Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2015, 10:58 uur
Kos schreef:
why?
Omdat sarcasme. Op papier namelijk de grootste emohop-plaat ooit zo'n beetje.why?
0
FRIPI
geplaatst: 15 juli 2015, 10:31 uur
Ik denk dat de samenwerking wel goed is aangezien Sadistik een beetje hiphop af was en meer alto werk leverde en nu misschien weer terug gaat naar de basis.
0
geplaatst: 15 juli 2015, 11:23 uur
Emancipator's nieuwe album komt op 25 september uit en gaat Seven Seas heten (voor zover de man nog iets met hiphop te maken heeft). Hier de eerste single.
0
geplaatst: 15 juli 2015, 18:22 uur
FRIPI schreef:
Ik denk dat de samenwerking wel goed is aangezien Sadistik een beetje hiphop af was en meer alto werk leverde en nu misschien weer terug gaat naar de basis.
Dan is Kno één van de laatste producers om mee samen te werken
0
FRIPI
geplaatst: 15 juli 2015, 19:05 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Emancipator's nieuwe album komt op 25 september uit en gaat Seven Seas heten (voor zover de man nog iets met hiphop te maken heeft). Hier de eerste single.
Niet zo heel tof. Aan de productie te horen vooral meegegaan met de hype van mainstream dubstep/trap muziek. Ook vocalen zijn niet echt spectaculair.
Na Tame Impala is dit de tweede act die tegenvalt.
Ik heb Emancipator nooit echt als hiphop beschouwd.
0
geplaatst: 15 juli 2015, 20:09 uur
Kno zal hem ongetwijfeld aanmoedigen die alto (en emo) kant te behouden. Met een hip-hop beat, dat wel.
0
geplaatst: 19 juli 2015, 19:17 uur
Super siked voor de samenwerking tussen Sadistik en Kno. De mannen leveren al jaren prima platen af (solo en of als deel van Cunninlynguist)
0
geplaatst: 29 juli 2015, 22:09 uur
Volgens N.W.A.-lid Ice Cube komt rapper Dr. Dre over enkele dagen met een nieuw album, dat ter ere van de film Straight Outta Compton wordt uitgebracht.
Dat vertelt hij woensdag in gesprek met Power 99 FM.
Dr. Dre maakt al samen Kendrick Lamar en Eminem de soundtrack voor de biopic, maar Ice Cube laat weten dat de rapper ook een door Compton geïnspireerd album op 1 augustus zal uitbrengen.
Ook kan Ice Cube bevestigen dat er inderdaad interesse is voor een toernee door Europa. "Het is zeker mogelijk", aldus de rapper.
Bron : NU.nl
Dat vertelt hij woensdag in gesprek met Power 99 FM.
Dr. Dre maakt al samen Kendrick Lamar en Eminem de soundtrack voor de biopic, maar Ice Cube laat weten dat de rapper ook een door Compton geïnspireerd album op 1 augustus zal uitbrengen.
Ook kan Ice Cube bevestigen dat er inderdaad interesse is voor een toernee door Europa. "Het is zeker mogelijk", aldus de rapper.
Bron : NU.nl
0
geplaatst: 29 juli 2015, 22:59 uur
Toevallig. Madlib had net bekendgemaakt dat Madvillainy 2 ook op de eerste augustus uitkomt.
0
geplaatst: 29 juli 2015, 23:09 uur
Pff, dan is die DOOM opeens flink actief zeg. Er is net bekend gemaakt dat DOOMSTARKS ook op 1 augustus eindelijk het licht gaat zien.
0
geplaatst: 19 augustus 2015, 13:20 uur
0
geplaatst: 21 augustus 2015, 14:44 uur
Deacon the Villain's (CunninLynguists) eerste solo-album gaat Peace or Power heten en komt op 30 september uit.
0
geplaatst: 21 augustus 2015, 15:02 uur
Heel vet! Maar eerste solo album? Wat was The Sermon LP dan? (Ik zie dat die ook niet meer op MuMe staat).
0
geplaatst: 21 augustus 2015, 15:07 uur
Silky & Smooth schreef:
Heel vet! Maar eerste solo album? Wat was The Sermon LP dan? (Ik zie dat die ook niet meer op MuMe staat).
Dat ''album'' is door een fan in elkaar gezet en bevatte enkel losse MP3-demo's van Deacon. Niet officieel dus en Deacon/CL/QN5 hebben niks met die plaat te maken. Het ''album'' heeft idd wel op MuMe gestaan maar is dus (een hele tijd geleden) al verwijderd om die reden.Heel vet! Maar eerste solo album? Wat was The Sermon LP dan? (Ik zie dat die ook niet meer op MuMe staat).
0
geplaatst: 21 augustus 2015, 15:21 uur
Aha thanks. Heb 'em ooit ook wel op mijn PC gehad, maar was niet echt onder de indruk destijds.
0
geplaatst: 26 augustus 2015, 19:11 uur
Wanneer dropt The Documentary 2 nu eens, wordt oneindig veel uitgesteld 

0
FRIPI
geplaatst: 28 augustus 2015, 16:11 uur
Voor de grote fans van Ghostface Killah hierDJ Priority een toffe remix project in de stijl van Doom
0
geplaatst: 30 augustus 2015, 11:59 uur
25 september is nu ook bevestigd door The Game zelf. Dit is de cover.
0
geplaatst: 4 september 2015, 18:29 uur
Waar blijft die tracklist though... Erg vreemd dat die nog niet bekend is, niet?
0
geplaatst: 4 september 2015, 18:53 uur
Leuk, toch? Des te mooier de verrassing. Als de plaat natuurlijk op tijd uitkomt.
0
geplaatst: 4 september 2015, 18:57 uur
Daar lijkt het toch op als er nog geen tracklist bekend is. Maar laten we afwachten en hopen op het beste.
0
geplaatst: 10 september 2015, 17:42 uur
Johnny Marr schreef:
Daar lijkt het toch op als er nog geen tracklist bekend is. Maar laten we afwachten en hopen op het beste.
Album is uitgesteld naar 9 oktober.Daar lijkt het toch op als er nog geen tracklist bekend is. Maar laten we afwachten en hopen op het beste.
* denotes required fields.