Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 3 september 2012, 09:33 uur

Dit wordt dope. En ik wacht nog op Wu-Block en op Cilvaringz zijn nieuwe double album die hij alleen produced. (dus alle tracks alleen generals en a-list killahbeez)
0
geplaatst: 4 september 2012, 12:10 uur
0
geplaatst: 5 september 2012, 13:25 uur
Beluister hier het nieuwe album van Substantial (aanrader): Home Is Where The Art Is | Mello Music Group - mellomusicgroup.bandcamp.com.
0
geplaatst: 6 september 2012, 04:39 uur
Nieuwe Madvillain, bijna klaar.
DOOM Claims New Madvillain Album Almost Ready | News | Pitchfork
DOOM Claims New Madvillain Album Almost Ready | News | Pitchfork
0
geplaatst: 12 september 2012, 20:32 uur
Mensen, het is echt waar: Mic Tyson van Sean Price heeft een releasedatum (o.a. op Amazon): 30 oktober (dit jaar ja).
0
geplaatst: 12 september 2012, 23:27 uur
Nu nog een release van de nieuwe AotP en het feest is compleet.Edit: 13 november staat het album van Apollo Brown en Guilty Simpson gepland en zal de naam Dice Game gaan dragen. Lijkt mij geen slechte combinatie.
0
geplaatst: 13 september 2012, 10:42 uur
En Demigodz?
Zal hem ook wel niet worden. Net zoals het solo album van Celph...
Zal hem ook wel niet worden. Net zoals het solo album van Celph...
0
geplaatst: 13 september 2012, 10:57 uur
Het Demigodz-album staat voor januari op de planning. Over Celph's album is al een tijd niet gesproken maar volgens mij had ik ergens gelezen dat ie ook voor volgend jaar op de planning staat, net als het album van Celph en Apathy, die eerst nog een EP uitbrengen alleen is het niet bekend of dat dit jaar nog moet gebeuren of volgend jaar.
0
geplaatst: 13 september 2012, 13:59 uur
Het album van Virtuoso en Snowgoons, CoVirt Ops 1.21: Snow Blind, moet op 12 februari volgend jaar uitkomen.
0
geplaatst: 13 september 2012, 14:06 uur
Wel benieuwd. Een tijdje geleden keek ik hier echt heel erg naar uit, maar ik vind de Snowgoons wat minder overtuigend de laatste tijd. Virtuoso is wel weer wat beter aan het rappen, maar dan heb ik het vooral over gastverses. Een heel album is een ander verhaal natuurlijk.
0
geplaatst: 13 september 2012, 14:25 uur
Ik kan het me haast niet voorstellen dat het album niet de ultieme banger van volgend jaar gaat worden. En dan lees ik op Virt's Facebook ook nog eens dat er een track met Esoteric en Celph Titled opkomt
.
.
0
geplaatst: 17 september 2012, 12:28 uur
Buckshot & 9th Wonder - The Solution en Murs & 9th Wonder - The Final Adventure komen beiden op 13 november uit.
0
geplaatst: 17 september 2012, 21:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Mensen, het is echt waar: Mic Tyson van Sean Price heeft een releasedatum (o.a. op Amazon): 30 oktober (dit jaar ja).
Bevestigd door Duckdown en zelfs een cover en video, het lijkt te gaan gebeuren!:

Ook Showbiz & A.G. hebben hun nieuwe album Mugshot Music aangekondigd voor 9 oktober!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 september 2012, 23:16 uur
Die cover is gruwelijk! Al is ie lang niet zo mooi als die van Monkey Barz.
0
geplaatst: 18 september 2012, 19:41 uur
Momenteel bezig aan Classic the Legend & Opin - The Legend & The Dragon part 2, een stuk hoger niveau, aangezien we elkaar vertrouwen in werkwijze nu.. eerste samenwerking was nogal gehaast.
0
geplaatst: 19 september 2012, 11:14 uur
panjoe schreef:
Ik vind deze mooier eigenllijk
0
geplaatst: 19 september 2012, 12:01 uur
De covers van Sean Price zijn altijd lelijk. Maar dat heeft wel wat.
0
geplaatst: 19 september 2012, 23:10 uur
De hoes van Monkey Barz vind ik veel mooier. Deze is best lelijk.
0
Dennisami
geplaatst: 19 september 2012, 23:20 uur
Ik heb wel zin in dat project/album van Ghostface
Waar staat dat Wu-Block voor is dat iets nieuws?
0
geplaatst: 20 september 2012, 14:48 uur
Dennisami schreef:
Samenwerking tussen Ghostface Killah en Sheek Louch. Wu-Tang en D-Block dus. De rest van D-Block en Wu-Tang Clan zullen ook gastbijdrages leveren aan het album, maar ik heb geen verwachtingen voor dit album.
De Adrian Younge album starring Ghostface daarentegen is zeer interessant. Adrian Younge heeft in interviews verteld dat RZA zijn favoriete producer was en dan heeft hij het geloof ik over de jaren 93-97/98. Als je naar Adrian Younge's albums luistert dan zie je ook dat hij veel "oude" (wat ik als mooi beschouw) muziek maakt en het modern laat klinken. Een goed voorbeeld is Something About April, imo een meesterwerk. Adrian Younge is volgens mij met dit album bezig met de rauwe Wu sound en je ziet ook Ghostface op de cover zoals die op 36 Chambers ook staat en dan die titel
Ik weet haast zeker dat dit een erg sterke project gaat worden. De allerhoogste verwachtingen heb ik van Cilvaringz' ultieme Wu-Tang project waar hij al bijna 6 jaar mee bezig is. Een dubbelalbum wat ons moet herinneren aan Wu-Tang in de 90's voor de fans. Een mix van Enter the Wu-Tang, Return to the 36 Chambers, Liquid Swords, Only Built For Cuban Linx, Ironman & Heavy Mental. Ik heb al wat gehoord (helaas in slechte kwaliteit) en de beats zijn echt van erg hoog niveau. Hij heeft hier de fans boven Wu-Tang zelf geplaatst, want er was een hoop kritiek op het feit dat hij weer muziek wilt maken van terug in de tijd. Zou zo maar eens beter kunnen worden dan Supreme Clientele, al is dat misschien te hoog gegrepen. Mocht er nog een klassieker komen uit de Wu kamp dan wordt dit hem.
0
Dennisami
geplaatst: 21 september 2012, 12:58 uur
Bedankt voor je reactie , ha dat is wel een logische verklaring voor die naam
Ik heb ooit wel eens een EP of mixtape gehad van D-block wat wel goed klonk volgens mij zat Jadakiss er ook in .
Oke ik zal wat meer van Adrian Younge opzoeken , Komt er met dat project van Cilvaringz ook nieuwe nummer uit in die stijl of een mix van die nummers?
Ik heb ooit wel eens een EP of mixtape gehad van D-block wat wel goed klonk volgens mij zat Jadakiss er ook in .Oke ik zal wat meer van Adrian Younge opzoeken , Komt er met dat project van Cilvaringz ook nieuwe nummer uit in die stijl of een mix van die nummers?
0
geplaatst: 21 september 2012, 18:03 uur
Dennisami schreef:
Ik heb ooit wel eens een EP of mixtape gehad van D-block wat wel goed klonk volgens mij zat Jadakiss er ook in .
Oke ik zal wat meer van Adrian Younge opzoeken , Komt er met dat project van Cilvaringz ook nieuwe nummer uit in die stijl of een mix van die nummers?
Ik heb ooit wel eens een EP of mixtape gehad van D-block wat wel goed klonk volgens mij zat Jadakiss er ook in .Oke ik zal wat meer van Adrian Younge opzoeken , Komt er met dat project van Cilvaringz ook nieuwe nummer uit in die stijl of een mix van die nummers?
Cilvaringz zijn project is gewoon puur de "echte" Wu fans geven wat ze nodig hebben, de jaren 90 Wu sound. Hoe zeer ik ook gecharmeerd ben van Adrian Younge en zijn talenten, denk ik dat dit project nog beter gaat worden. Het album is gewoon zoals je zegt een beetje een mix van hoe de albums van Wu-Tang in de jaren 90 klonken. Hij probeert ook alle verses zo te ordenen dat het allemaal klopt. Zo heeft hij een track met Killah Priest, Scientific Shabazz & RZA met wat gastbijdrages wat ons moet herinneren aan 6 Feet Deep. De titel is dan ook Diary Of A Mad Woman. Zo zul je ook tracks horen die je doen denken aan Liquid Swords, Only Built For Cuban Linx, Ironman etc. Het is misschien niet origineel maar ik denk dat hij wel weet waar hij mee bezig is. Ik ben echter bang dat dit album zo krachtig is dat het nooit het levenslicht zal zien, tenminste als RZA & Devine dit project in handen hebben.
Hier heb je een snippet met slechte kwaliteit van Killah Priest & Killa Sin. Ik heb ze echt in jaren niet zo goed horen rappen en ook de beat doet me erg denken aan Heavy Mental.
Er zullen beats van deze video worden gebruikt voor zijn nieuwe projecten.
Door deze 2 filmpjes ben ik helemaal gehyped

0
Dennisami
geplaatst: 22 september 2012, 19:13 uur
Klinkt inderdaad veelbelovend!
Zit er al een release datum op ?
Ik zie dat je wel een hoop er van weet
zelf ben ik ook best fan van WU alleen het zijn best een hoop artiesten soms is het een beetje lastig te plaatsen allemaal 
Zit er al een release datum op ?
Ik zie dat je wel een hoop er van weet
zelf ben ik ook best fan van WU alleen het zijn best een hoop artiesten soms is het een beetje lastig te plaatsen allemaal 
0
geplaatst: 22 september 2012, 19:30 uur
Cilvaringz's dubbelalbum komt volgend jaar uit; in dit topic op Wu-Tang Corp houdt hij de fans op de hoogte.
0
Dennisami
geplaatst: 22 september 2012, 21:59 uur
Mmm ik zal het topic wel even doornemen morgen :d
Cilvaringz is toch nederlander ?
Cilvaringz is toch nederlander ?
0
geplaatst: 23 september 2012, 17:03 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Cilvaringz's dubbelalbum komt volgend jaar uit; in dit topic op Wu-Tang Corp houdt hij de fans op de hoogte.
Klopt. Hij was eigenlijk van plan het einde van dit jaar uit te brengen en anders als 20 Year Anniversary. Blijkbaar dus het laatste, maar ik ben bang dat het nog wel langer kan gaan duren. Het topic is alleen niet echt meer relevant, het meeste is al gevraagd en ook heeft hij alle informatie op de releasedate na al gegeven + 80% van de comments zit vol met trollgedrag.
* denotes required fields.