MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
ik vraag me af wanneer er een nieuwe madvillainy komt..

Harco
Hiphopleeft - Big Sean maakt tape met Curren$y en Wiz Khalifa

Hier kijk ik naar uit. Die twee uitgebrachte tracks zijn in ieder geval hard.

Jammer dat het een mixtape moet zijn. Hoewel, als het bijvoorbeeld de kwaliteit van K.R.I.T.'s werk heeft, dan is het geen ramp.

Harco
Hier nog een track. Heel veel tapes zijn tegenwoordig kwalitatief sterk, hoor. Hier hoor je ook niet aan dat het een tape is.

Big Sean, Wiz Khalifa en Curren$y die een gehele tape lang gaan samenwerken? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.

In 2012 brengen Kool G Rap en Necro samen een album uit. Niet dat hier veel animo voor is op MuMe (incl. mijzelf).

En Common's nieuwe plaat The Dreamer The Believer komt uit op 22 november.

Harco
G Rap en Necro... haha, wat een samenwerking.

Necro...

Eerder Kool G Rap (tegenwoordig).

Kool G Rap klinkt tegenwoordig saai. Necro is gewoon slecht.

MJ_DA_MAN schreef:

En Common's nieuwe plaat The Dreamer The Believer komt uit op 22 november.

Harco
Track 5 van de Big Sean, Curren$y en Wiz Khalifa-collabo. In tegenstelling tot de eerste vier niet geproduceerd door Big Jerm, maar door Cardo (bekend van o.a. Mezmorized).

Kool G Rap heeft eigenlijk, net als Necro zijn beste tijd gehad. Necro zijn kracht lag altijd in zijn prachtige beats en vaak bijna lachwekkende horrorteksten. Nu de horrorteksten beginnen te vervelen, zijn flow achteruitgaat en zelfs zijn beats niet meer zijn wat ze geweest zijn, blijft er barweinig over.

Kool G stelt al jaren niet veel meer voor. Hij is leuk om te horen als feature, maar solo heb ik hem nooit erg super gevonden, ook de oudere albums houd ik niet een heel album uit.

Omdat er nog niks van Snowgoons uitkomt de komende tijd: eind dit jaar verschijnt er een album van Snowgoons samen met, helaas, M.O.P.

Meeeen je niet! Dan hebben we het over mensen die hun beste tijd gehad hebben... Ik ga het waarschijnlijk toch wel checken, maar verwacht er niks van.

Hoeveel albums gaan de Snowgoons nou uitbrengen dit jaar (volgens het plan dan)?

- album met Reef the Lost Cauze
- album met het duo N.B.S.
- EP met PMD en Sean Strange
- album met M.O.P. dus

De albums met A.G., Krush Unit en het nieuwe solo-album van Sicknature hebben nog geen releasejaar gekregen, maar dat zal wel 2012 worden. Begin 2012 komt ook het album met Virtuoso uit en als het goed is in de loop van 2012 ook nog het vierde Snowgoons-album. Er zou ook nog in de toekomst het derde album met Savage Brothers & Lord Lhus uitkomen, maar dat gaat natuurlijk niet meer door na het wegvallen van Lhus, iig niet met hem.

Wegvallen van Lhus?

Gemist blijkbaar?

Nee, maar ik dacht dat het nep was of iniedergeval een gedeelte ervan. Maar blijkbaar dus niet. Wel jammer, hij is duidelijk de beste rapper van de groep.

Nee, het bericht dat je daar leest is correct en door Snowgoons zelf geschreven (het stond ook op hun site, alleen is dit blijkbaar verwijderd). Dit verhaal was bullshit, op het gevecht en het ontslaan van Lhus na en is geschreven door Beast 1333.

Beast 1333? Dat is die internet-rapper toch? Naja, vaag verhaal allemaal. Je bent ook wel een lul als je rappers van AotP gaat dissen, want dan heb je meteen een van de grootste en beste groepen van de rap-scène op dit moment die je haat.

Tja, eigenlijk is bijna iedere nieuwe rapper in het begin van zijn carrière een Internet-rapper. Beast 1333 is iig een kneus van hier tot heel ver weg en weer terug. Volgens mij heeft ie AotP trouwens niet gedisst. Een vaag (op een bepaald gebied zelfs extreem) verhaal is het verder zeker, maar dat is offtopic.

Dit nummer van Tha Joker (ft. Big K.R.I.T.) klinkt wel goed. Zijn aankomende album, The Phenom, ga ik zeker checken. Had nog nooit van die kerel gehoord, maar het klinkt wel interessant.

toris
Ik zou wel wat meer willen weten over dat album met Reef.

Ik hoop al dat het komt. Reef the Lost Cauze + Snowgoons = vonken.

Komt in oktober uit.

The Roots zeggen dit jaar ook nog met een nieuw studioalbum te komen. Klik

Harco
bennerd schreef:
Dit nummer van Tha Joker (ft. Big K.R.I.T.) klinkt wel goed. Zijn aankomende album, The Phenom, ga ik zeker checken. Had nog nooit van die kerel gehoord, maar het klinkt wel interessant.

Ja, die vond ik ook tof. Album komt echter pas in december.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:20 uur

geplaatst: vandaag om 08:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.