Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2012, 23:25 uur
Ja, was er emotioneel helemaal van in shock. Dank voor je spijt.
0
geplaatst: 7 augustus 2012, 11:24 uur
Waar leid je dan uit af dat ik denk/dacht dat het album rond deze tijd uit zou komen? Want dat lees ik en dat heb ik nooit beweerd.
Edit: nee, ik zit er toch naast; je zei eerst dat het dán niet zou komen en ik dacht dat jij twijfelde of het überhaupt uit ging komen. Dat ik ervan overtuigd was dat het in deze periode uit zou komen heb ik echter nooit beweerd.
Edit: nee, ik zit er toch naast; je zei eerst dat het dán niet zou komen en ik dacht dat jij twijfelde of het überhaupt uit ging komen. Dat ik ervan overtuigd was dat het in deze periode uit zou komen heb ik echter nooit beweerd.
0
geplaatst: 7 augustus 2012, 23:18 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat ik ervan overtuigd was dat het in deze periode uit zou komen heb ik echter nooit beweerd.
Dat ik ervan overtuigd was dat het in deze periode uit zou komen heb ik echter nooit beweerd.
Dan zitten we er beide een keer naast. Kunnen we weer met een schone lei verder

0
geplaatst: 8 augustus 2012, 18:30 uur
Ik denk niet dat het hier al stond (en ik vroeg me net af of hij nog met iets bezig was): k-os komt normaal dit jaar nog met een nieuw album (black on blonde).
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 17:31 uur
Skyzoo's nieuwe album A Dream Deferred moet op 2 oktober uitkomen. De eerste single Jansport Strings (One Time For Chi-Ali), geproduceerd door 9th Wonder, valt erg tegen, wat puur komt door de saaie productie.
0
geplaatst: 13 augustus 2012, 23:09 uur
FlyLo schreef:
Ik denk niet dat het hier al stond (en ik vroeg me net af of hij nog met iets bezig was): k-os komt normaal dit jaar nog met een nieuw album (black on blonde).
Nu ook een datum: 27 nov. Het wordt een dubbelalbum
0
geplaatst: 15 augustus 2012, 16:49 uur
Kariem Riggins album komt ook uit en het betreft instrumentale hiphop. Ik vind hem al jaren een ondergewaardeerde beatmaker dus ik raad jullie aan om het te checken. Alone Together is de naam en hij wordt in 2 delen uitgebracht, Alone en Together. Ik heb onlangs de plaat Alone op vinyl gekocht.
Voor meer informatie.
Voor meer informatie.
0
geplaatst: 15 augustus 2012, 16:52 uur
spit.tsvnami schreef:
(embed)
(embed)
Ze hebben concurrentie:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7YLy4j8EZIk#![/embed]
0
geplaatst: 15 augustus 2012, 23:20 uur
Dat is niks. Deze man heeft zelfs al een vette DJ als featuring.
0
geplaatst: 16 augustus 2012, 18:30 uur
Top 5 albums waar ik momenteel het meest naar uitkijk:
1. P.O.S - We Don't Even Live Here
2. G.O.O.D. Music - Cruel Summer
3. Kendrick Lamar - Good Kid, m.A.A.d. City
4. Murs & Fashawn - This Generation
5. Wiz Khalifa - O.N.I.F.C.
1. P.O.S - We Don't Even Live Here
2. G.O.O.D. Music - Cruel Summer
3. Kendrick Lamar - Good Kid, m.A.A.d. City
4. Murs & Fashawn - This Generation
5. Wiz Khalifa - O.N.I.F.C.
0
geplaatst: 16 augustus 2012, 22:43 uur
WDELH kan keihard falen of heel lekker worden... Op youtube (ben nu te lui) staat al de eerste leak, een live-versie dan. Die vond ik niet slecht klinken!
0
Raffael1977
geplaatst: 16 augustus 2012, 23:36 uur
Ik check dit nog wel ff maar dig niet zoveel hiphop meer de laatste tijd
Casual & J. Rawls - Respect Game Or Expect Flames
Typical Cats - 3
DJ Shadow - 'Total Breakdown: Hidden Transmissions From The MPC Era, 1992-1996'
JJ DOOM - Key To The Kuffs (is net uit)
Casual & J. Rawls - Respect Game Or Expect Flames
Typical Cats - 3
DJ Shadow - 'Total Breakdown: Hidden Transmissions From The MPC Era, 1992-1996'
JJ DOOM - Key To The Kuffs (is net uit)