MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:

Dat lijkt me nou echt zo'n album voor Kos.

Kos
why?

Omdat sarcasme. Op papier namelijk de grootste emohop-plaat ooit zo'n beetje.

Kos
Ow.

FRIPI
Ik denk dat de samenwerking wel goed is aangezien Sadistik een beetje hiphop af was en meer alto werk leverde en nu misschien weer terug gaat naar de basis.

Emancipator's nieuwe album komt op 25 september uit en gaat Seven Seas heten (voor zover de man nog iets met hiphop te maken heeft). Hier de eerste single.

FRIPI schreef:
Ik denk dat de samenwerking wel goed is aangezien Sadistik een beetje hiphop af was en meer alto werk leverde en nu misschien weer terug gaat naar de basis.

Dan is Kno één van de laatste producers om mee samen te werken

FRIPI
Silky & Smooth schreef:
(quote)

Dan is Kno één van de laatste producers om mee samen te werken

vreemde opmerking aangezien hij hiphop beats produceert.

FRIPI
MJ_DA_MAN schreef:
Emancipator's nieuwe album komt op 25 september uit en gaat Seven Seas heten (voor zover de man nog iets met hiphop te maken heeft). Hier de eerste single.

Niet zo heel tof. Aan de productie te horen vooral meegegaan met de hype van mainstream dubstep/trap muziek. Ook vocalen zijn niet echt spectaculair.

Na Tame Impala is dit de tweede act die tegenvalt.

Ik heb Emancipator nooit echt als hiphop beschouwd.

FRIPI schreef:
(quote)

vreemde opmerking aangezien hij hiphop beats produceert.

Kno zal hem ongetwijfeld aanmoedigen die alto (en emo) kant te behouden. Met een hip-hop beat, dat wel.

Super siked voor de samenwerking tussen Sadistik en Kno. De mannen leveren al jaren prima platen af (solo en of als deel van Cunninlynguist)

Volgens N.W.A.-lid Ice Cube komt rapper Dr. Dre over enkele dagen met een nieuw album, dat ter ere van de film Straight Outta Compton wordt uitgebracht.

Dat vertelt hij woensdag in gesprek met Power 99 FM.

Dr. Dre maakt al samen Kendrick Lamar en Eminem de soundtrack voor de biopic, maar Ice Cube laat weten dat de rapper ook een door Compton geïnspireerd album op 1 augustus zal uitbrengen.

Ook kan Ice Cube bevestigen dat er inderdaad interesse is voor een toernee door Europa. "Het is zeker mogelijk", aldus de rapper.

Bron : NU.nl

Toevallig. Madlib had net bekendgemaakt dat Madvillainy 2 ook op de eerste augustus uitkomt.

Pff, dan is die DOOM opeens flink actief zeg. Er is net bekend gemaakt dat DOOMSTARKS ook op 1 augustus eindelijk het licht gaat zien.

Als dat allemaal echt zou zijn geweest. Dan.

Het is echt waar.

Jus Allah - MMA heeft een releasedatum (plus cover, tracklist en pre-order): 4 september.

Edit: en staat op de site.

Deacon the Villain's (CunninLynguists) eerste solo-album gaat Peace or Power heten en komt op 30 september uit.

Heel vet! Maar eerste solo album? Wat was The Sermon LP dan? (Ik zie dat die ook niet meer op MuMe staat).

Silky & Smooth schreef:
Heel vet! Maar eerste solo album? Wat was The Sermon LP dan? (Ik zie dat die ook niet meer op MuMe staat).
Dat ''album'' is door een fan in elkaar gezet en bevatte enkel losse MP3-demo's van Deacon. Niet officieel dus en Deacon/CL/QN5 hebben niks met die plaat te maken. Het ''album'' heeft idd wel op MuMe gestaan maar is dus (een hele tijd geleden) al verwijderd om die reden.

Aha thanks. Heb 'em ooit ook wel op mijn PC gehad, maar was niet echt onder de indruk destijds.

Wanneer dropt The Documentary 2 nu eens, wordt oneindig veel uitgesteld

Volgens Amazon 25 september.

FRIPI
Voor de grote fans van Ghostface Killah hierDJ Priority een toffe remix project in de stijl van Doom

Johnny Marr schreef:
Wanneer dropt The Documentary 2 nu eens, wordt oneindig veel uitgesteld
MJ_DA_MAN schreef:
Volgens Amazon 25 september.
25 september is nu ook bevestigd door The Game zelf. Dit is de cover.

Waar blijft die tracklist though... Erg vreemd dat die nog niet bekend is, niet?

Leuk, toch? Des te mooier de verrassing. Als de plaat natuurlijk op tijd uitkomt.

Daar lijkt het toch op als er nog geen tracklist bekend is. Maar laten we afwachten en hopen op het beste.

Johnny Marr schreef:
Daar lijkt het toch op als er nog geen tracklist bekend is. Maar laten we afwachten en hopen op het beste.
Album is uitgesteld naar 9 oktober.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:59 uur

geplaatst: vandaag om 01:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.