Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2011, 21:57 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(embed)
Kut Snowgoons, pakken altijd de samples die ik ook heb.(embed)
YouTube - Yadokari- Kaji Meiko
0
geplaatst: 30 september 2011, 22:26 uur
Ik geloof dat RZA of iemand van het wu-tang kamp die ook gesampled heeft...
Alsnog, een ontzettend bekend nummer.
Alsnog, een ontzettend bekend nummer.
0
geplaatst: 1 oktober 2011, 00:44 uur
Kan zijn, alleen in het geval samples van Snowgoons is dat al de 4e keer dat ze het doen. Ook met compleet onbekende samples (OST van een verschrikkelijk onbekende anime...).
Nu kan het inderdaad zijn dat dat nummer bekend is, maakt het al minder erg. Feit blijft, ik zou moeten checken of ze mn pc niet gehackt hebben! jk xD
Nu kan het inderdaad zijn dat dat nummer bekend is, maakt het al minder erg. Feit blijft, ik zou moeten checken of ze mn pc niet gehackt hebben! jk xD
0
geplaatst: 1 oktober 2011, 13:08 uur
Dat nummer wordt niet gesampled in Boxcutter Samurai, maar in High By Myself.
0
geplaatst: 1 oktober 2011, 18:57 uur
Het album van M.O.P. en Snowgoons gaat overigens Sparta heten en komt 22 november uit.
0
geplaatst: 1 oktober 2011, 19:22 uur
Klopt, maar ik had je post met de snippets gequote. 
Zie je natuurlijks van terug

Zie je natuurlijks van terug

0
geplaatst: 3 oktober 2011, 17:04 uur
Daar ben ik eens eventjes heel erg benieuwd naar 
In elk geval een foeilelijke cover, maar dat zegt hopelijk niets. Geweldige beats zijn gegarandeerd

In elk geval een foeilelijke cover, maar dat zegt hopelijk niets. Geweldige beats zijn gegarandeerd

0
geplaatst: 3 oktober 2011, 21:49 uur
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 21:32 uur
Zo typisch voor Powder beats: Heeeelemaal volgestopt. Even is het heel vet, maar ik houd het niet zo lang uit vaak. XD
Naar aanleiding van dit artikel, wil ik iedereen hier, die van plan was het nieuwe JMT-album te kopen, aansporen dat niet te doen. Wat een verschrikkelijk lelijke manier van aandacht trekken.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 11:40 uur
Owk nevermind dan, nog steeds erg weak maar niet echt relevant meer...
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 13:50 uur
He$$el_01 schreef:
Nieuw nummer van het album van Common(?)
]
Nieuw nummer van het album van Common(?)
]
k vind het een beetje chaotisch klinken. Ik bedoel de vocals op de achtergrond.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 14:32 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat bericht dateert uit 2007...
Haha, zie ik nu ook jah, ik kreeg het te horen via TheMisantrophikOne, die zijn mening gaf over Vinnie die altijd dom doet over Kanye.Dat bericht dateert uit 2007...
@PackFM nummer: Wat een rotbeat zeg...

King Syze - Collective Bargaining is uit. Ik wacht nog op mijn CD, maar er is al een track geupload door TheYacz!
YouTube - King Syze - Kingmaker
Zoals ik daar ook zeg: King Syze is een MC die vette beats nodig heeft om echt dope te zijn, ik weet niet precies waarom, maar dan komt hij zelf ook een stuk harder, flow is beter etc.
Skammadix, die dit album geproduceerd heeft, is DE man voor dat werk!
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 15:47 uur
Die beat van dat PackFM nummer word ik ook niet echt warm van. Maar van het idee van een nieuw album van hem wel.
Het is echter wel een "BTSTU Mix", misschien dat ze het orgineel voor het album bewaren, ik hoop het want dit lijkt me niet de weg voor PackFM.
Het is echter wel een "BTSTU Mix", misschien dat ze het orgineel voor het album bewaren, ik hoop het want dit lijkt me niet de weg voor PackFM.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 22:17 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 22:24 uur
Best vette rapper, als het die tweede is die rapt, degene die begint vind ik minder.
0
Rene1979
geplaatst: 6 oktober 2011, 19:24 uur
Voor de vinyl liefhebbers onder ons... (Zijn er niet veel ik weet t) Maar hier twee limited EP's van Emskee van The Good People. Dope tracks uit zijn begin periode (92-95)
EMSKEE VINYL PROJECT - OFFICIAL HEADS UP - forum.diggerswithgratitude.com
Vanaf a.s. zaterdag te bestellen.
EMSKEE VINYL PROJECT - OFFICIAL HEADS UP - forum.diggerswithgratitude.com
Vanaf a.s. zaterdag te bestellen.
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 21:13 uur
YouTube - GENGHIS KHAN VS. NINE INCH NAILS - SUCK (REVENGE.)
Alweer een paar maandjes oud, maar ach. Volgens mij moet het album waar deze op staat, nog uitkomen.
Alweer een paar maandjes oud, maar ach. Volgens mij moet het album waar deze op staat, nog uitkomen.
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 21:23 uur
http://www.2dopeboyz.com/20...
Banger van Donny Goines met Bun B, XV en Pill. Veel hardere gastartiesten kan je op dit moment niet krijgen denk ik.
Banger van Donny Goines met Bun B, XV en Pill. Veel hardere gastartiesten kan je op dit moment niet krijgen denk ik.
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 12:07 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Onra is verder deel twee van Chinoiseries aan het afronden (wellicht is het inmiddels al af), dus die kunnen we ook nog verwachten in de toekomst (optimisme: later dit jaar).
15 november te koop.Onra is verder deel twee van Chinoiseries aan het afronden (wellicht is het inmiddels al af), dus die kunnen we ook nog verwachten in de toekomst (optimisme: later dit jaar).
* denotes required fields.