MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Ja, maar dat is bijna hetzelfde als mijn lijstje.

Daarom plaats ik ze ook. Om te laten zien hoe erg ik het met je eens ben.

Moet het niet Esoteric en Inspectah Deck zijn?

Ja inderdaad, maar daar kijk ik minder naar uit.

Rhythm & Poetry schreef:
Nu voor mij waarschijnlijk de vier beste hiphopalbums van het jaar uitgebracht zijn (of A$AP Rocky moet zijn plaat nog droppen), kijk ik het meest uit naar:

Smoke DZA - Rugby Thompson
Aesop Rock - Skelethon
Nas - Life Is Good
Rick Ross - God Forgives, I Don't
Wiz Khalifa - O.N.I.F.C.
T.I. - Trouble Man

Dat idd, maar dan + de nieuwe Waka Flocka Flame-plaat.

Morgen komt het nieuwe album van Marcus D uit, genaamd Melancholy Hopeful. Interessante gastartiesten zoals Emancipator, Shing02 en Cise Star

He$$el_01 schreef:

Esoteric & Ghostface Killah (maar zal hem wel niet worden dit jaar)
Het is dus 7L & Esoteric en Inspectah Deck, maar dat album moet in de zomer uitkomen.

Ja ik weet het, foutje. En het zou inderdaad deze zomer uit moeten komen, maar er is nog geen datum bekend toch? Meestal duurt het dan nog wel een tijdje. We zullen zien.

Harderwiek schreef:
Morgen komt het nieuwe album van Marcus D uit, genaamd Melancholy Hopeful. Interessante gastartiesten zoals Emancipator, Shing02 en Cise Star

Dat is de MC van Bop Alloy, niet?

Edit: oh, niet dus. Dan laat ik dat album maar aan mij voorbijgaan.

-d-
bennerd schreef:
(quote)

Dat is de MC van Bop Alloy, niet?

Edit: oh, niet dus. Dan laat ik dat album maar aan mij voorbijgaan.

Hij is de producer van Bop Alloy

Joey Bada$$ mixtape is vandaag gedropt, hij is erg goed. Die jongen is 17 jaar en dropt echt een solide tape.

Hij is een stuk beter dan die wacke naam doet vermoeden btw, geef em een kans:

Joey Bada$$ - 1999 (2012)

Download/stream link staat daar.

Daar heb je gelijk in P.O.W. Deze 2 tracks zijn in ieder geval dope.

Dan The Automator & Del The Funky Homosapien over het nieuwe Deltron 3030 album dat eind juli of begin augustus uit zal komen:

Boh vet! Nieuwe Deltron 3030! Heb hun eerste album pas net ontdekt. Nog niet helemaal beluisterd, maar klinkt erg goed. Dus ben benieuwd waar ze nu mee komen als er een nieuw album komt.

Ulfat-e-Zulmat

Dakduivel schreef:
Dan The Automator & Del The Funky Homosapien over het nieuwe Deltron 3030 album dat eind juli of begin augustus uit zal komen:

(embed)

Deltron 3030 is nog altijd één van de allerbeste hiphopalbums ooit gemaakt wat mij betreft. Dit is niet normaal goed nieuws. Al betwijfel ik of ze het niveau van het eerste deel nog kunnen halen. Dit album is wel direct hét album waar ik het meest naar uitkijk dit jaar.

Del praat trouwens stom. Dat is weer een domper.

Ulfat-e-Zulmat
Daar moet/kun je ook niet van uitgaan.

Doe ik ook zeker niet. Maar dat betekent niet dat dit een heel goed album kan worden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet veel vertrouwen in heb dat het dan ook werkelijk uit gaat komen. Zodra ze met een concrete datum komen geloof ik de mannen op hun woord, maar nu nog niet!

Als ik het verhaal van 'you know what I'm saying'-Del en schattige Dan moet geloven wordt deze nog beter dan de vorige. Maar ik geloof ze niet

Harderwiek schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet veel vertrouwen in heb dat het dan ook werkelijk uit gaat komen.
Oh ja, na zoveel jaren weer samen optreden, interviews geven over het album, een aparte Facebookpagina aanmaken voor Deltron, videos vrijgeven waarin ze aan het album werken, en het vervolgens dan niet uitbrengen.

Dat zegt niet alles. Dr. Dre.

Detox komt ook gewoon uit hoor.

Zeker. 2044. Ik heb het met rood omcirkelt in mijn agenda.

Ulfat-e-Zulmat

Rhythm & Poetry schreef:
Zeker. 2044. Ik heb het met rood omcirkelt in mijn agenda.

Je hebt een heel jaar met rood omcirkelt?

Nee, ik heb 'het' met rood omcirkelt.

Mr. Green heeft het druk deze zomer.

Iemand zaterdag naar Beats and Roots Festival in Den Bosch ? ( FS GREEN, DAS EFX, Frisse koe, Sef, Zwart Licht) Ik ben zelf wel aanwazig. Tot dan !

Gast
geplaatst: vandaag om 09:05 uur

geplaatst: vandaag om 09:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.