Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2012, 16:57 uur
Ik kan jullie het nieuwe album van Lushlife aanraden, lees hier waarom: Lushlife - Plateau Vision (2012).
0
geplaatst: 2 mei 2012, 12:51 uur
Ice Cube werkt hard aan zijn tiende studioalbum dat de naam Everything's Corrupt zal dragen.
It's just really hardcore West Coast Hip Hop, what I do. I don't think changing the formula is what should be done. I think it's all about do what you do best and give the people what they want.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 10:48 uur
The RICANstruction: The Black Rosary van Chino XL moet nu op 5 juni uitkomen.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 22:15 uur
Morgen treedt Das Pri-V, samenwerking tussen Typhoon, Sticks, Rico, Akwasi en Seven League Beats, voor het eerste op hier in Groningen. Ben ik toch wel benieuwd naar.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 11:27 uur
Het nieuwe album van Snowgoons, Snowgoons Dynasty, komt 17 juli uit en wordt een dubbelalbum. Gastartiesten zijn o.a. Ghostface Killah, Joell Ortiz, Ill Bill, Sean Price, Lil Fame, Killah Priest, Tragedy Khadafi, Termanology, Bizarre, Swifty McVay, Planet Asia, Ras Kass, Blaq Poet, Reef the Lost Cauze, Sean Strange, Ruste Juxx, Sicknature, Krondon, Banish, Blacastan, Sabac Red, Godilla, Fredro Starr, Reks, Planetary, Virtuoso, M-Dot, Main Flow, N.B.S., Nutso en Viro the Virus.
Eerste single/video:
Eerste single/video:
0
geplaatst: 8 mei 2012, 11:46 uur
Tracklist aankomende album Large Professor (Professor @ Large):
1. Key To The City
2. UNOWHTMSAYN
3. Straight From The Golden Ft: Busta Rhymes
4. Focused Up Ft: Cormega & Tragedy Khadafi
5. Happy Days R Here Ft: Fame M.O.P.
6. Professor @ Large
7. Light Years
8. Barber Shop Chop
9. Live Again
10. Mack Don Illz Ft: Mic Geronimo & Grand Daddy IU
11. Sun, Star & Crescents
12. Kick Da Habit
13. Lp Surprise
14. Back In Time
15. M.A.R.S. Ft: Cormega, Action Bronson, Roc Marciano & Saigon
1. Key To The City
2. UNOWHTMSAYN
3. Straight From The Golden Ft: Busta Rhymes
4. Focused Up Ft: Cormega & Tragedy Khadafi
5. Happy Days R Here Ft: Fame M.O.P.
6. Professor @ Large
7. Light Years
8. Barber Shop Chop
9. Live Again
10. Mack Don Illz Ft: Mic Geronimo & Grand Daddy IU
11. Sun, Star & Crescents
12. Kick Da Habit
13. Lp Surprise
14. Back In Time
15. M.A.R.S. Ft: Cormega, Action Bronson, Roc Marciano & Saigon
0
geplaatst: 8 mei 2012, 11:54 uur
Sean Strange laat steeds vaker zien een van de betere rappers van dit moment te zijn. Hij heeft hier ook weer duidelijk de beste verse. Echter, de andere verses zijn dan ook niet van een erg hoog niveau.
Er staan een paar leuke namen bij de gastartiesten, maar er missen er naar mijn mening ook nog wel een paar. Op zo'n album moet je eigenlijk bij 3/4 van de nummers één of meer rappers hebben die zo goed als altijd een hoog niveau halen. Op dit moment zie ik dat nog niet gebeuren. Met 'zo'n' album bedoel ik trouwens een album met veel bombastische beats, maar wel vaak een heel album lang een beetje dezelfde stijl. Dat hoeft zeker niet slecht te zijn, maar dan heb je dus wel goede rappers nodig.
Er staan een paar leuke namen bij de gastartiesten, maar er missen er naar mijn mening ook nog wel een paar. Op zo'n album moet je eigenlijk bij 3/4 van de nummers één of meer rappers hebben die zo goed als altijd een hoog niveau halen. Op dit moment zie ik dat nog niet gebeuren. Met 'zo'n' album bedoel ik trouwens een album met veel bombastische beats, maar wel vaak een heel album lang een beetje dezelfde stijl. Dat hoeft zeker niet slecht te zijn, maar dan heb je dus wel goede rappers nodig.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 13:12 uur
Viro the Virus komt er dus wel op... Die track moet al even geleden gemaakt zijn dan...
0
geplaatst: 8 mei 2012, 13:17 uur
Twee interessanten projecten. Gastartiesten van Snowgoons vind ik er wel goed uit zien. Maar zal helaas een lang album gaan worden, ben ik bang.
Large Professor ben ik ook wel benieuwd naar, op de track met van Gensu Dean dit jaar, leverde hij erg sterke raps af.
Large Professor ben ik ook wel benieuwd naar, op de track met van Gensu Dean dit jaar, leverde hij erg sterke raps af.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 14:53 uur
Het nummer van Snowgoons valt een beetje tegen. Het irritante refrein, de eentonige beat en matige raps (behalve Sean Strange) maken het geen plezier om naar te luisteren, jammer genoeg.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 15:38 uur
Als het goed is komt die plaat vandaag uit / is die plaat vandaag uitgekomen. 

0
geplaatst: 8 mei 2012, 15:50 uur
Dan hoop ik dat hij nog net niet is uitgekomen. Anders mag ik dit namelijk niet meer in dit topic plaatsen. 

0
geplaatst: 8 mei 2012, 15:55 uur
Hopelijk is de plaat niet uitgesteld, want ik ben nu druk zoekende naar pek en veren. 

0
geplaatst: 8 mei 2012, 15:59 uur
MJ_DA_MAN schreef:
...
...
Ghostface Killah en Reks op een beat van Snowgoons? Ik wil wel weten wat dat zou geven.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 16:40 uur
Gisteren is trouwens de video van Big K.R.I.T.'s I Got This uitgekomen, verschijnt op zijn aanstaande album Live from the Underground:
0
geplaatst: 8 mei 2012, 18:10 uur
bennerd schreef:
Dit.(quote)
Ghostface Killah en Reks op een beat van Snowgoons? Ik wil wel weten wat dat zou geven.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 20:43 uur
Wat een kutbeat. Reks en vooral Sicknature doen het wel erg goed.
Die track van Big K.R.I.T. is overigens weer erg genieten! Die jongen mag geen twee platen per jaar uitbrengen, anders zijn er maar acht andere artiesten die een plaats in mijn jaarlijst krijgen.
Die track van Big K.R.I.T. is overigens weer erg genieten! Die jongen mag geen twee platen per jaar uitbrengen, anders zijn er maar acht andere artiesten die een plaats in mijn jaarlijst krijgen.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 15:20 uur
One Crazy Weekend, het langverwachte album van Young Zee & Mr. Green, moet op 3 juli uitkomen.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 16:01 uur
MJ_DA_MAN schreef:
One Crazy Weekend, het langverwachte album van Young Zee & Mr. Green, moet op 3 juli uitkomen.
Mr.Green is lekker bezig de laatste tijd. Het album met Pacewon moet in principe ook deze zomer uit komen. Daarnaast nog een paar van zijn eigen projecten zoals Live From the Streets en nog iets vergelijkbaars.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 16:29 uur
The Only Number That Matters is Won is min of meer ook een 'Detoxje', volgens mij wachten wij daar al sinds 2009 op.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 17:16 uur
Ja zoiets inderdaad. Maar ik verwacht er eigenlijk nog steeds wel veel van, aangezien alle nummers die ze in die tijd uitgebracht hebben erg goed klinken.
0
geplaatst: 13 mei 2012, 22:02 uur
28 mei komt (alweer) een nieuw album van Blue Sky Black Death & Nacho Picasso uit, genaamd Exalted. 

0
geplaatst: 13 mei 2012, 23:19 uur
Hopelijk even vet als het 2e!
Niet echt aankomend project, maar producer Vanilla heeft een beattape gereleased, en wat voor een!
Soft Focus | Vanilla - vanillabeats.bandcamp.com
Niet echt aankomend project, maar producer Vanilla heeft een beattape gereleased, en wat voor een!
Soft Focus | Vanilla - vanillabeats.bandcamp.com
0
geplaatst: 16 mei 2012, 15:01 uur
Binnenkort (12 juni) komt House of Bees vol.2 van B. Dolan uit bij Strange Famous. Gastbijdrages van onder meer Sage Francis, Toki Wright en Metermaids.
De eerste single:
De eerste single:
* denotes required fields.