MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Ah ik zie t nu, was wat te snel...

Ach, de Rhymesayers post geeft in ieder geval wat meer info... XD

De beste man ziet er ieder geval niet al te best uit momenteel

Elohim schreef:
Ah ik zie t nu, was wat te snel...

Ach, de Rhymesayers post geeft in ieder geval wat meer info... XD

Staat ook al op MuMe hoor.

Van zijn nieuwe album Fightin' Words.
Wat een schema's....

panjoe (moderator)
Nog 4 dagen voor het album van First Serve uitkomt, en de tweede preview klinkt alweer een stuk meer hiphop .

Delars schreef:
(embed)

Van zijn nieuwe album Fightin' Words.
Wat een schema's....

De scratches van GI Joe vind ik ook echt vet. En de beat van C-Lance is ook nice.

@He$$el_01

Zeker! Vorige album staat nog steeds regelmatig op hier.

Nummer van Kardinal Offishal en Nottz die op hun LP komt.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vqMzEFGeFr0[/embed]

Dit kan nog best wel interessant worden. Nottz vind ik wel een goede producer en Kardinal kan vaak leuk uit de hoek komen.

Vandaag is een EP van Classic the Legend uitgekomen met 5 tracks, Classic the Legend - Scumbag.
Alle 5 tracks de beats zijn door mij gemaakt en geproduceerd.

Hier een link naar de EP voor de geïnteresseerde:
SCUMBAG | Classic The Legend - classicthelegend.bandcamp.com

(afbeelding)
1.What Dey Say
2.Healing
3.Favors
4.Stuck in My Ways
5.Scumbag

Inspectah Deck en 7L & Esoteric gaan als Czarface samen een album maken.

http://www.hiphopdx.com/ind...

Kan leuk worden.

Inspectah Deck nieuw album?! Ben ik zeker benieuwd naar.

Het debuutalbum van Demigodz (Apathy, Celph Titled, Esoteric, Motive, Ryu en Blacastan) gaat KILLmatic heten en heeft producties van o.a. DJ Premier, Snowgoons en Marco Polo. Gastartiesten zijn nog niet bekend, op R.A. the Rugged Man na.

Hard!

Ik hoop ook op beats van C-Lance. Die man is goed bezig de laatste tijd. En ik hoop dat Celph Titled dit jaar nog met zijn album komt, maar dat zal wel niet.

MJ_DA_MAN schreef:
Het debuutalbum van Demigodz (Apathy, Celph Titled, Esoteric, Motive, Ryu en Blacastan) gaat KILLmatic heten en heeft producties van o.a. DJ Premier, Snowgoons en Marco Polo. Gastartiesten zijn nog niet bekend, op R.A. the Rugged Man na.

He$$el_01 schreef:
Inspectah Deck en 7L & Esoteric gaan als Czarface samen een album maken.

http://www.hiphopdx.com/ind...

Kan leuk worden.

panjoe (moderator)
Na Big Beast en Untitled is er vandaag een derde track van Killer Mikes R.A.P. Music vrijgegeven. Voila.

Anderhalf jaar na zijn debuutalbum ‘Fresku’ is eindelijk duidelijkheid over de datum dat de Einhovense rapper zijn tweede. De opvolger van Fresku’s succesvolle debuut zal ‘Maskerade’ heten en vanaf 11 mei in de winkels liggen. De titel draagt dezelfde naam als het eerste nummer van zijn debuutalbum.

Voor de producties van het album is Fresku langsgegaan bij Y’Skid, Teemong en Louis Bordeaux. Cabaretier Theo Maassen en Ali B zullen naast Teemong de enige samenwerkingen zijn op het album. Over de plaat zei Fresku het volgende tegen 3voor12: “Ik wilde meer balans in de plaat en heb mezelf constant afgevraagd wat een track bijdroeg aan het geheel. Een track mocht er pas op als deze ‘clipwaardig’ zou zijn; geen albumvullers dus.”

Theo Maassen?

Nummer van Killer Mike klinkt weer lekker. Wat heb ik veel zin in dat album.

Een nieuwe Fresku! Ben zeer benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen

panjoe (moderator)
Ik kan dat nummer van Killer Mike nu pas goed luisteren maar dat is me toch weer een knaller... El-P overtreft zichzelf nu al op dit album en Mike zelf gaat ook als een speer. Ik kijk met de dag meer uit naar R.A.P. .

Kendrick Lamar - The Recipe...

Eerste single van Kendrick zijn officiële album "Good Kid In A Mad City".

panjoe schreef:
Na Big Beast en Untitled is er vandaag een derde track van Killer Mikes R.A.P. Music vrijgegeven. Voila.

Ben geen fan van El-P, maar dit gaat wel erg hard hoor!

Alleen jammer van de intro.

Snoop Dogg komt 20 April met een nieuwe EP, genaamd Stoners

Een e-mail van Engel over zijn nieuwe album:

Een goedendag!

1 mei komt mijn nieuwe album uit en vanaf vandaag kun je iedere dag een nieuwe snippet checken op deze site: http://www.engelland.nl/10/
Als je het album bestelt ligt hij een week eerder dan de officiële releasedatum op je deurmat en krijg je een ticket voor 1 van de optredens uit de #10 tour (t/m 16 april).

Op het album is samengewerkt met o.a. Per.verz, Def P, Celph Titled, Just, IJs, Fotosynthese, Apathy, Killian en Just.

Check it out!
http://www.engelland.nl/10/

Peace
Engel

Een album van Engel is altijd leuk, dus ik heb er zin in.

panjoe (moderator)
Dat meen je niet... Engel was een keer in het kleine hiphopfeestje Hiphop Soulfood in Zaandam, en daar vond ik hem echt ultimate wack. En dan heeft 'ie features van Def P, Apathy en Celph ?

Hahaha wat een baas, features van Celph Titled en Apathy.
Wat je met geld allemaal wel niet voor elkaar kan krijgen.

Die heren vragen niet veel voor een verse.

Justin Vernon van Bon Iver zou een Hiphop geïnspireerde band opgericht hebben. Hij zou ook zo rap mogelijk de muziek willen uitbrengen.
(Bron: Latest Bon Iver News from NME.com .
Ik ben wel eens benieuwd naar wat dit gaat geven, op MBDTF van Kanye viel hij in ieder geval al in mijn smaak.

Met supergroep Gayngs werkt hij ook al samen met Doomtree-rappers P.O.S. en Dessa, dus heel opmerkelijk is het niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.