Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 april 2012, 16:31 uur
Zijn vorige album best wel, Fantastic Damage is nog een stukkie hoekiger, ongepolijster en meer zoekend.
0
geplaatst: 11 april 2012, 16:49 uur
Ook zo noisy als op 0:40? Ik ga het eens opsnorren. Ik ben sowieso wel gek benieuwd naar die nieuwe plaat nu.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 april 2012, 16:57 uur
Nee, zo noisy wordt het over het algemeen niet (op een enkele uitzondering na) maar de sound komt redelijk in de buurt... Als dit hele album zo is als deze snippet en de twee nummers die al van C4C zijn vrijgegeven (Drones over BKLYN en The Full Retard) is er een goeie kans dat het nog dikker wordt dan I'll Sleep When You're Dead
.
.
0
geplaatst: 12 april 2012, 22:32 uur
Nog niemand iets gepost over de gelekte Aesop Rock? Kan aan mij liggen hoor, maar: Aesop Rock - Zero Dark Thirty by rhymesayers on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
geplaatst: 13 april 2012, 00:02 uur
Van zodra een album op MuMe staat wordt de discussie hier redelijk overbodig.
Klik
Klik
0
geplaatst: 14 april 2012, 21:27 uur
Eerste single van I Self Devine's nieuwe album The Sound of Low Class America, die 8 mei moet uitkomen op Rhymesayers.
0
geplaatst: 16 april 2012, 13:11 uur
Manuu Goon
"R.I.P. VIRO THE VIRUS! Your music will remain forever and keep you alive!"
Viro zal dus niet meer op een nieuwe Snowgoons komen...
@FlyLo,
Is dus "hier redelijk overbodig"?
On a side note: I Self Devine heb ik al wel gepre-ordered. Erg veel zin in!
Viro zal dus niet meer op een nieuwe Snowgoons komen...
@FlyLo,
Harderwiek schreef:
Eerste single van I Self Devine's nieuwe album The Sound of Low Class America, die 8 mei moet uitkomen op Rhymesayers.
0
geplaatst: 16 april 2012, 13:35 uur
Elohim schreef:
Manuu Goon
Manuu Goon
WTF

0
geplaatst: 16 april 2012, 15:01 uur
Precies wat ik dacht.
Ik heb echter nog niet kunnen vinden hoe hij is gestorven... Maar omdat het van één van de Snowgoons komt, geloof ik het wel.
Ik heb echter nog niet kunnen vinden hoe hij is gestorven... Maar omdat het van één van de Snowgoons komt, geloof ik het wel.
0
geplaatst: 16 april 2012, 17:24 uur
Elohim schreef:
@FlyLo,
@FlyLo,
(quote)
Ik vind van wel, ja. Dan begint iedereen hier over hoe goed/slecht die single wel niet is, en wordt er ondertussen hetzelfde gezegd bij het album zelf.
0
geplaatst: 16 april 2012, 18:02 uur
0
geplaatst: 16 april 2012, 19:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Volgens Freestyle heeft hij zelfmoord gepleegd.
Holy shit...Volgens Freestyle heeft hij zelfmoord gepleegd.
0
geplaatst: 17 april 2012, 11:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
The RICANstruction: The Black Rosary van Chino XL moet op 1 mei uitkomen (nu wat betrouwbaarder gezien het album op o.a. Amazon en UGHH staat)
Wederom uitgesteld voor een aantal weken i.v.m. gebrek aan promotie (het album is wel af), o.a. veroorzaakt door de dood van een familielid van Chino XL.The RICANstruction: The Black Rosary van Chino XL moet op 1 mei uitkomen (nu wat betrouwbaarder gezien het album op o.a. Amazon en UGHH staat)
0
geplaatst: 20 april 2012, 17:28 uur
He$$el_01 schreef:
(embed)
(embed)
Niet heel overtuigende track, de mannen rappen allemaal net even te ingehouden. Kijk nog altijd er uit naar hun nieuwe album
0
geplaatst: 20 april 2012, 18:12 uur
Ik vind het vrij lusteloos klinken. Aan de andere kant, deze heren worden toch ook een dagje ouder, de muziek is simpelweg niet meer zo intens en krachtig als vroeger.
Vroeger... die goede oude tijd. Wat verlang ik toch naar een fijne bingoavond met een fijn glaasje advocaat en de ouderwetse JMT-muziek op de achtergrond om dit typisch oud-Nederlandse feest te completeren. Ach, dat was toen, dat komt nooit meer terug.
Vroeger... die goede oude tijd. Wat verlang ik toch naar een fijne bingoavond met een fijn glaasje advocaat en de ouderwetse JMT-muziek op de achtergrond om dit typisch oud-Nederlandse feest te completeren. Ach, dat was toen, dat komt nooit meer terug.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 april 2012, 12:05 uur
Zeer nice
snap alleen niet dat het weer zo lang duurt tot er een album is, aangezien dit gewoon een oude Metal Fingers beat is...
snap alleen niet dat het weer zo lang duurt tot er een album is, aangezien dit gewoon een oude Metal Fingers beat is...
0
geplaatst: 24 april 2012, 20:57 uur
Nas heeft op twitter en fb de releasedatum van Life Is Good bekendgemaakt: 17 juli ! Ben benieuwd wat het gaat worden, heb er het volste vertrouwen in dat het een goed album wordt
.
.
0
geplaatst: 27 april 2012, 14:23 uur
Mijn inziens knalt het van de eerste tot de laatste seconde. Ik vind de overgang van zang naar die harde vieze beat (en andersom) geniaal. Net als de wisselwerking tussen de emcees trouwens. Romance is een van mijn favorieten van TAPE ONE geworden dus met de zang had ik al geen moeite en ik zou het zelfs toejuichen als ze dat op TWO meer gaan toepassen, zeker op deze manier. Laat die nieuwe tape maar snel komen. 

0
geplaatst: 28 april 2012, 12:54 uur
De maandelijkse avond Live at the BBQ in de Bitterzoet viert binnenkort haar vijfde verjaardag (op 5 mei). Nu weet ik dat jullie niet hip genoeg zijn om daar heen te gaan, maar hier is de anthem die bij het feest hoort. Ligt sterk in het verlengde van pokoe II en de tot nu toe onzichtbare pokoe I (hiphop best kept secret). Geniet van een nieuw meesterwerk van de Dominatie Crew:
FS Green ft Faberyayo, Sef, Lentini, SirOJ, Vic Crezée en Souf
FS Green ft Faberyayo, Sef, Lentini, SirOJ, Vic Crezée en Souf
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 april 2012, 13:07 uur
Klinkt alvast goed! Zeker iets om naar uit te kijken.
* denotes required fields.