MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Hm, toch niet oninteressant. Ik kan beide heren wel waarderen. Als de beats vet zijn en beide rappers een beetje hun best doen (niet teveel op de automatische piloot) kan dat zelfs erg vet worden, denk ik zo.

Erg oud nieuws jah, is al bekend sinds Ill Bill dat album met Muggs dropte (misschien nog eerder), ik kijk er sinds dan al naar uit in ieder geval, beide zijn al over hun top heen, maar weten me altijd nog erg te interesseren/

@David Banner track: wat jammer zeg, na dat album met 9th Wonder had ik weer wat hoop voor David (was vroeger een grote fan van hem), maar hij klinkt niet als zichzelf op die track, alsof hij Lil' Wayne probeert te kopiëren.
Deze Track bijvoorbeeld is hoe ik hem gewend was, nadat ik hem had leren kennen van deze van Young Buck. Toen klonk hij nog een beetje uniek...

Elohim schreef:
Erg oud nieuws jah, is al bekend sinds Ill Bill dat album met Muggs dropte (misschien nog eerder), ik kijk er sinds dan al naar uit in ieder geval, beide zijn al over hun top heen, maar weten me altijd nog erg te interesseren
Zoals Harco al zegt is dat al zo'n vier jaar bekend. Ik vind Ill Bill trouwens nu op zijn best; veel constanter ook dan in zijn Non Phixion-tijd.

Ulfat-e-Zulmat
"Back to claim hip-hop's crown..."

Hahahah nooit fan van zijn muziek geweest (enkel miami vond ik vet en zijn oude werk met jazzy jeff) maar hij is toch een jeugdheld dus

Harco
Chino laat ook weer eens een track los:

Wu-Tang Clan komt volgend jaar mei met de opvolger van 8 Diagrams. Het Wu-Block-album met Ghostface en Sheek Louch moet ik februari uitkomen en het nieuwe album van Ghostface Killah (Supreme Clientele II: Blue & Cream) in augustus 2012.

Oud nieuws

Maar wel goed nieuws.

Harco

Wie kaatst...

Het is pas oud nieuws als het hier niet geplaatst is, want op dat moment niet het geval was. Maar ook dat is oud nieuws.

Wanneer komt het album van Chino XL eigenlijk uit, op wiki staat dat hij 8 augustus al is uitgekomen? Wel weer een bruut nr van Chino trouwens!

Nee, wordt eindeloos uitgesteld.

Harco
Volgens mij is er nog geen releasedatum bekend voor Chino's nieuwe album. Die track is op 17 augustus gedropt, dus 8 augustus lijkt me wel heel erg sterk.

Dat Nick Wiz meewerkt aan het album stemt me positief: de man zit ook achter de producties van o.a. Cella Dwellas, Miilkbone, Mad Skillz en Rakims 18th Letter.

Vooral op I Told You So doet Nick Wiz erg goed werk!

Beetje laat misschien en waarschijnlijk interesseert het de meesten niet, maar Ensilence, waar ik enkele keren mee heb samengewerkt, heeft een gratis EP gedropt:
Ensilence - No Good Thing
Track 6 (4 The 1st Time)
Track 7 (See Me Coming)
Track 12 (Mental Klip)

Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar Mental Klip vind ik zelf een van de mooiste tracks waar ik aan heb gewerkt.

Ik wilde vooral even de aandacht brengen voor Ensilence, ze heeft eerder ook al een track met Oobe gedaan, Who Am I en ik denk dat je nog meer van haar kan horen, hopelijk met mijn naam in de credits

Exclusief oud nieuws: Jedi Mind Tricks - Violence Begets Violence komt 25 oktober uit i.p.v. 13 september.

Naar het schijnt is noyork van blu gelekt... Beetje vreemd aangezien er niet eens een releasedate bekend is, de tracklist is wel nagenoeg helemaal correct. Nu ja fake of niet, ik zal de leak eens checken, ik hoop alvast dat dit album beter wordt dan her fav colour en jesus die dit jaar al uitkwamen.

Wat is die vent ineens ontzettend productief, 3 albums in één jaar!? Waarom doet hij het niet wat rustiger aan en levert hij kwaliteit af i.p.v. kwantiteit?

Die andere twee platen waren tussendoortjes; een is een oudere tape die al jaren te pindakazen was (Her Favorite Colo(u)r) en de andere een ''restjes-album'' als ik het goed heb (Jesus).

NoYork is in ieder geval niet de moeite waard om te checken, dat er uberhaupt zoveel bagger op een plaat past.

Ik kijk het wel aan, als de plaat weer een cijfer onder de 3 krijgt laat ik het sowieso links liggen. Blu & Exile hebben een geweldige plaat afgeleverd waar Blu ook zeer verdienstelijk op rapt, waarom hij dan ineens allemaal rotzooi uit gaat brengen is mij een beetje een raadsel.

Jesus had ik geeneens gechecked, en her favorite color idd al een jaar of 2 geleden en vond ik wel redelijk als was het geen below the heavens. Ik ben die lek ook aan het beluisteren R&P en ik moet je gelijk geven, zwakke overgeproduceerde beats. Van dat elektronisch experimenteel gedoe (beetje flying lotus maar dan slecht), ik vind blu een uitstekende mc maar hij heeft soulvolle, rustige hip hop beats nodig (exile dus). Dit klinkt inderdaad niet goed, hopelijk is het fake al staat die single die vorige week gepost werd er ook op, is wel het beste nr. Dus weer een teleurstelling bij dit jaar

Voor de mensjes die het nog niet weten: Chico and the Man (Kno en Tonedeff) moet 13 december 2011 het daglicht zien.

Mr. SOS heeft een nieuw album gedropt, klinkt heel lekker

Is een mixtape denk ik alexander, @ R&P al vrees ik dat die weer gaat tegenvallen, dit had zo een topjaar kunnen zijn maar tot nog toe vooral teleurstellingen (buiten atmosphere, random axe en valkill). Hopen op chico and the man (underground detox valt te zien of hij wel degelijk uitkomt), common, evidence en j cole daar verwacht ik nog wat van. Nu honkey kong maar eens een draai geven

No York van Blu is ook gelekt, FallenUp van the Northern Lights en One Be Lo heeft ook nog wat gedropt laborhood nog iets...

Dan weet ik dan ik One Be Lo in de gaten moet houden, wat een geweldige mc is dat!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:20 uur

geplaatst: vandaag om 08:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.