Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2012, 11:26 uur
Knap dat je dit niet in een van de juiste topics kunt plaatsen. Je zit ook pas net op de site. 

0
geplaatst: 24 juni 2012, 01:39 uur
Het was toch een aankomend hiphop project ? Maar goed, het was leuk. Books en Drayzy de hand geschud ! 

0
geplaatst: 24 juni 2012, 17:41 uur
Legends Never Die van R.A. the Rugged Man moet in oktober uitkomen.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 19:25 uur
Die gratis EP van Tonedeff (Peter Anthony Red - The Projectionist) is gister gedropped.
Download hier.
Download hier.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 20:09 uur
Allemaal leuk en emo, maar ik hoef Tonedeff dus echt niet te horen zingen. Rappen kan hij tig keer beter.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 20:16 uur
Mee eens. Ik verwachtte ook dat ik dit 1 keer zou luisteren en niet meer om zou kijken, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat dit me 100% meevalt.
0
geplaatst: 28 juni 2012, 13:19 uur
Zijn teksten zijn nog steeds goed... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik inderdaad hem veel liever hoor rappen. Een door hem gezongen refreintje mag best van mij dan. 
Misanthrope | Cage - cagewm.com
Nieuwe Cage track (als die nog niet gedropt was, ik ben een tijd erg bezig geweest met vanallesennogwat, dus ben ik hier niet geweest).
Ik had nog wel zoveel zin in de nieuwe Cage... Wat een halve A$AP Rocky, halve Cage track...
of iig een vergelijkbare flow.

Misanthrope | Cage - cagewm.com
Nieuwe Cage track (als die nog niet gedropt was, ik ben een tijd erg bezig geweest met vanallesennogwat, dus ben ik hier niet geweest).
Ik had nog wel zoveel zin in de nieuwe Cage... Wat een halve A$AP Rocky, halve Cage track...
of iig een vergelijkbare flow.
0
geplaatst: 29 juni 2012, 11:24 uur
Nog geen tracklist van 50 Cents 5 (Murder by Numbers). Overheid en Yestsida doen niks.
0
geplaatst: 2 juli 2012, 23:59 uur
In the Studio making a masterpiece with my man Mr. Green for my new album .. One of the greatest songs of my career.
Nu gaat R.A. The Rugged Man ook nog eens nummers maken met Mr. Green. Kan nu al niet meer tegenvallen dit nummer.
0
geplaatst: 3 juli 2012, 09:13 uur
Ja dat is wel de bedoeling geloof ik. Maar als ze nu nog echt nummers aan het opnemen zijn zou het best nog wel een tijdje kunnen duren.
0
geplaatst: 3 juli 2012, 12:54 uur
Illmaticly Ill schreef:
Dropt R.A. dit jaar nog zijn nieuwe album?
Teruglezen is geen taboe op MuMe.Dropt R.A. dit jaar nog zijn nieuwe album?
0
geplaatst: 15 juli 2012, 15:15 uur
We kunnen allemaal blij zijn; Dark Time Sunshine komt binnenkort met ANX. Vond hun eerste album toch wel een toffe verrassing, dus dit ga ik wel checken.
0
geplaatst: 18 juli 2012, 18:34 uur

Over the weekend, Flying Lotus confirmed Thom Yorke’s participation and a release date (10/2 via Warp) for his upcoming studio album, Until the Quiet Comes.............

Until the Quiet Comes Tracklist:
01. All In
02. Getting There (feat. Niki Randa)
03. Until the Colours Come
04. Heave(n)
05. Tiny Tortures
06. All the Secrets
07. Sultans Request.
08. Putty Boy Strut
09. See Thru to U (feat. Erykah Badu)
10. Until the Quiet Comes
11. DMT Song (feat. Thundercat)
12. The Nightcaller
13. Only if You Wanna
14. Electric Candyman (feat. Thom Yorke)
15. Hunger (feat. Niki Randa)
16. Phantasm (feat. Laura Darlington)
17. me Yesterday//Corded
18. Dream to Me
Heave(n) heb ik altijd al hard gevonden. Aan degene die ik de eer gun om deze toe te voegen, ik zie je flylo.
0
geplaatst: 18 juli 2012, 18:43 uur
ik zie je nu.
die verdome mume users ook, na een jaar afwezigheid sta ik weer voor jan lul albums aan te kondigen.
die verdome mume users ook, na een jaar afwezigheid sta ik weer voor jan lul albums aan te kondigen.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 22:06 uur
Vinnie Paz "God Of The Serengeti" Coming October 23, 2012 on Enemy Soil.

Stiekem toch wel weer een beetje zin in. Zijn single en laatste gastverses zijn gewoon best sterk.

Stiekem toch wel weer een beetje zin in. Zijn single en laatste gastverses zijn gewoon best sterk.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 augustus 2012, 23:58 uur
Bedorvenkebab schreef:
(afbeelding)
Over the weekend, Flying Lotus confirmed Thom Yorke’s participation and a release date (10/2 via Warp) for his upcoming studio album, Until the Quiet Comes.............
01. All In
04. Heave(n)
05. Tiny Tortures
06. All the Secrets
07. Sultans Request.
08. Putty Boy Strut
12. The Nightcaller
13. Only if You Wanna
17. me Yesterday//Corded
18. Dream to Me
Heave(n) heb ik altijd al hard gevonden. Aan degene die ik de eer gun om deze toe te voegen, ik zie je flylo.
(afbeelding)

01. All In
04. Heave(n)
05. Tiny Tortures
06. All the Secrets
07. Sultans Request.
08. Putty Boy Strut
12. The Nightcaller
13. Only if You Wanna
17. me Yesterday//Corded
18. Dream to Me
Nice
.
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 14:04 uur
Nul Elf Acht komt in september met een nieuwe EP samen met rapper Donson.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 19:15 uur
Een van de projecten waar ik momenteel het meest naar uitkijk is het album van Murs & Fashawn. Klik.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 19:20 uur
Dat is leuk nieuws.

Dat is minder... Maar als de plaat niet te lang duurt, kan het nog goed worden. Fashawn is best goed, maar klinkt met momenten veel te saai. Murs op zijn best is altijd een genot om naar te luisteren.
Het resultaat: producties met een mix van laidback, G-Funk jaren negentig-vibes en agressieve gitaren en andere exotische instrumenten.

Er zijn geen gastartiesten.
Dat is minder... Maar als de plaat niet te lang duurt, kan het nog goed worden. Fashawn is best goed, maar klinkt met momenten veel te saai. Murs op zijn best is altijd een genot om naar te luisteren.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 19:28 uur
En nu ik net de tracklist van Slaughterhouse' aankomende album heb gezien krijg ik daar ook behoorlijk veel zin in. 

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 19:35 uur
De nieuwe tracks waren live heel sterk, dus daar kijk ik ook naar uit. Even googlen voor de tracklist.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 19:36 uur

Wiz and Spitta are gearing up to put out another joint project. The exact release date for Live In Concert is unconfirmed as of now but it is expected to release within the month of August. Get your good ready, you’re going to need to roll up for this one. Old school artwork flow.
Bron: Wiz Khalifa & Curren$y – Live In Concert (Artwork) | HipHop-N-More

0
geplaatst: 5 augustus 2012, 17:43 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Oh ja, na zoveel jaren weer samen optreden, interviews geven over het album, een aparte Facebookpagina aanmaken voor Deltron, videos vrijgeven waarin ze aan het album werken, en het vervolgens dan niet uitbrengen. Inmiddels hebben de mannen het al over november 2012. Gelukkig heeft MJ er nog steeds vertrouwen in dat het binnen een week gaat uitkomen.
0
geplaatst: 6 augustus 2012, 14:04 uur
Och jee, blijkbaar heb ik toen een snaar bij je geraakt dat je nu met terugwerkende kracht die (nog steeds revelante) quote erbij pakt
. Het spijt me.
. Het spijt me.* denotes required fields.