Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2011, 16:51 uur
Maaan, Reef is ook de enige die op zo'n langzame track, met zo'n langzame flow, nog zo dope kan klinken volgens mij.
Vette snippet!
Nieuwe leak van Dope DOD
Vette snippet!
Nieuwe leak van Dope DOD
0
geplaatst: 21 september 2011, 17:00 uur
Volgens mij komt deze niet op het album, aan de tracklist achterop de hoes te zien.... Hoewel ze zelf inderdaad wel zeggen dat het een promo van hun album is.
0
geplaatst: 21 september 2011, 18:48 uur
Elohim schreef:
Goed gegokt! Ik gok op weer een lekker spiritueel getinte LCoB (met het toch meer politiek getinte Zeitgeist album in mijn achterhoofd).
Goed gegokt! Ik gok op weer een lekker spiritueel getinte LCoB (met het toch meer politiek getinte Zeitgeist album in mijn achterhoofd).
0
geplaatst: 21 september 2011, 23:06 uur
Beats klinken in ieder geval weer heerlijk!
Nu hopen dat ie daadwerkelijk dropt!
@Harderwiek, vreemd... Ach... Als dat een track is die ze vantevoren droppen, verwacht ik veel! (Ook niet meteen goed, maar toch xD)
Nu hopen dat ie daadwerkelijk dropt!
@Harderwiek, vreemd... Ach... Als dat een track is die ze vantevoren droppen, verwacht ik veel! (Ook niet meteen goed, maar toch xD)
0
geplaatst: 25 september 2011, 15:27 uur
Joe Budden is bezig met een EP genaamd Feature Presentation met o.a. gastbijdrages van (hou je vast) Hopsin, elZhi, Phonte, Kendrick Lamar, Brother Ali, Slug, Kno, Tech N9ne, Z-Ro, Big K.R.I.T., Blu, Skyzoo en meer 
Hij verschijnt dit jaar nog gratis op 2Dopeboyz.

Hij verschijnt dit jaar nog gratis op 2Dopeboyz.
0
geplaatst: 25 september 2011, 15:44 uur
Zet dat bij een vette artiest, en ik had me er zo erg op verheugd, maar ik vind Joe Budden echt bijna de definitie van matigheid. Niet echt slecht ofzo, maar ook verre van goed. In mijn belevenis natuurlijk.
0
geplaatst: 25 september 2011, 16:26 uur
Z-Ro en Big K.R.I.T.? Vooral die eerste had ik niet echt verwacht in een track met Joe Budden, maar ik ben benieuwd naar wat het geeft. Ik zie de gehele EP wel zitten.
0
geplaatst: 25 september 2011, 17:02 uur
STRAIGHT GRIZZLY:: TragicAllies.COM
Debuut album van Tragic Allies (hebben vaker op Wu-affiliated dingen gestaan) komt eraan en is te pre-orderen op de bovenstaande link.
Keek er eerst niet super naar uit, maar damn! Die track die ging spelen toen ik die site opging... was wel errug dope!
Debuut album van Tragic Allies (hebben vaker op Wu-affiliated dingen gestaan) komt eraan en is te pre-orderen op de bovenstaande link.
Keek er eerst niet super naar uit, maar damn! Die track die ging spelen toen ik die site opging... was wel errug dope!
Tragic Allies debut group album featuring Killah Priest, Bronze Nazareth, Planet Asia and 60 Second Assassin.
0
geplaatst: 27 september 2011, 13:21 uur
Weet iemand waar Stoupe nu mee bezig is na het hele JMT debacle? Hiphop projecten nog?
0
geplaatst: 27 september 2011, 18:12 uur
Niet met Stoupe iig, hoewel hij (Stoupe) vorig jaar wel aangaf in een interview er open voor te staan.
0
geplaatst: 27 september 2011, 20:24 uur
Hallo, ik heb een mixtape uitgebracht, Léon - Klote liedjes op Gestolen beatjes en ik vroeg me af of ik die ook op de site zou mogen uploaden zodat mensen hem eventueel kunnen revieuwen. Of mag dat alleen bij officeel uitgebrachte tapes? Hij is te luisteren op: Klote Liedjes op Gestolen Beatjes by Hillbilly Boys on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
geplaatst: 27 september 2011, 22:15 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Niet met Stoupe iig, hoewel hij (Stoupe) vorig jaar wel aangaf in een interview er open voor te staan.
Laten we met zijn allen bidden!Niet met Stoupe iig, hoewel hij (Stoupe) vorig jaar wel aangaf in een interview er open voor te staan.
Niet over een release, maar weet niet maar ik het anders moet zetten:
Dope D.O.D. gaat touren met Korn.
0
Rene1979
geplaatst: 28 september 2011, 00:07 uur
Swa schreef:
Hallo, ik heb een mixtape uitgebracht, Léon - Klote liedjes op Gestolen beatjes en ik vroeg me af of ik die ook op de site zou mogen uploaden zodat mensen hem eventueel kunnen revieuwen. Of mag dat alleen bij officeel uitgebrachte tapes? Hij is te luisteren op: Klote Liedjes op Gestolen Beatjes by Hillbilly Boys on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
gaan we niet aan beginnen, dan is er helemaal geen overzicht meer. Helaas. Staat je natuurlijk vrij hier een gratis link te zetten. Maar hij zal niet op de site komen.
0
toris
geplaatst: 28 september 2011, 16:57 uur
Ik heb snel wat geluisterd, en het klinkt in elk geval goed! Je hebt een leuke stijl van rappen en je teksten zijn ook erg vermakelijk.
0
geplaatst: 28 september 2011, 17:17 uur
0
geplaatst: 28 september 2011, 18:19 uur
Dank.
Jammergenoeg geen HipHop meer dus. Ik hoop dat dit ff een pauze is.
Weet niet of het hier al ergens geplaatst is maar hier een interview met Paz en Jus Allah over het vertrek van Stoupe (en het opkomende album). Interessant om te lezen hoe de verstandhouding in het verleden was.
0
geplaatst: 28 september 2011, 18:49 uur
We're trying to make hardcore music, and he's still on [Jedi Mind Tricks 2006 song] "Razorblade Salvation" type deal, that's cool for what it is, but we're trying to keep it rugged right now. We're still growing and Stoupe is growing too.
Precies het probleem van Paz de laatste jaren: voorspelbaarheid. Ook groeien ze helemaal niet; ze worden hierdoor alleen minder. Prima Stoupe; laat Paz en Josh maar lekker 13 in een dozijn-hiphop maken en doe je eigen ding; je hoeft jezelf allang niet meer te bewijzen. Hopelijk gaat ie ooit weer werken met (een) rapper(s) die zijn ''Razorblade Salvation type deal''-beats (of überhaupt zijn beats) wél op waarde inschatten.
0
geplaatst: 28 september 2011, 18:50 uur
Bedankt mensen, goed om te horen! Ik zal het ff in dat forum zetten.
0
geplaatst: 28 september 2011, 19:49 uur
Momenteel in de maak samen met een Amerikaanse rapper en ik op de beats.
Classic the Legend & Opin - The Legend and the Dragon.
Raps door Classic the Legend
Beats door Opin (ik dus)
Cover design door Silky & Smooth.
Het zal een volwaardige gratis album worden, momenteel zijn er al 11 tracks klaar.
Classic the Legend & Opin - The Legend and the Dragon.
Raps door Classic the Legend
Beats door Opin (ik dus)
Cover design door Silky & Smooth.
Het zal een volwaardige gratis album worden, momenteel zijn er al 11 tracks klaar.
0
geplaatst: 28 september 2011, 20:02 uur
YouTube - MOP - Anybody Can Get It (Prod by Sicknature of Snowgoons) NEW SONG
Snowgoons (Sicknature) met MOP. Van een mixtape, maar is een 'preview' voor het album. Klinkt niet heel verkeerd, maar ik denk dat een heel album toch wel aardig wat features nodig gaat hebben om dope te worden.
Snowgoons (Sicknature) met MOP. Van een mixtape, maar is een 'preview' voor het album. Klinkt niet heel verkeerd, maar ik denk dat een heel album toch wel aardig wat features nodig gaat hebben om dope te worden.
0
geplaatst: 28 september 2011, 20:15 uur
Er komen wellicht helemaal geen gastartiesten op. Verder is het natuurlijk te hopen dat Snowgoons en Sicknature hun minste beats gebruiken voor dat album.
0
geplaatst: 28 september 2011, 20:17 uur
Ik vind het eerlijk gezegd niet superslecht klinken. Hoewel, als je het zo zegt, zijn hun beats veel beter te gebruiken voor albums die ze (zouden) maken met Reef, Virtuoso (dacht ik?) etc.
Hier ook een track van een opkomend album/mixtape van Lateb.
YouTube - Lateb feat. Esoteric "Dope Fiend" prod. by Stu Bangas
Stu Bangas heeft ook echt maar 1 kick, 1 snare en 2 hihats in zijn drumkit zitten.
Hier ook een track van een opkomend album/mixtape van Lateb.
YouTube - Lateb feat. Esoteric "Dope Fiend" prod. by Stu Bangas
Stu Bangas heeft ook echt maar 1 kick, 1 snare en 2 hihats in zijn drumkit zitten.

0
geplaatst: 28 september 2011, 20:22 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Er komen wellicht helemaal geen gastartiesten op. Verder is het natuurlijk te hopen dat Snowgoons en Sicknature hun minste beats gebruiken voor dat album.
M.O.P. op agressieve Snowgoons-beats. Dat kan best wel wat worden.
0
geplaatst: 28 september 2011, 20:25 uur
Al ze vocals gebruiken van 10 à 15 jaar geleden wel ja, maar anno 2011 echt niet meer. Lil' Fame plaats ik zonder moeite tussen de slechtste hedendaagse rappers.
* denotes required fields.