Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2011, 15:53 uur
Veel te uitgekauwde en makkelijke sample. Toen Lil' Wayne dit deed (of eigenlijk Swizz Beatz dus) op Dr. Carter werd ie hiervoor met de grond gelijk gemaakt.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 16:01 uur
Skyzoo
trouwens uitgekauwdde sample of niet, lil wayne kan je als mc natuurlijk nooit vglen met lil wayne. Ik vind het wel vet klinken eigenlijk omdat de beat maar zachtjes op de achtergrond speelt, waardoor de nadruk op skyzoo ligt. En ik vind hem erg hard op deze track (meestal eigenlijk) dus voor mij niks mis met die single.
trouwens uitgekauwdde sample of niet, lil wayne kan je als mc natuurlijk nooit vglen met lil wayne. Ik vind het wel vet klinken eigenlijk omdat de beat maar zachtjes op de achtergrond speelt, waardoor de nadruk op skyzoo ligt. En ik vind hem erg hard op deze track (meestal eigenlijk) dus voor mij niks mis met die single.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 16:07 uur
Ik vergelijk Lil' Wayne ook helemaal niet met Skyzoo; ik heb het puur over de beats/sample van de nummers.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 16:26 uur
Klopt, maar was lil wayne een betere mc geweest, dan waren mensen misschien niet gevallen over matige beats/samplegebruik
0
geplaatst: 16 mei 2011, 16:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Veel te uitgekauwde en makkelijke sample. Toen Lil' Wayne dit deed (of eigenlijk Swizz Beatz dus) op Dr. Carter werd ie hiervoor met de grond gelijk gemaakt.
Gewoon een kutproductie tout court.
0
geplaatst: 22 mei 2011, 13:05 uur
Canibus & Keith Muray hebben samen iets uitgegeven, kent iemand dit?
0
geplaatst: 22 mei 2011, 20:21 uur
Killer Mike and El-P announce their upcoming 'R.A.P. Music (Rebellious African Peoples Music)' album and provide listeners with a song snippet.
KILLER MIKE "UNTITLED" SNIPPET (PRODUCED BY EL-P) by PRODUCTOMART on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
.
Erg oud nieuws maar kan niet wachten op die plaat nu ik dit gehoord heb
KILLER MIKE "UNTITLED" SNIPPET (PRODUCED BY EL-P) by PRODUCTOMART on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
.Erg oud nieuws maar kan niet wachten op die plaat nu ik dit gehoord heb

0
geplaatst: 22 mei 2011, 20:28 uur
In September releasen de mannen van Dope D.O.D. hun debuut album “Branded”, maar als voorproefje releasen ze op 24 juni in de Simplon (Groningen) eerst nog een EP. De E.P. zal 4 tracks bevatten waaronder het nummer “Brutality”.
0
geplaatst: 22 mei 2011, 21:23 uur
Geeft iemand al een fuck Sander?
In die van Killer Mike heb ik wel zin, maar dat nieuws is inderdaad erg oud.
In die van Killer Mike heb ik wel zin, maar dat nieuws is inderdaad erg oud.
0
geplaatst: 22 mei 2011, 23:04 uur
Stapler schreef:
In September releasen de mannen van Dope D.O.D. hun debuut album “Branded”, maar als voorproefje releasen ze op 24 juni in de Simplon (Groningen) eerst nog een EP. De E.P. zal 4 tracks bevatten waaronder het nummer “Brutality”.
Daar moet ik proberen bij te kunnen zijn!
0
geplaatst: 23 mei 2011, 10:32 uur
Elohim schreef:
(quote)
Nog geen 5 minuten fietsen voor mij

0
geplaatst: 23 mei 2011, 13:46 uur
alexander-r schreef:
Canibus & Keith Muray hebben samen iets uitgegeven, kent iemand dit?
Nee.Canibus & Keith Muray hebben samen iets uitgegeven, kent iemand dit?
0
geplaatst: 23 mei 2011, 14:04 uur
Opvallend nieuws: Gravediggaz zijn bezig met een nieuw album, sterker nog: het is al bijna af.
0
FightForMore
geplaatst: 23 mei 2011, 14:18 uur
Robbie Keane schreef:
R&P komt met een nieuwe EP, a capella.
(embed)
R&P komt met een nieuwe EP, a capella.
(embed)
Is er al een releasedatum voor iTunes-gebruikers ?
0
geplaatst: 23 mei 2011, 14:48 uur
hahahahaa is dat ook al naar hier verspreid ? Grappig hij woont blijkbaar in de buurt en is genk supporter
Nu ja grappig... hij is natuurlijk mentaal niet 100 procent, dus je mag er eigenlijk niet mee lachen, al is dat natuurlijk onmogelijk 
Ik gebruik geen drugs en alcohol elke week zitten mijn darmen van frisdrank vol
baas, hij heeft wel gelijk forza racing we worden kampioen !
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 mei 2011, 14:48 uur
Een nieuw album van Gravediggaz mag wel van mij
.
.
0
geplaatst: 23 mei 2011, 15:02 uur
Van mij zeker ook. Tijd om 6 Feet Deep nog eens uit de kast te halen.
Welke line-up heeft de nieuwe plaat? RZA er opnieuw bij?
0
geplaatst: 23 mei 2011, 17:14 uur
Met RZA ja, en uiteraard zonder de overleden Too Poetic. Net als op het debuutalbum zullen o.a. Shabazz the Disciple en Killah Priest verschijnen als gastartiesten.
* denotes required fields.