MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Harco
De tracklist van The Roots' dertiende album, undun getiteld (als het goed is volledig in kleine letters), is bekend. Hier de eerste track met Big K.R.I.T.:

The Roots – Make My f. Big K.R.I.T. | 2dopeboyz

De Karavaan is hier.

21 oktober komt de EP uit.

Harco schreef:
De tracklist van ' dertiende album, undun getiteld (als het goed is volledig in kleine letters), is bekend. Hier de eerste track met Big K.R.I.T.:

Zo zeg, wat heb ik een zin in die plaat.

panjoe (moderator)
Nieuwe Onra en nieuwe Roots natuurlijk al helemaal !

Rene1979
Nieuwe Roots klinkt wel vetjes.

YouTube - Sean Strange - "History Of Strange"(Chapter 1) [Official Music Video]

Nieuwe Single voor Truth Serum EP (sean strange)

Even aangepast musicmeter liep vast .

Het heeft wat weg van zelfpromotie, maar de afgelopen maanden ben ik, en velen met mij, keihard bezig geweest artiesten te overtuigen voor de Hiphopleeft-mixtape. Nu zijn de eerste toezeggingen binnen en die beloven vrij veel; het is alleen nog zaak om zoveel mogelijk bijdragen voor ons te winnen zodat we ook daadwerkelijk alle drukkosten, mixkosten en releasepartykosten kunnen deken. Klik hierrrrr voor meer info en voel je vrij de link te delen met andere hiphopliefhebbers

Nummer dat op een gratis mixtape komt van IT, 27 oktober. Hierna komt zijn nieuwe album als het goed is uit.

Edit: BTW: Dilla beat!

Edit 2: Wat MJ zegt dus...

The Middle Passage komt in 2012 uit. Dit nummer is overigens geproduceerd door J Dilla.

Harco schreef:
De tracklist van The Roots' dertiende album, undun getiteld (als het goed is volledig in kleine letters), is bekend. Hier de eerste track met Big K.R.I.T.:

pqt
Wow, erg lekker nummer van IT

Shabazz the Disciple's nieuwe album, Hood Hopera (Theatrica Biblica), komt 25 oktober uit.

Harco schreef:

sowieso altijd uitkijken naar een nieuw album van the roots, how i got over was van het betere werk van 2010

Eerste track van het album Classic the Legend & Opin - The Legend and the Dragon dat volgende maand uit komt.

Deze track is al een tijdje gelekt, de vocals zijn hier nog niet afgemixt.

Legend(classic) by classicthelegend-1 on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

dat refrein.

Het eerste nummer van het album van Snowgoons & M.O.P, Get Yours, is zo slecht nog niet. Gewoon een lekkere banger.

Septua schreef:
...Classic the Legend & Opin - The Legend and the Dragon dat volgende maand uit komt...

Erg sterk album! Ongelogen!

Hier meer informatie over de cassette: Hometapes - hometapes.tumblr.com.

!!!!!!111

Edit. Hm.. 6 tracks die bij elkaar ruim 57 minuten tellen.. Ik denk dat het heel anders gaat worden dan wat we tot nu toe hebben gehoord van CYNE. Enter Killmore is nog enigzins in hun 'óude' Water For Mars stijl maar ik denk zomaar dat ik na die introductie erg verrast zal worden. Ik denk dat we veel meer lange en afwisselende instrumentale stukken voorgeschoteld zullen krijgen. Dat werd ook wel eens tijd want Enoch en Speck zijn toch jarenlang enigzins naar de achtergrond gedrukt terwijl ik vaak al vond dat hun interludes wel wat langer mochten duren. Het maakt me allemaal wel heel erg benieuwd dat is iig zeker.

-d-
CYNE altijd leip!

Die track van CYNE is echt wel goed. Album springt direct naar nr. 1 op mijn luister-lijstje voor dit jaar.

Nieuwe leak van het album:
The intro(produced by Opin from "The Legend & The Dragon" album) by classicthelegend-1 on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

Zaterdag, 29 oktober zal het album Classic the Legend & Opin - The Legend and the Dragon online gaan.
Een album waar producer Opin in samenwerking is met de opkomende Amerikaanse rapper Classic the Legend.

FlyLo schreef:
Album springt direct naar nr. 1 op mijn luister-lijstje voor dit jaar.
Het is dus meer een mixtape.

Tegenwoordig is het verschil tussen een mixtape en een regulier project vaak zo groot niet meer.

Maar het lijkt me dat je verwachtingspatroon wat lager is als het niet een volwaardig album betreft.

Dan ga ik er toch vanuit dat FlyLo kan lezen. Als je echt veel zin hebt in de nieuwe CYNE dan klik je ook op de tweede link, daar staat al wat over de tape te lezen.

Je moet er voor betalen en het is van CYNE. Mijn verwachtingen liggen wél hoog. Al noemden ze het een koe of een paard.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:47 uur

geplaatst: vandaag om 23:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.