Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2007, 18:12 uur
Karizma_Turk schreef:
waarom heb je een wekker om je nek hangen?
Daar ging de hele foto om... lees ff de voorafgaande posts.waarom heb je een wekker om je nek hangen?
0
Social_Mask
geplaatst: 24 juni 2007, 19:42 uur
Killerbee de wigger 
Ziet er echt grappig uit hahah.
Flav ook.. Als je zo op straat durft te lopen met een wekker om je nek
Heb je dat trouwens ooit gedaan??

Ziet er echt grappig uit hahah.
Flav ook.. Als je zo op straat durft te lopen met een wekker om je nek

Heb je dat trouwens ooit gedaan??
0
rico-bballer
geplaatst: 24 juni 2007, 20:29 uur
Killerbee schreef:
Ik heb klok gekregen van vrienden van me 2 jaar geleden. Flavor Flav style
1 keer om gehad buiten me huis maar ze hebben express de klok op klokkenspel hoogte gehangen... pijn...
kreeg wel vette reacties
Ik heb klok gekregen van vrienden van me 2 jaar geleden. Flavor Flav style
1 keer om gehad buiten me huis maar ze hebben express de klok op klokkenspel hoogte gehangen... pijn...kreeg wel vette reacties

^ Ja, btw zeker vet.

0
geplaatst: 24 juni 2007, 20:49 uur
Die klok van Flavor Flav
, maar volgens mij heeft hij er ook een bedoeling mee, behalve dat het zijn trademark is.
, maar volgens mij heeft hij er ook een bedoeling mee, behalve dat het zijn trademark is.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 09:09 uur
Haha ja 1 keer mee over straat gelopen ja zoals ik zei, misschien kan je begrijpen dat het bij 1 keer is gebleven.
Ik heb dat shirt van me broer is gekregen toen ik helemaal into Wu was. Volgens mij had hij die in een winkel gehaald in Praag. Weet niet zeker. Shirt is wel vet opzich
En die ketting/klok is dus gemaakt door vrienden
Ik heb dat shirt van me broer is gekregen toen ik helemaal into Wu was. Volgens mij had hij die in een winkel gehaald in Praag. Weet niet zeker. Shirt is wel vet opzich

En die ketting/klok is dus gemaakt door vrienden

0
Akonner
geplaatst: 25 juni 2007, 16:55 uur
CaliLove schreef:
Werk jij als bejaardenverzorger?
(quote)
Werk jij als bejaardenverzorger?
Neej als activiteintenbegeleider loop nu stage in een verzorgingshuis a.k.a. bejaardentehuis.
0
CaliLove
geplaatst: 12 november 2007, 14:04 uur
I keep it raw: NY jacket, baggy jeans and Timbs.
Of in de plaats van die NY jacket dit soort jas (maar dan andere kleur en ontwerp plus iets breder ook) maar het concept is ongeveer wel hetzelfde : http://esfootwear.com/blog-images/tilberg.jpg
Of in de plaats van die NY jacket dit soort jas (maar dan andere kleur en ontwerp plus iets breder ook) maar het concept is ongeveer wel hetzelfde : http://esfootwear.com/blog-images/tilberg.jpg
0
KSPR
geplaatst: 12 november 2007, 16:58 uur
Baggy is opzich wel mooi, zolang je maar niet te ver gaat.
Ik ga zelf wel met mensen om die dan 'baggy 'kleren hebben (ik heb zelf ook veel jogginsbroeken). Maar als ik bij de winkel US Madhouse kijk gaat dat gewoon te ver. Shirts tot boven je knieën, nee dan loop je behoorlijk voor schut.
Ik ga zelf wel met mensen om die dan 'baggy 'kleren hebben (ik heb zelf ook veel jogginsbroeken). Maar als ik bij de winkel US Madhouse kijk gaat dat gewoon te ver. Shirts tot boven je knieën, nee dan loop je behoorlijk voor schut.
0
CaliLove
geplaatst: 12 november 2007, 17:01 uur
KSPR schreef:
Maar als ik bij de winkel US Madhouse kijk gaat dat gewoon te ver. Shirts tot boven je knieën, nee dan loop je behoorlijk voor schut.
Maar als ik bij de winkel US Madhouse kijk gaat dat gewoon te ver. Shirts tot boven je knieën, nee dan loop je behoorlijk voor schut.
Ja zo shirts tot bijna aan je kniëen vind ik ook niet zo nice maar die maat zal dan wrs wel XL ofzo zijn. Dan koop je gwn een maatje dat past bij jou

0
rico-bballer
geplaatst: 12 november 2007, 17:13 uur
Baggy's zijn opzich vet ,maar als je al een baggy draagt moet je hem niet nog eens 10 km naar beneden trekken want dan is het aladdin in compton.
0
SinX
geplaatst: 12 november 2007, 17:45 uur
Ik draag gewoon van alles en nogwat.
Voel me wel het chillst in baggy
Voel me wel het chillst in baggy

0
geplaatst: 12 november 2007, 19:17 uur
Heb denk ik 5 t-shirt en 2 baggy's van Ecko (blijft goed merk) maar draag het bijna niet. Ben nog op zoek naar een coole cap.
0
raffael77
geplaatst: 13 november 2007, 00:28 uur
Die tijd heb ik gehad. Ben er nu te groot voor.
Wat ik vroeger droeg was.
Tuinbroeken waarvan je de brettels liet hangen. Idd ook baggy broeken en zeker van Cross Color. Dat was hiphop merk van die tijd.
Idd had ik ook veel kleding van Rap groepen.
Alles omgekeerd heb ik ook gedaan in Kris Kross
Wat ik vroeger droeg was.
Tuinbroeken waarvan je de brettels liet hangen. Idd ook baggy broeken en zeker van Cross Color. Dat was hiphop merk van die tijd.
Idd had ik ook veel kleding van Rap groepen.
Alles omgekeerd heb ik ook gedaan in Kris Kross
0
geplaatst: 13 november 2007, 00:44 uur
Ik draag niet hiphopmerken ofzo, maar wel gewoon een beetje wijde kleren. Dat zit gewoon lekkerder en ik vind het ook stoerder lijken. Ik draag altijd sportschoenen (meestal Nike) en ook vaak een NY pet.
0
rico-bballer
geplaatst: 13 november 2007, 19:50 uur
ik draag ook veel jordan als basketballer, en dat is meestal ook wel hiphop kleding.
0
CaliLove
geplaatst: 13 november 2007, 20:00 uur
Wrm te groot voor?
Ik denk niet dat iemand die altijd baggy hip-hop stijl kledij droeg, eens ie een dertiger is ofzo er casual gaat bij lopen...
0
geplaatst: 14 november 2007, 00:18 uur
Ik vind Hip-Hop wear persoonlijk ook vrij kinderachtig.
Althans het type kleding waar CaliLove over spreekt, Timberlands, Karl Kani poep en dergelijke.
Althans het type kleding waar CaliLove over spreekt, Timberlands, Karl Kani poep en dergelijke.
0
raffael77
geplaatst: 14 november 2007, 08:08 uur
CaliLove schreef:
Wrm te groot voor?
Ik denk niet dat iemand die altijd baggy hip-hop stijl kledij droeg, eens ie een dertiger is ofzo er casual gaat bij lopen...
(quote)
Wrm te groot voor?
Casual heeft niets met Oversized kleding te maken.
Ik vind persoonlijk dat je onverzorgd uitziet met veel te grote kleren.
Het is ook dat het wordt gezien als stoer. Het stoot af. Dat zijn ervaringen die ik er mee heb en zo ken ik nog veel vrienden die dit hebben meegemaakt.
Ik zeg niet dat dat soort mensen slecht zijn maar ik vind die gasten die ik heb gezien op feestjes erg te veel van het goeie.
Als je rond mij leeftijd bent en nog in die kleding loopt vind ik het ook kinderachtig. Lijkt dan wel of jou tijd heeft stil gestaan.
0
CaliLove
geplaatst: 14 november 2007, 12:56 uur
^^^^^
Check beide dan maar n's de back cover van The Infamous waar Havoc baggy jeans en jacket + Timbs draagt.
Of nee beter: check gwn wat classic clips van Mobb Deep, Nas, of Hit Em Up van 2pac..... Daar dragen ze meestal baggy jeans + Timbs
Of kijk naar Wu-Tang Clan die zijn nu toch allemaal eind in de twintig of ergens in de dertig, dragen toch ook nog steeds Hip-Hop wear.
Is niets kinderachtig aan maar is gwn jullie omgeving + milieu die jullie brein zo laten denken dat het kinderachtig is...
Die kledij hoort bij de cultuur/levensstijl.
Check beide dan maar n's de back cover van The Infamous waar Havoc baggy jeans en jacket + Timbs draagt.
Of nee beter: check gwn wat classic clips van Mobb Deep, Nas, of Hit Em Up van 2pac..... Daar dragen ze meestal baggy jeans + Timbs
Of kijk naar Wu-Tang Clan die zijn nu toch allemaal eind in de twintig of ergens in de dertig, dragen toch ook nog steeds Hip-Hop wear.
Is niets kinderachtig aan maar is gwn jullie omgeving + milieu die jullie brein zo laten denken dat het kinderachtig is...
Die kledij hoort bij de cultuur/levensstijl.
0
|Joël|
geplaatst: 14 november 2007, 14:51 uur
^ Ben het wel met CaliLove eens. Er is niets kinderachtigs aan, maar aan de andere kant snap ik ook wel als je ergens in de 30 bent en je hebt een goeie baan dat je dan niet naar je werk gaat in je Hip-Hop kleding 
Maar gewoon voor in je vrije tijd ja dan vind ik het ook mooi en vooral lekker zitten.

Maar gewoon voor in je vrije tijd ja dan vind ik het ook mooi en vooral lekker zitten.
0
Improvision
geplaatst: 14 november 2007, 15:16 uur
Verder dan witte sneakers en truien met een kap gaat het bij mij niet.
0
geplaatst: 14 november 2007, 17:40 uur
Het is niet per sé kinderachtig, maar ziet er vaak gewoon een beetje (erg) fake uit. Van die hele 'pakken' wat dan 'hip-hop-wear' moet voor stellen... Vaak zie je er dan (naar mijn mening) redelijk 'wannabe' uit... moeilijk uit te leggen...
Daar sluit ik me bij aan.
Improvision schreef:
Daar sluit ik me bij aan.
0
|Joël|
geplaatst: 14 november 2007, 18:55 uur
Chrisseh schreef:
Het is niet per sé kinderachtig, maar ziet er vaak gewoon een beetje (erg) fake uit. Van die hele 'pakken' wat dan 'hip-hop-wear' moet voor stellen... Vaak zie je er dan (naar mijn mening) redelijk 'wannabe' uit... moeilijk uit te leggen...
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik loop er ook niet bij in van die hele "hiphop pakken". Het moet wel gewoon kleding blijven geen verkleedfeest-costuum.Het is niet per sé kinderachtig, maar ziet er vaak gewoon een beetje (erg) fake uit. Van die hele 'pakken' wat dan 'hip-hop-wear' moet voor stellen... Vaak zie je er dan (naar mijn mening) redelijk 'wannabe' uit... moeilijk uit te leggen...
0
geplaatst: 14 november 2007, 21:43 uur
Hip hop kleding zelf is op zich wel vet, maar ik kijk dan ook wel naar bepaalde merken of modellen. Als 't nog wel neutraal/rustig eruit ziet kan 't nooit kwaad, maar als 't weer aanslaat op cash & bling bling, of te veel onnodige prints dan vind ik 't teveel worden.
0
CaliLove
geplaatst: 15 november 2007, 15:42 uur
Raarmaargaar schreef:
maar als 't weer aanslaat op cash & bling bling, of te veel onnodige prints dan vind ik 't teveel worden.
maar als 't weer aanslaat op cash & bling bling, of te veel onnodige prints dan vind ik 't teveel worden.
Die stijl draag ik dus ook nooit

0
rico-bballer
geplaatst: 15 november 2007, 16:28 uur
Das inderdaad te veel, ik draag zelf eigenlijk meer writers kleding. Een beetje combi van skate en hiphop maar toch wel stijlvol.
0
Harco
geplaatst: 28 januari 2008, 02:21 uur
Ik draag geen hip hop-wear; ik ben geen wigger. 
Ik heb wel Superstar II's voor zover je die hip hop kunt noemen, maar die droeg ik zelfs al voordat ik hip hop ging luisteren.

Ik heb wel Superstar II's voor zover je die hip hop kunt noemen, maar die droeg ik zelfs al voordat ik hip hop ging luisteren.
0
geplaatst: 28 januari 2008, 16:27 uur
Ik heb een t-shirt van THC, Kubus en Jawat en vier van Duvelduvel. En ik won er eentje van Kempi een week geleden, maar die wil ik weer verkopen.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 28 januari 2008, 17:12 uur
thomzi50 schreef:
En ik won er eentje van Kempi een week geleden, maar die wil ik weer verkopen.
En ik won er eentje van Kempi een week geleden, maar die wil ik weer verkopen.
Haha.

* denotes required fields.