Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2011, 15:07 uur
Fine By Me - DJ Premier ft. MC Eiht (prod. Brenk) - YouTube
De 1ste single van Which Way Is West die waarschijnlijk dit jaar nog uit gaat komen. Ook Dj Premier draagt zijn steentje bij.
De 1ste single van Which Way Is West die waarschijnlijk dit jaar nog uit gaat komen. Ook Dj Premier draagt zijn steentje bij.
0
geplaatst: 7 augustus 2011, 10:04 uur
Er komt een nieuw Nul7Negen album aan
. Daarna een solo van Spinal.
. Daarna een solo van Spinal.
0
geplaatst: 7 augustus 2011, 12:23 uur
@Stapler, kijk ik naar uit! 
Apathy Interview voor Honkey Kong. Hier een, best verrassende, quote:
Dubstep album van DJ Muggs... Ik ben stiekem toch wel een beetje benieuwd.
Maarja, nieuwe Celph is erg nice, en Eternia kan ook wel dope worden.

Apathy Interview voor Honkey Kong. Hier een, best verrassende, quote:
AllHipHop.com: Other than on Honkey Kong, have you worked on any collaborations lately that you can’t wait for the people to hear?
Apathy: Yeah, there’s a whole bunch of stuff I’m working on. I just did a joint with DJ Muggs, a production collaboration, for a dubstep album he’s got coming out. We did this joint called “Made In Los Angeles.” I’ve been working on Celph Titled’s new album called The Fresh Prince of Hell’s Lair. I produced an entire album for Eternia that’s going to be coming out. There’s so much sh*t, man.
Apathy: Yeah, there’s a whole bunch of stuff I’m working on. I just did a joint with DJ Muggs, a production collaboration, for a dubstep album he’s got coming out. We did this joint called “Made In Los Angeles.” I’ve been working on Celph Titled’s new album called The Fresh Prince of Hell’s Lair. I produced an entire album for Eternia that’s going to be coming out. There’s so much sh*t, man.
Dubstep album van DJ Muggs... Ik ben stiekem toch wel een beetje benieuwd.
Maarja, nieuwe Celph is erg nice, en Eternia kan ook wel dope worden.
0
geplaatst: 7 augustus 2011, 14:27 uur
Oud nieuws!!!111
MJ_DA_MAN schreef:
Celph's nieuwe album komt er ook aan (hopelijk dit jaar), en hij gaat The Fresh Prince of Hell’s Lair heten
. Dat wordt dus eigenlijk zijn échte solo-debuut. Had hem overigens een mail met wat vragen naar Celph gestuurd en hij antwoordde keurig netjes en volledig terug, dus als je vragen hebt voor hem, mail naar: [email protected].
Celph's nieuwe album komt er ook aan (hopelijk dit jaar), en hij gaat The Fresh Prince of Hell’s Lair heten
. Dat wordt dus eigenlijk zijn échte solo-debuut. Had hem overigens een mail met wat vragen naar Celph gestuurd en hij antwoordde keurig netjes en volledig terug, dus als je vragen hebt voor hem, mail naar: [email protected].
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 08:51 uur
Klopt, klopt, maar daar ging mijn quote eigenlijk ook niet over. xD
Vooral over het dubstep album van DJ Muggs =D
Vooral over het dubstep album van DJ Muggs =D
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 12:24 uur
toris schreef:
Ik zou wel wat meer willen weten over dat album met Reef.
Update: 11 oktober te koop. Ook het album van Reef en King Magnetic als King & The Cauze moet rond die tijd uitkomen.Ik zou wel wat meer willen weten over dat album met Reef.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 20:46 uur
Onra is verder deel twee van Chinoiseries aan het afronden (wellicht is het inmiddels al af), dus die kunnen we ook nog verwachten in de toekomst (optimisme: later dit jaar).
0
toris
geplaatst: 10 augustus 2011, 22:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Update: 11 oktober te koop. Ook het album van Reef en King Magnetic als King & The Cauze moet rond die tijd uitkomen. 
0
geplaatst: 11 augustus 2011, 09:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Onra is verder deel twee van Chinoiseries aan het afronden (wellicht is het inmiddels al af), dus die kunnen we ook nog verwachten in de toekomst (optimisme: later dit jaar).

0
geplaatst: 13 augustus 2011, 16:25 uur
Onra is gewoon een Fransman. Zijn grootouders komen wel uit Azië (Vietnam).
In 2006 Onra went to Vietnam, where his grandparents are from, and brought back some 30 old Chinese and Vietnamese vinyl records. He then made a full album with this material, Chinoiseries, his most critically acclaimed album.
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 17:56 uur
Laat dan wel even staan dat we tot de conclusie zijn gekomen dat Onra een Franse Aziaat is. Anders is dat zo onduidelijk voor ons hiphoppers en moeten we huilen.
0
Harco
geplaatst: 13 augustus 2011, 19:14 uur
The homies is bustin' slugs
The women is shakin' ass
A white girl call us "nigga"
And we just sit back and laugh and call it swag
Mooi dat V-Nasty ook weer even aangehaald moet worden.

0
geplaatst: 13 augustus 2011, 23:57 uur
Was het al bekend dat Sean Price na Mic Tyson een album met Ill Bill gaat maken?
0
Harco
geplaatst: 14 augustus 2011, 13:33 uur
Die geruchten gaan volgens mij al zo'n vier jaar inmiddels, alleen is het pas het laatste jaar dat er wat concretere informatie naar buiten komt.
0
geplaatst: 14 augustus 2011, 15:55 uur
Ik sta er in ieder geval niet echt op te wachten. Sean Price kan veel redden, maar een collab met Ill Bill wordt volgens mij niets.
* denotes required fields.