Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
Rene1979
geplaatst: 4 juni 2011, 19:52 uur
Gensu Dean produceerde deze limited 7" en zou snel een album uit gaan brengen.. Ben benieuwd want dit klinkt ernstig goed in huize Rene
0
Maxmus
geplaatst: 4 juni 2011, 20:31 uur
Wow super track! Altijd nice wat extra LP.
Productie mag er ook zeker zijn. Maar word dit een producer album met verschillende artiesten of gewoon puur large pro en Gensu Dean?
Productie mag er ook zeker zijn. Maar word dit een producer album met verschillende artiesten of gewoon puur large pro en Gensu Dean?
0
geplaatst: 8 juni 2011, 18:45 uur
MJ_DA_MAN schreef:
7 juni komt Skyzoo's nieuwe album The Great Debater uit
.
(embed)
Is uiteindelijk toch een mixtape geworden (?).7 juni komt Skyzoo's nieuwe album The Great Debater uit
.(embed)
0
Rene1979
geplaatst: 9 juni 2011, 19:06 uur
Het album van Phill Most Chill, is nu hier te pre-orderen. Je zal wel snel moeten zijn want er zijn er maar 400 geperst en 500 cd's gemaakt.
Phill Most Chill - All Cuts Recorded Raw (2011)
0
Mb.
geplaatst: 9 juni 2011, 19:26 uur
Klinkt leuk, Rene1979. Zijn dit opnames uit de jaren 80'', of is het expres met een dikke knipoog recentelijk opgenomen?
Overigens komt Theophilus London dit jaar - ik dacht in Juli - eindelijk met debuutplaat!
Niet voor iedere liefhebber weggelegd, maar ik heb er zin in.
Overigens komt Theophilus London dit jaar - ik dacht in Juli - eindelijk met debuutplaat!

0
geplaatst: 9 juni 2011, 19:35 uur
Toentertijd opgenomen uiteraard; lijkt me onmogelijk om in het heden hiphop die zo klinkt te componeren.
0
Rene1979
geplaatst: 9 juni 2011, 19:45 uur
Het zijn inderdaad tracks uit die mooie tijd heb er echt al zin in. Zijn overigens nooit uitgebracht. Maar het diggers with gratitude label brengt eigenlijk alleen maar tracks uit van die tijd.
0
Lasers
geplaatst: 9 juni 2011, 19:50 uur
Mb. schreef:
Klinkt leuk, Rene1979. Zijn dit opnames uit de jaren 80'', of is het expres met een dikke knipoog recentelijk opgenomen?
(embed)
(embed)
Is er nog meer info over zijn debuutplaat? Ik vind Lovers Holiday echt geweldig.
0
Mb.
geplaatst: 10 juni 2011, 00:01 uur
19 juli is de datum van release en het album gaat Timez Are Weird These Days heten. Overigens heeft Theophilus al connecties met de lage landen: hij heeft opgetreden met Selah Sue en de dochter van Patricia Paai zit gek genoeg in zijn recente clip voor Century Girl. 

0
geplaatst: 13 juni 2011, 15:38 uur
De nieuwe King Syze is bijna klaar met zijn nieuwe album, Collective Bargaining.
Just waiting for a... | Facebook
[quote=King Syze]Just waiting for a few verses and Collective Bargaining is officially done. AOTP takeover [/quote]
"Ill have all info soon line up and everything. The whole album is produced by my man Skammadix and trust me he killed it"
Ik heb Skammadix opgezocht op discogs en ik moet eerlijk zeggen dat ik naar dit album uit kijk!
Enkele dope tracks die hij geproduceerd heeft zijn: Through Blood By Thunder van AotP (Ritual of Battle), Our Father van Outerspace (God's Fury) en The Best en Creep Show op het eerdere "The Labor Union" album van Syze. Geen matige beats dus.
Just waiting for a... | Facebook
[quote=King Syze]Just waiting for a few verses and Collective Bargaining is officially done. AOTP takeover [/quote]
"Ill have all info soon line up and everything. The whole album is produced by my man Skammadix and trust me he killed it"
Ik heb Skammadix opgezocht op discogs en ik moet eerlijk zeggen dat ik naar dit album uit kijk!
Enkele dope tracks die hij geproduceerd heeft zijn: Through Blood By Thunder van AotP (Ritual of Battle), Our Father van Outerspace (God's Fury) en The Best en Creep Show op het eerdere "The Labor Union" album van Syze. Geen matige beats dus.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 17:59 uur
Rene1979 schreef:
(embed)
Het album van Phill Most Chill, is nu hier te pre-orderen. Je zal wel snel moeten zijn want er zijn er maar 400 geperst en 500 cd's gemaakt.
(embed)
Woow dit klinkt vet en de LP ziet er mooi uit. Misschien dat ik deze wel ga halen.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 19:49 uur
Er komt een nieuwe Spank Rock! 
Nieuwe single, productie door Boys Noize:

Nieuwe single, productie door Boys Noize:
0
geplaatst: 13 juni 2011, 23:44 uur
Kan niet wachten voor een nieuwe album van PUTS:
http://www.facebook.com/per...
Ook in het begin van de video hebben ze het kort erover
http://www.facebook.com/per...
Ook in het begin van de video hebben ze het kort erover
0
geplaatst: 15 juni 2011, 18:30 uur
Voor de Viro the Virus -en/of Snowgoons/Sicknature-liefhebbers: op 27 juni wordt een digitale EP genaamd Virohazard uitgebracht met daarop nummers van Viro geremixed door laatstgenoemde producers. Snippet:
0
geplaatst: 15 juni 2011, 19:10 uur
Wow dat klinkt erg lekker. Dope dat er ook nieuwe nummers opstaan (toch?).
0
geplaatst: 15 juni 2011, 19:15 uur
Eén onuitgebracht nummer.
Er staat idd dat het een remix is maar het is gewoon het origineel van een onuitgebracht nummer.
Tracklist:
1. Desperate (Snowgoons Remix)
2. Passion Of The V (Sicknature Remix)
3. Starlight (Black Luger Remix)
4. Who Are You? (Snowgoons Remix)
5. Rear Naked Choke (Sicknature Remix)*
6. Heat (Produced by Snowgoons)
7. Slumdog (Produced by Snowgoons)
8. Kid U Not (Snowgoons Remix)
*Exclusive unreleased song!
1. Desperate (Snowgoons Remix)
2. Passion Of The V (Sicknature Remix)
3. Starlight (Black Luger Remix)
4. Who Are You? (Snowgoons Remix)
5. Rear Naked Choke (Sicknature Remix)*
6. Heat (Produced by Snowgoons)
7. Slumdog (Produced by Snowgoons)
8. Kid U Not (Snowgoons Remix)
*Exclusive unreleased song!
Er staat idd dat het een remix is maar het is gewoon het origineel van een onuitgebracht nummer.
0
geplaatst: 17 juni 2011, 10:16 uur
Jaaaa wacht ik al een half jaar op en net als die vorige clip, klinkt dit weer supervet. Die mr. green kan een stukje produceren 

0
geplaatst: 18 juni 2011, 18:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Voor de Viro the Virus -en/of Snowgoons/Sicknature-liefhebbers: op 27 juni wordt een digitale EP genaamd Virohazard uitgebracht met daarop nummers van Viro geremixed door laatstgenoemde producers. Snippet:
(embed)
(embed)
Ja klopt, zo lelijk, die track met dat Elfen Lied sample dat ik echt al tijden daarvoor had gebruikt...

0
geplaatst: 20 juni 2011, 18:42 uur
Eerste single van Apathy's nieuwe album Honkey Kong dat 23 augustus uitkomt (nummer is geproduceerd door Evidence):
0
geplaatst: 20 juni 2011, 22:55 uur
Heerlijke beat jah en Ap flowt zo heerlijk als altijd of misschien beter. Ik kijk ernaar uit, waar ik eerst mijn twijfels erbij had. Dit wordt geen tweede Eastern Philosophy, Ap is gegroeid, maar, gelukkig, wordt het (hopelijk dan) ook geen vervolg op Wanna Snuggle.
* denotes required fields.