe single??

Hardddd!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:25 uur

geplaatst: vandaag om 05:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.