Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2011, 11:51 uur
Nope niet meteen, ik vind het niet zo een vet nummer en ik ken spank rock ook niet echt... Nummer van apathy klinkt gewoon geniaal !
Voor de fans, er is een 2de lp uit van boho fau & elevated soul: coffee house swinger: the brewing sessions. Dit is de eerste single, het album is al uit dus volledig checkbaar.
0
Mb.
geplaatst: 21 juni 2011, 23:23 uur
Die single is al maanden uit. Overigens vind ik de eerste plaat beter.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 11:41 uur
Cole World: The Sideline Story, September 27th.
Nog even wachten dus, maar beter iets dan niets.
Nog even wachten dus, maar beter iets dan niets.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 11:57 uur
Als Yelawolf vooral zo rapt zoals op dit nummer wel, maar helaas heeft hij ook al veel mindere nummers gemaakt.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 12:09 uur
Ik vind Yelawolf echt een vervelende stem en flow hebben. Nog nooit echt iets leuks van hem gehoord!
0
geplaatst: 22 juni 2011, 17:24 uur
Mb. schreef:
Oh sorry wist ik niet, ik zag opeens het album. Het vorige album was inderdaad beter, ook omdat deze vrijwel compleet dezelfde stijl heeft (dus minder origineel). Ook kwalitatief iets minder en iets repititiever.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 18:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Eerste single van Apathy's nieuwe album Honkey Kong dat 23 augustus uitkomt (nummer is geproduceerd door Evidence):
(embed)
Eerste single van Apathy's nieuwe album Honkey Kong dat 23 augustus uitkomt (nummer is geproduceerd door Evidence):
(embed)
erg lekkere track.

0
geplaatst: 24 juni 2011, 11:34 uur
Eerste track van de formatie Heddshotts, die in de zomer met hun gelijknamige album komen. Vind het erg goed klinken!
0
geplaatst: 2 juli 2011, 20:31 uur

Ik heb super veel zin in dit album. September word een geweldige muziekmaand

0
geplaatst: 4 juli 2011, 21:54 uur
Nieuwe single van het aankomende Lord Lhus album met Reef, Mag en Matt Maddox (naam komt me bekend voor, gelukkig niet al te bekend, geen superMC)
0
geplaatst: 9 juli 2011, 13:09 uur
Nieuwe Consequence met dope beat van Kanye West, en refreintje van Kid Cudi:
Ik vind 'm wel lekker klinken.
Ik vind 'm wel lekker klinken.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 13:31 uur
0
geplaatst: 9 juli 2011, 15:41 uur
@ de consequence track... Matige beat, dertien uit een dozijn rapper met grote namen om aandacht te trekken (of is deze man zelf ook een grote naam?)...
0
geplaatst: 9 juli 2011, 15:43 uur
Moet je bekennen dat ik niet eens wist dat het eraan zat te komen, maar wat heb ik hier dan veel zin in!
0
geplaatst: 9 juli 2011, 16:10 uur
@ de consequence track... Matige beat, dertien uit een dozijn rapper met grote namen om aandacht te trekken (of is deze man zelf ook een grote naam?)...
Je mening over de beat deel ik in ieder geval niet, maar ikzelf vind ook dat Consequence niet extreem sterk uit de hoek komt. Maar hij is zeker geen onbekende in het hip-hop circuit hoor, hij gaat al een tijdje mee (komt uit het ATCQ - en later de Kanye - hoek van hip-hop).
0
geplaatst: 15 juli 2011, 23:08 uur
Er is een nieuw mood album uitgekomen
hier wist ik niks van ? Ik vond dat doom album wel vet dus ik ga em wel checken, staat zelfs niet op musicmeter
hier wist ik niks van ? Ik vond dat doom album wel vet dus ik ga em wel checken, staat zelfs niet op musicmeter
0
geplaatst: 16 juli 2011, 12:28 uur
Bijna twee jaar geleden plaatste ik het volgende op hun artiestenpagina:
Verrassend: binnenkort de comeback van Mood:

Echter kan ik zo snel niks vinden over een eventuele uitgave van het album?
Edit: oh, nu wel.
Verrassend: binnenkort de comeback van Mood:

Echter kan ik zo snel niks vinden over een eventuele uitgave van het album?
Edit: oh, nu wel.
* denotes required fields.