Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2012, 21:04 uur
This week, we finally will be announcing the release date for "The Only Number That Matters is Won"... stay tuned, -Green
Balen dat de week net begonnen is..
0
geplaatst: 23 mei 2012, 09:48 uur
0
Dennisami
geplaatst: 26 mei 2012, 00:07 uur
Zijn jullie ook op de hoofte van het masta ace ft mf doom project ? Denk y t trouwns wel , heb er overigens wel erg Zin in;p
0
geplaatst: 26 mei 2012, 01:12 uur
Dennisami schreef:
Zijn jullie ook op de hoofte van het masta ace ft mf doom project ? Denk y t trouwns wel , heb er overigens wel erg Zin in;p
Die is al een aantal dagen te beluisteren, dit is de albumpagina
0
Dennisami
geplaatst: 26 mei 2012, 08:52 uur
oh dat wist ik niet
beter!:p hoe kan ik hem beluisteren?
beter!:p hoe kan ik hem beluisteren?
0
geplaatst: 26 mei 2012, 11:42 uur
4 september dus. Dat duurt nog wel even, maar er is in ieder geval een datum.
0
geplaatst: 29 mei 2012, 18:28 uur
Dit jaar of volgend jaar ver te verwachten: collabo-albums van:
- Raekwon en Kool G Rap (niet zo interessant)
- Slaine en Madchild (Swollen Members); album heet SlaineChild (kan leuk worden; Slaine is altijd aardig om naar te luisteren en Madchild is altijd wel vermakelijk)
... en:
- Celph Titled en Apathy; eerst een EP en daarna een volledig album (geen uitleg nodig)
- Slaine en Madchild (Swollen Members); album heet SlaineChild (kan leuk worden; Slaine is altijd aardig om naar te luisteren en Madchild is altijd wel vermakelijk)
... en:
- Celph Titled en Apathy; eerst een EP en daarna een volledig album (geen uitleg nodig)
0
geplaatst: 29 mei 2012, 18:30 uur
Celph en Apathy kan leuk worden. Nog nieuws over het solo album van Celph?
0
geplaatst: 30 mei 2012, 08:30 uur
Nieuw Sean Strange Album - Truth Serum is uit. Hoop dat jullie dit allemaal even gaan luisteren ! Gratis te downloaden! Sean Strange Truth Serum 2012.zip - mediafire.com

0
geplaatst: 30 mei 2012, 16:18 uur
Heads up voor de liefhebbers, JustMe heeft net een nieuw album uitgebracht (Full Disclosure) en de fysieke release komt samen met een re-release van Tragedy & Dope, een erg vette plaat die volledig geproduced is door Deacon the Villain. (Sampletje)
0
geplaatst: 31 mei 2012, 10:59 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dit jaar of volgend jaar ver te verwachten: collabo-albums van:
... en:
Madchild? Kan aan mij liggen, maar die ken ik niet! Enige aanraders van de man zijn werk?Dit jaar of volgend jaar ver te verwachten: collabo-albums van:
... en:
0
geplaatst: 31 mei 2012, 11:04 uur
Redelijk recent nummer van hem, van een mixtape. Hij is van Swollen Members.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 11:21 uur
Elohim schreef:
Madchild? Kan aan mij liggen, maar die ken ik niet! Enige aanraders van de man zijn werk?
Ik ken geen volledige platen van hem of van Swollen Members, maar nadat ik dit nummer hoorde vond ik hem direct een held Madchild? Kan aan mij liggen, maar die ken ik niet! Enige aanraders van de man zijn werk?
. Hij rapt ook op Raps of the Titans (Prevail, ook lid van Swollen Members, hoor je ook op die track).
0
geplaatst: 31 mei 2012, 14:22 uur
"So just remember, that you're just a slut, made for sucking balls"
Goh, wat een geniale kinderachtige puberhumor... Prachtig!
En dat nummer dat Hessel deelt, voel ik ook erg! Als hij een album met Slaine gaat maken, kan dat erg vet worden!
Goh, wat een geniale kinderachtige puberhumor... Prachtig!
En dat nummer dat Hessel deelt, voel ik ook erg! Als hij een album met Slaine gaat maken, kan dat erg vet worden!
0
geplaatst: 31 mei 2012, 14:25 uur
Als we het dan toch over Madchild hebben: zijn debuutalbum Dope Sick komt op 17 juli uit (via Suburban Noize, waar Slaine dus ook onder contract staat). O.a. C-Lance produceert op die plaat.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 14:27 uur
C-Lance... Wordt ook nooit heel blij van. Zelfde drumpatroontje voor de honderdste keer weer... 

0
geplaatst: 1 juni 2012, 09:21 uur
He$$el_01 schreef:
Pacewon & Mr. Green
(embed)
Pacewon & Mr. Green

(embed)
doet me wel erg denken aan Who I Am
0
geplaatst: 1 juni 2012, 16:55 uur
Oei, dan is de wereld al vergaan dus hier hebben we niet veel aan.
Kijk er echter toch naar uit.
Kijk er echter toch naar uit.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 14:33 uur
15 juni komt Coco, het eerste studioalbum van Faberyayo, uit. 11 nummers, dus ik verwacht een redelijk compact werk. Kijk ik best naar uit.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 14:41 uur
De eerste single is al uit:
Ik verwacht wel een poppy album, maar daar is niks mis mee.
Ik verwacht wel een poppy album, maar daar is niks mis mee.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:07 uur
Gewoon Pop idd. Gers, Sef shit. Op hier en daar een grappige tekst na verwacht ik niet veel boeiends.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:40 uur
Kardinal Offishal & Nottz -...
Van hun mixtape die als het goed is binnenkort uit komt. Klinkt weer erg lekker.
Van hun mixtape die als het goed is binnenkort uit komt. Klinkt weer erg lekker.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 21:57 uur
Nu voor mij waarschijnlijk de vier beste hiphopalbums van het jaar uitgebracht zijn (of A$AP Rocky moet zijn plaat nog droppen), kijk ik het meest uit naar:
Smoke DZA - Rugby Thompson
Faberyayo - Coco
Aesop Rock - Skelethon
Nas - Life Is Good
Rick Ross - God Forgives, I Don't
Wiz Khalifa - O.N.I.F.C.
T.I. - Trouble Man
Smoke DZA - Rugby Thompson
Faberyayo - Coco
Aesop Rock - Skelethon
Nas - Life Is Good
Rick Ross - God Forgives, I Don't
Wiz Khalifa - O.N.I.F.C.
T.I. - Trouble Man
0
geplaatst: 5 juni 2012, 22:02 uur
Ik naar:
Esoteric & Ghostface Killah (maar zal hem wel niet worden dit jaar)
Pacewon & Mr. Green
Young Zee & Mr. Green
Madchild (al zijn laatste nummers klinken goed)
Chino XL
The Goondox
La Coka Nostra
Esoteric & Ghostface Killah (maar zal hem wel niet worden dit jaar)
Pacewon & Mr. Green
Young Zee & Mr. Green
Madchild (al zijn laatste nummers klinken goed)
Chino XL
The Goondox
La Coka Nostra
* denotes required fields.