Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2008, 17:54 uur
M is echt veel te klein als je 1,80 bent hoor.
En een hiphop shirt moet sowieso al een beetje wijd vallen natuurlijk.
En een hiphop shirt moet sowieso al een beetje wijd vallen natuurlijk.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 17:56 uur
Ja klopt ook wel.
Alleen hij moet natuurlijk niet zo wijd zitten als bij Soulja Boy
Alleen hij moet natuurlijk niet zo wijd zitten als bij Soulja Boy

0
lambf
geplaatst: 25 juni 2008, 18:11 uur
Dat noem je gewoon 7XL
Njah, gewon doen zoals je zelf het mooiste vind...Zolang je er maar niet belachelijk bij gaat lopen.
Njah, gewon doen zoals je zelf het mooiste vind...Zolang je er maar niet belachelijk bij gaat lopen.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:17 uur
Wat een bollocks..
Als ik op mooseshirts een shirt to mijn cart wil adden (lekker engels/nederlands
) zegt ie please select a price / colour.. wat ik wel heb!!!
Iemand bekend met dit probleem?
Als ik op mooseshirts een shirt to mijn cart wil adden (lekker engels/nederlands
) zegt ie please select a price / colour.. wat ik wel heb!!!Iemand bekend met dit probleem?
0
CaliLove
geplaatst: 25 juni 2008, 19:57 uur
Fuck off met Soulja Boy , Soulja Boy is geen Hip-Hop dus niet Hip-Hop wear gaan vergelijken met de kledij van Soulja Boy want ie behoort niet tot Hip-hop , Soulja Boy is een clown....
En wat ga je twijfelen tussen een M of L als je 1m 80 bent?
Neem gewoon XL of XXL ik ben zelf ook bijna
1m 80 en neem altijd minstens XL.
En wat ga je twijfelen tussen een M of L als je 1m 80 bent?
Neem gewoon XL of XXL ik ben zelf ook bijna
1m 80 en neem altijd minstens XL.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 19:59 uur
Dude.. leef je anders even uit op een sandbag ofzo he..
Het was toc h maar een grap
Het was toc h maar een grap

0
CaliLove
geplaatst: 25 juni 2008, 20:10 uur
^^^^
Nee man jullie komen altijd af met clichés als het over Hip-Hop wear gaat zoals Soulja Boy als een voorbeeld nemen of Lil'Wayne ....
Dat is geen Hip-Hop wear das shiny bling bling bullshit....
Trouwens, zo'n shirt van een Hip-Hop crew hoort gewoon baggy te zijn wtf wil je soms zo'n strak t-shirtje hebben?
Nee man jullie komen altijd af met clichés als het over Hip-Hop wear gaat zoals Soulja Boy als een voorbeeld nemen of Lil'Wayne ....
Dat is geen Hip-Hop wear das shiny bling bling bullshit....
Trouwens, zo'n shirt van een Hip-Hop crew hoort gewoon baggy te zijn wtf wil je soms zo'n strak t-shirtje hebben?
0
geplaatst: 26 juni 2008, 02:23 uur
Ik heb wel liever een shirtje dat gewoon goed zit, dan dat alle kanten op slobbert, ja 

0
geplaatst: 26 juni 2008, 10:29 uur
Alhoewel hij wel gelijk heeft. Soulja Boy is de verkrachting van hip-hop weergegeven in een persoon, en daar heeft Lil Wayne en Lil Jon en al die andere "Lil" bitches een aandeel aan.
Maargoed, ik ga binennkort weer naar de Brittain, en daar ga ik me een driekwart broek halen, waarschijnlijk weer Southpole.
En btw, ik draag al zo'n 2 jaar wijde kleren, maat L en al die shit (ben nogal klein dus L is groot voor mij), en ook al kan je dat hier in Nederland niet dragen volgens heel veel mensen (reacties als: Nigger!! en Wannabee!!), doe ik t toch en ik vind t veeeel fijner zitten als bijvoorbeeld mainstream merken als G-star die iedereen draagt.
0
Social_Mask
geplaatst: 26 juni 2008, 12:40 uur
Ik vind wijd dus echt niet lekker zitten...Ik ben iets langer als 1.80 m, maar ik draag soms toch liever M dan L (wel vaker L), omdat dat gewoon lekkerder zit, vind ik. Mijn broer heeft zo'n Fubu sweater die hij nooit heeft gedragen..en die is XXL. Dát zit dus echt kut vind ik.
0
CaliLove
geplaatst: 26 juni 2008, 18:08 uur
JLjuju schreef:
Alhoewel hij wel gelijk heeft. Soulja Boy is de verkrachting van hip-hop weergegeven in een persoon, en daar heeft Lil Wayne en Lil Jon en al die andere "Lil" bitches een aandeel aan.
Maargoed, ik ga binennkort weer naar de Brittain, en daar ga ik me een driekwart broek halen, waarschijnlijk weer Southpole.
En btw, ik draag al zo'n 2 jaar wijde kleren, maat L en al die shit (ben nogal klein dus L is groot voor mij), en ook al kan je dat hier in Nederland niet dragen volgens heel veel mensen (reacties als: Nigger!! en Wannabee!!), doe ik t toch en ik vind t veeeel fijner zitten als bijvoorbeeld mainstream merken als G-star die iedereen draagt.
(quote)
Ach ja mensen die zo reageren tegen jou hebben te veel ignorance in hun brein.
0
Superbeertje
geplaatst: 26 juni 2008, 18:30 uur
Vergeet die shirtjes, heb vandaag weer eens een New Era Cap gekocht. De laatste die ik had gekocht was alweer in Oktober in Londen. Daar heb je echt geweldige hiphop winkels. In die New Era shop keek ik mijn ogen uit

0
Superbeertje
geplaatst: 26 juni 2008, 18:31 uur
Trouwens, iedereen mag dragen wat hij of zij graag wilt dragen.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 19:33 uur
Superbeertje schreef:
Als meer mensen dat nou eens wisten..
0
geplaatst: 27 juni 2008, 13:17 uur
Superbeertje schreef:
Vergeet die shirtjes, heb vandaag weer eens een New Era Cap gekocht.
Heb je een plaatje ervan? Vergeet die shirtjes, heb vandaag weer eens een New Era Cap gekocht.
Ben zelf ook al een tijd van plan een New Era pet te kopen, maar stel het steeds uit.
0
geplaatst: 28 juni 2008, 20:45 uur
Ik draag gewoon skate kleding, zit prima vind ik. Overzeas 3/4 broek, DCschoenen en dan een petje om het ff af te maken. liefst een Major league pet zoals Yankees
Natuurlijk een wit/zwart wijd shirt, het liefst een americaanse
Natuurlijk een wit/zwart wijd shirt, het liefst een americaanse
0
geplaatst: 29 juni 2008, 12:41 uur
Ik heb van de week mijn nieuwe shirtjes ontvangen die ik bij Pritoz -> http://www.pritoz.com
besteld had. Jam Master Jay & Nike Air max 1987 legend Shirtjes.

Nu nog op mijn nieuwe sneakertjes wachten die ik vorige maand in amsterdam besteld heb...
besteld had. Jam Master Jay & Nike Air max 1987 legend Shirtjes.

Nu nog op mijn nieuwe sneakertjes wachten die ik vorige maand in amsterdam besteld heb...

0
grimy_jason
geplaatst: 22 december 2008, 01:25 uur
Ik draag meestal wijde shit. Baggy truien zonder al die blinkende, die pijn aan me ogen doet shit of van die grote tekeningen op. Ik heb enkel graag een trui zonder iets op of met Hip-Hop logo's erop zoals Wu-Tang of die Onyx madface , of Karl Kani , Fubu etc. Nike, Reebok etc.
Verder wijde jeans of baggy trainingsbroek met daaronder ofwel gewone sneakers of Timberland boots.
Maar ik draag ook veel truien zonder iets op hoor (meestal zelfs).
Ik post later wel pics van me truien van Wu-tang, Detroit Tigers (t-shirt) en Onyx sweater.
Maar met "van die grote tekeningen " bedoel ik dat zootje met die grote dollar signs, tekeningen van weet ik veel wat ....
Petten of mutsen draag ik nooit evenals hoodies.
Waar kopen jullie je kledij zoal?
Verder wijde jeans of baggy trainingsbroek met daaronder ofwel gewone sneakers of Timberland boots.
Maar ik draag ook veel truien zonder iets op hoor (meestal zelfs).
Ik post later wel pics van me truien van Wu-tang, Detroit Tigers (t-shirt) en Onyx sweater.
Maar met "van die grote tekeningen " bedoel ik dat zootje met die grote dollar signs, tekeningen van weet ik veel wat ....
Petten of mutsen draag ik nooit evenals hoodies.
Waar kopen jullie je kledij zoal?
0
Harco
geplaatst: 22 december 2008, 03:04 uur
Chrisseh schreef:
Ik heb wel liever een shirtje dat gewoon goed zit, dan dat alle kanten op slobbert, ja

Word. Ik ben rond de 1.80 en draag M. Een aantal Burberry slim-fit polo's van me zijn zelfs S.
0
geplaatst: 22 december 2008, 11:06 uur
Harco schreef:
Word. Ik ben rond de 1.80 en draag M. Een aantal Burberry slim-fit polo's van me zijn zelfs S.
(quote)
Maar zitten die kleren dan niet strak om je lichaam?
0
geplaatst: 22 december 2008, 11:13 uur
Als ik ergens een hekel aan heb is het te strakke kleren, dus koop meestal gewoon wat te grote kleren (eigenlijk hoe groter hoe fijner ze zitten maar vanaf een bepaalde grote ziet het gewoon niet uit). En je moet ook altijd een beetje rekening houden met de was..
0
geplaatst: 22 december 2008, 11:32 uur
misorabi schreef:
Als ik ergens een hekel aan heb is het te strakke kleren, dus koop meestal gewoon wat te grote kleren (eigenlijk hoe groter hoe fijner ze zitten maar vanaf een bepaalde grote ziet het gewoon niet uit). En je moet ook altijd een beetje rekening houden met de was..
Inderdaad! Ik haat het als er iets te strak zit.
0
grimy_jason
geplaatst: 22 december 2008, 17:45 uur
Stapler schreef:
Waar haal je die quote vandaan dan =/
Waar haal je die quote vandaan dan =/
Page 2, ik was effe aan het kijken in dit topic om te kijken waar de andere gozers op deze site zoal hun Hip-Hop kledij kochten en toen kwam ik dat tegen haha.
* denotes required fields.