MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Niemand anders enthousiast vanwege Spank Rock?

Slowgaze schreef:
Niemand anders enthousiast vanwege Spank Rock?

Nope niet meteen, ik vind het niet zo een vet nummer en ik ken spank rock ook niet echt... Nummer van apathy klinkt gewoon geniaal !

Voor de fans, er is een 2de lp uit van boho fau & elevated soul: coffee house swinger: the brewing sessions. Dit is de eerste single, het album is al uit dus volledig checkbaar.

Mb.
Die single is al maanden uit. Overigens vind ik de eerste plaat beter.

Cole World: The Sideline Story, September 27th.

Nog even wachten dus, maar beter iets dan niets.

Yelawolf - Radioactive, September 27th.

Ook wel benieuwd naar.

Als Yelawolf vooral zo rapt zoals op dit nummer wel, maar helaas heeft hij ook al veel mindere nummers gemaakt.

Ik vind Yelawolf echt een vervelende stem en flow hebben. Nog nooit echt iets leuks van hem gehoord!

Mb. schreef:
Die single is al maanden uit. Overigens vind ik de eerste plaat beter.

Oh sorry wist ik niet, ik zag opeens het album. Het vorige album was inderdaad beter, ook omdat deze vrijwel compleet dezelfde stijl heeft (dus minder origineel). Ook kwalitatief iets minder en iets repititiever.

MJ_DA_MAN schreef:
Eerste single van Apathy's nieuwe album Honkey Kong dat 23 augustus uitkomt (nummer is geproduceerd door Evidence):
(embed)

erg lekkere track.

Ik vind hem maar gewoontjes.

Eerste track van de formatie Heddshotts, die in de zomer met hun gelijknamige album komen. Vind het erg goed klinken!

Dope ja

Klik

Nu al siked.

Harco
bennerd schreef:
Klik

Nu al siked.

Beetje een flauwe titel.

Een verwijzing naar de track Return of 4eva, toch?

Ik heb super veel zin in dit album. September word een geweldige muziekmaand

Nieuwe single van het aankomende Lord Lhus album met Reef, Mag en Matt Maddox (naam komt me bekend voor, gelukkig niet al te bekend, geen superMC)

Geproduceerd door de Nederlander Benzie (van KGV).

Nieuwe Consequence met dope beat van Kanye West, en refreintje van Kid Cudi:

Ik vind 'm wel lekker klinken.

Het album van MF Doom en Ghostface Killah zit er dan eindelijk écht aan te komen.

@ de consequence track... Matige beat, dertien uit een dozijn rapper met grote namen om aandacht te trekken (of is deze man zelf ook een grote naam?)...

MJ_DA_MAN schreef:
Het album van MF Doom en Ghostface Killah zit er dan eindelijk écht aan te komen.

Moet je bekennen dat ik niet eens wist dat het eraan zat te komen, maar wat heb ik hier dan veel zin in!

@ de consequence track... Matige beat, dertien uit een dozijn rapper met grote namen om aandacht te trekken (of is deze man zelf ook een grote naam?)...
Je mening over de beat deel ik in ieder geval niet, maar ikzelf vind ook dat Consequence niet extreem sterk uit de hoek komt. Maar hij is zeker geen onbekende in het hip-hop circuit hoor, hij gaat al een tijdje mee (komt uit het ATCQ - en later de Kanye - hoek van hip-hop).

MF Doom & Ghostface Killah

Ik moest idd gewoon beter lezen .

Er is een nieuw mood album uitgekomen hier wist ik niks van ? Ik vond dat doom album wel vet dus ik ga em wel checken, staat zelfs niet op musicmeter

Bijna twee jaar geleden plaatste ik het volgende op hun artiestenpagina:

Verrassend: binnenkort de comeback van Mood:

(afbeelding)

Echter kan ik zo snel niks vinden over een eventuele uitgave van het album?

Edit: oh, nu wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.