MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Harco
Ja, ik wist van de release, maar niet van de tracklist. Het is niet zo dat ik dagelijks op de site van Celph Titled kijk. Of wekelijks, of maandelijks, of jaarlijks.

Ik ook niet, maar wel UGHH.

Harco zit alleen op mainstream-sites.

Zeker wel ja want deze man kent alleen maar neppe muziek als Lil' Wayne en dat soort knapen. Geen idee hoe het echt zit met hiphop en alleen luisteren naar hippop.

Joh, ik wist niet eens van de release, ik vertrouw op mensen hier. XD

MJ_DA_MAN schreef:
Zeker wel ja want deze man kent alleen maar neppe muziek als Lil' Wayne en dat soort knapen. Geen idee hoe het echt zit met hiphop en alleen luisteren naar hippop.

Het beste genre. ASAP ROCKY alles. Fucking veel swag.

Hiphop zonder swagger is geen hiphop. Woorden met meer dan vier lettergrepen gebruiken is te moeilijk willen doen.

Het enige woord met meer dan vier lettergrepen dat je mag gebruiken is swag. En dat heeft maar één lettergreep. Kun je nagaan.

Jullie snappen duidelijk niks van hiphop maar wat verwacht je ook anders van R&P die enkel luistert naar neppe shit en goed is in het schrijven van slechte recensies. Duidelijk geen verstand van zaken en hij kan wel zeggen dat rappers met swagger goed zijn maar zie je ze terug in de top 10 van rappers? Zegt genoeg. Allemaal wacke shit en pure hippop net als die smaus Gayne West.

Echt hè.

Ik heb nog maar zelden zo'n goeie Raffael77-imitatie gezien

bennerd schreef:
Ik heb nog maar zelden zo'n goeie Raffael77-imitatie gezien

Iedereen kan het. En nu zit iedereen weer in de kont van MJ omdat hij toevallig iemand goed na kan doen terwijl hij dat eigenlijk niet kan maar alleen ik zie dit want de rest begrijpt het wel maar wil het niet begrijpen en daarom is het een stomme imitatie. Carlo Boshart of hoe heet die flapdrol denkt ook dat hij mensen na kan doen maar eigenlijk is het gewoon een trucje dat iedereen kan als ze hun best willen doen.

@maxinator

R&P is gewoon een stomme troll die geen verstand heeft van muziek en Kid Cudi daarom hoge cijfers geeft maar eigenlijk nog niet eens weet hoe het er echt in de jaren 90 aan toeging. Lol. En dan beetje lopen zeiken dat de mainstream wel degelijk tof is. Maar eigenlijk doet hij dit alleen maar om ergens bij te horen en in de kont van harco te kunnen gaan zitten.

Terug on topic: weer een matige track van het nieuwe Common-album:

Mac Miller ---> Common

Improvision
Ik vind hem dope.

Vinnie Paz "God Of The Serengeti" Coming in 2012 with Production by DJ Premier, Havoc of Mobb Deep, DJ Muggs, Psycho Les, Da Beatminerz, Marco Polo, C-Lance, MoSS, and more. Also Featuring Kool G Rap, Tragedy Khadafi. FT & More

Aldus C-Lance.

Deze zal vast al eens geplaatst zijn, maar o wat gaat de nieuwe plaat waarschijnlijk vet worden:

Check ook dat plaatje waarvan de swagger gewoon afdruipt. Neem nou die capuchon, dat is toch gewoon een swagguchon?

Harco
Een man met zwerverhaar noem ik geen swag.

Harco
De kwaliteit laat wat te wensen over, maar wel een banger: Nothing found for 2011 11 06 Lloyd-banks-–-make-it-stack-rmx-f-aap-rocky - 2dopeboyz.com

Afkomstig van Banks' The Cold Corner 2. 8 november dropt 'ie.

(afbeelding)

(afbeelding)
Before Necro and Kool G Rap unleash their Godfathers project, Necro will be releasing this EP on January 17th.

Harco
De cover is tof, maar daar houdt het vast ook op.

Die cover is echt spuuglelijk.

Roze petten ook .

The Murder Murder Kill Kill EP?

Lijkt wel zo'n vreselijke metalhoes dit.

Brother Ali's nieuwe album moet begin volgend jaar uitkomen en wordt geproduceerd door Jake One. Een album van Ali en Freeway is ook in de maak maar het is nog niet bekend wanneer dit uitkomt.

Ook moet het langverwachte tweede Black Star-album ergens in 2012 het licht zien.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:23 uur

geplaatst: vandaag om 13:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.