Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:17 uur
Ik verwacht het meest van Common. Ghetto Dreams is namelijk al verschrikkelijk hard!
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:39 uur
Yep ik ook ! Common stelt zelden teleur! @ Alex dat van noyork poste ik gisteren al (ik schat 8 berichten voor het jouwe) en hij valt me erg tegen, die van one be lo is een mixtape, wel dikke gastartiesten. Zijn dat dezelfde northern lights als van journey trough...
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 18:32 uur
Ja ik zag 't idd net te laat :S Wel jammer dat No York tegenvalt... Die van One Be Lo ben ik nu aan 't uitchecken en the Northern Lights zijn idd dezelfde, JTME vond ik een van de beste albums van 2010 

0
geplaatst: 24 augustus 2011, 15:50 uur
alexander-r schreef:
Ja ik zag 't idd net te laat :S Wel jammer dat No York tegenvalt... Die van One Be Lo ben ik nu aan 't uitchecken en the Northern Lights zijn idd dezelfde, JTME vond ik een van de beste albums van 2010
Heb het net even opgezocht en die laborhood part 2 is inderdaad een mixtape maar dient wel om zijn nieuwe album aan te kondigen dat binnen 2 weken uitkomt
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:31 uur
Is dat BABY die uit gaat komen? Dat Laborhood klinkt goed in tegenstelling van die troep van the Northern Lights...
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 19:36 uur
Binnen twee weken al? Zijn er dan al singles gedropt ofzo want anders lijkt me twee weken wel erg snel.
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 11:20 uur
Volgens hiphopleeft en andere bronnen op 6 september, lijkt me toch binnen twee weken. Album zou L.A.B.O.R. heten, wat er met het project B.A.B.Y. gebeurd is, weet ik niet precies. Ik weet alleen dat alles moet leiden tot een meesterwerk L.I.F.E. dat moet zijn laatste en beste album worden. Het zal hoe dan ook moeilijk worden om sonogram te evenaren imo, toch ga ik labor zeker checken.
Hier spreekt hij over labor, zou eigenlijk ook een mixtape zijn om baby te lanceren later dit jaar. Ook al een deel van een nummer van labor (beef) te horen op de achtergrond.... Hij kondigt op het einde ook een nieuw binary star album aan? Of was dit al bekend ?
En dit is de eerste single alvast
Hier spreekt hij over labor, zou eigenlijk ook een mixtape zijn om baby te lanceren later dit jaar. Ook al een deel van een nummer van labor (beef) te horen op de achtergrond.... Hij kondigt op het einde ook een nieuw binary star album aan? Of was dit al bekend ?
En dit is de eerste single alvast
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 11:54 uur
Als L.A.B.O.R. gewoon een album wordt en dit is de eerste single dan ga ik dit zeker checken, die beat is erg nice.
Dat van Binary Star heb ik ook wel eens gehoord inderdaad, maar volgens mij is daar nog niet zo veel over bekend.
Dat van Binary Star heb ik ook wel eens gehoord inderdaad, maar volgens mij is daar nog niet zo veel over bekend.
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 18:59 uur
alexander-r schreef:
HiStory was toch ook een single van One voor BABY?
HiStory was toch ook een single van One voor BABY?
Ja, want anders stond het ook in de tracklist van zijn nieuwe album LABOR.
http://www.onebelo.net/fr_h...
onderaan op de pagina van de link kun je de tracklist zien van LABOR
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 15:41 uur
Wejo dat zijn wel heel veel features, die heeft hij niet echt nodig lijkt me.
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 18:15 uur
Hij kondigt het ook zelf aan als een soort mixtape voor baby uitkomt, beetje reclame voor datgene dat dan echt het volgende solo album moet worden (zoals alexander aangeeft zal dat album baby heten)
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 18:45 uur
New Snowgoons & Reef The Lost Cauze album “Your Favorite MC” produced by Snowgoons & Sicknature coming october 25th featuring Outerspace, Jus Allah, Esoteric & King Magnetic (AOTP), Sicknature, Sabac Red, Wise Intelligent, Slaine, FT aka Fuc That, O.J. (The Uncanny), Mr T. & The Chickenman!
More infos coming soon!
Bron.
More infos coming soon!
Bron.

0
geplaatst: 29 augustus 2011, 19:18 uur
Het album van Chino XL zal 11 oktober uitkomen. De tracklist wordt 17 september bekend gemaakt.
Bron: tweet van Chino zelf
Bron: tweet van Chino zelf
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 19:22 uur
Ach, het zal vast wel weer een 'geniaal' album worden vol boeiende mededelingen en buitenaardse spitsvondigheden. Laat me niet beginnen over de biets.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 19:38 uur
Ik vind Reef een erg aangename rapper en ben dan ook blij te zien dat tussen de gastartiesten mijn favoriete AotP artiesten zie (Ap en Celph buiten beschouwing).
Btw, The Chickenman? xD
Btw, The Chickenman? xD
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 21:18 uur
Mwa gastartiesten vind ik ook maar matig, maar reef the lost cauze is een goeie mc en snowgoons maken toch vaak erg dikke beats. In tegenstelling tot op hun eigen albums heb je in dit geval op elke track een goeie mc. Plus ik denk dat reef goed tot zijn recht komt op snowgoons beats, ik hoop op 

0
geplaatst: 29 augustus 2011, 23:29 uur
Als Mr. T & The Chickenman een duo blijken te zijn neem ik mijn woorden terug.
0
geplaatst: 29 augustus 2011, 23:30 uur
FT aka Fuc That, O.J. (The Uncanny), Mr T. & The Chickenman! 

0
geplaatst: 30 augustus 2011, 12:01 uur
Dakduivel schreef:
Als Mr. T & The Chickenman een duo blijken te zijn neem ik mijn woorden terug.
Wat hebben deze twee namen te maken met het onduidelijke sarcasme van jou jegens Reef en Snowgoons?Als Mr. T & The Chickenman een duo blijken te zijn neem ik mijn woorden terug.
0
geplaatst: 3 september 2011, 18:21 uur
Nieuw album van Long Arm hier kan je rechts onder snippets beluisteren en je kan een hele track beluisteren!!! Ik vind het tot nu toe super Dope klinken
, ik heb hem zojuist toegevoegd hier maar hij is nog niet geaccepteerd.
, ik heb hem zojuist toegevoegd hier maar hij is nog niet geaccepteerd.
0
geplaatst: 4 september 2011, 22:54 uur
Op de mooncircle site die ik hierboven plaatste staat toch echt LP
* denotes required fields.