Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2009, 12:35 uur
Pastichio, hou maar op. Het is niet grappig meer. Je beats zuigen nog zwaarder dan Soulja Boys producties en je houd ons gewoon niet voor de gek. Als je een beat battle wil, normaal zou ik er voor in zijn maar aangezien ik ook wat competitie wil laat ik deze prachtige kans maar gaan...
0
Social_Mask
geplaatst: 29 november 2009, 12:42 uur
Ik vind de beats van Pastichio anders best wel goed. Geen Vincent van Gogh - eerder Theo - maar goed..
0
geplaatst: 30 november 2009, 10:32 uur
hou het even bij Samplen/Beats maken.
maak anders een apart Pastichio Rocker
forum ofzo.
maak anders een apart Pastichio Rocker
forum ofzo.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 30 november 2009, 10:38 uur
Kan er toch ook niks aan doen dat er zoveel mensen reageren op mijn posts?
Bovendien heb ik wel degelijk de verwachtingen waargemaakt door wat eigen nummers te plaatsen. Kijk dan liever naar al die zelfverklaarde Hip-Hop kenners hier die alles ontzettend graag afkraken maar verder niet met eigen beats op de proppen komen. Zelfs niet wanneer er nadrukkelijk om gevraagd wordt.
Het leek me juist wel een leuk idee om eens een soort van beats diss te doen. Goed voor de creativiteit. Maar ja, kan me voorstellen dat je 't niet graag tegen mij opneemt...
Bovendien heb ik wel degelijk de verwachtingen waargemaakt door wat eigen nummers te plaatsen. Kijk dan liever naar al die zelfverklaarde Hip-Hop kenners hier die alles ontzettend graag afkraken maar verder niet met eigen beats op de proppen komen. Zelfs niet wanneer er nadrukkelijk om gevraagd wordt.

Het leek me juist wel een leuk idee om eens een soort van beats diss te doen. Goed voor de creativiteit. Maar ja, kan me voorstellen dat je 't niet graag tegen mij opneemt...
0
geplaatst: 30 november 2009, 10:57 uur
Zo is dat, ik ben het wederom eens met Pastichio Rocker. Ik ga een fansite voor hem oprichten. 

0
geplaatst: 30 november 2009, 10:58 uur
Kom op Pastichio, de grap is er vanaf. Je hebt je aandacht gehad, we zijn er allemaal (deels) keihard ingetrapt en je bent ontzettend grappig. Ga gewoon in andere topics vertellen over je ban om MoMe, maar laat ons met rust en ga op andere fora opzoek naar je volgende symbolische ''5 minutes of fame''. Het is overigens feest, want dit is dan écht mijn laatste reactie op jou. Reageren hierop mag, maar ik zal die reactie laten voor wat het is.
Om af te sluiten:
.
Om af te sluiten:
.
0
geplaatst: 30 november 2009, 11:25 uur
het was niet perse tegen jou maar tegen iedereen.
ik heb hier ook al een paar keer beats gedropt en het is geen wedstrijd dus "kan me voorstellen dat je 't niet graag tegen mij opneemt..." slaat nergens op.
plaats een paar beats, zonder een heel verhaal van eigendunk erbij en MJ_DA_MAN, reageer gewoon niet meer.
ik heb hier ook al een paar keer beats gedropt en het is geen wedstrijd dus "kan me voorstellen dat je 't niet graag tegen mij opneemt..." slaat nergens op.
plaats een paar beats, zonder een heel verhaal van eigendunk erbij en MJ_DA_MAN, reageer gewoon niet meer.
0
geplaatst: 30 november 2009, 13:52 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Kom op Pastichio, de grap is er vanaf. Je hebt je aandacht gehad, we zijn er allemaal (deels) keihard ingetrapt en je bent ontzettend grappig. Ga gewoon in andere topics vertellen over je ban om MoMe
Kom op Pastichio, de grap is er vanaf. Je hebt je aandacht gehad, we zijn er allemaal (deels) keihard ingetrapt en je bent ontzettend grappig. Ga gewoon in andere topics vertellen over je ban om MoMe
Volgens mij ben jij zelf degene die daarover begon (en nu weer) in dit topic... Het is niet relevant voor de discussie.
Ik heb wat slowchat weggebezemd trouwens. Hopelijk kan het nu weer over beats, hoe vet of niet vet dan ook, gaan.
0
geplaatst: 30 november 2009, 13:54 uur
Ik heb nooit gezegd dat hij erover begon in dit topic, maar MuMe heeft dus meer topics dan dit.
0
geplaatst: 30 november 2009, 16:35 uur
Pastichio Rocker schreef:

Ik weet dat het moeilijk is om een paar pagina's terug te kijken als je het zo ongelofelijk druk hebt met de beats en de fans enzo.
Wanneer komt je album uit? En je tournee?
0
Dj2Jelle
geplaatst: 30 november 2009, 18:05 uur
Als je z'n beats klote vind zeg dat dan of reageer dan gewoon niet. Dit is hopeloos.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 december 2009, 18:47 uur
Het klopt muzikaal wel allemaal, maar Nas z'n acapella past inderdaad niet heel mooi bij de sfeer van je Dilla remake (als ik het zo mag noemen?) regel een rapper zou ik zeggen. 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 december 2009, 19:21 uur
raffael77 schreef:
Bij deze dan. Je beat zuigt in combi met Nas.
Bij deze dan. Je beat zuigt in combi met Nas.
Jonge jij zuigt in combinatie met Nas!

De vocals lopen nu niet precies gelijk met de beat. Hij kan beter. Maar ik vind niet dat ze er slecht bij passen eigenlijk. Er zit vrij veel swing in Nas' flow en in mijn beat ook.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 1 december 2009, 19:37 uur
Dj2Jelle schreef:
De vocals lopen nu niet precies gelijk met de beat. Hij kan beter. Maar ik vind niet dat ze er slecht bij passen eigenlijk. Er zit vrij veel swing in Nas' flow en in mijn beat ook.
(quote)

Nooit je eigen producties afkraken. Het kan nl. altijd beter.

0
geplaatst: 1 december 2009, 19:44 uur
(Weer) een top beat, maar ik ben het eens met Raf. Als je een remix maakt, ga dan van de raps uit i.p.v. je samples.
Probeer eens een rapper met een makkelijke flow, dan kan je denk ik meer lijpe shit doen met je beat zelf.
Probeer eens een rapper met een makkelijke flow, dan kan je denk ik meer lijpe shit doen met je beat zelf.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 december 2009, 19:49 uur
Ik zet die raps er alleen maar op om kijkers te trekker voor mijn Youtube-channel. Nas heb ik er pas op het einde erbij gedaan.
0
geplaatst: 1 december 2009, 22:45 uur
Prachtig nummertje. Zoeen swing erin brengen kunnen er maar weinig op een goede manier.
0
Relax
geplaatst: 1 december 2009, 23:01 uur
Wel dope beat, alleen vocals heh. 
Njah dan post ik ook wel een oude remix van mij met mijn beat::
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Njah dan post ik ook wel een oude remix van mij met mijn beat::
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 december 2009, 23:04 uur
Een beetje lame, maar wel lekker opzich. Misschien een beetje overcompressed; Je hoort de sample helemaal niet meer als de sub er is.
0
raffael77
geplaatst: 2 december 2009, 08:57 uur
Dan staat jullie sub te zwaar want ik heb nergens last van.
Nice beat alleen jammer dat je Kanye er overheen laat rappen lol.
Nice beat alleen jammer dat je Kanye er overheen laat rappen lol.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 3 december 2009, 00:52 uur
Voordat ik m'n bed in duik wil ik dit nog heel even met de wereld delen, verwacht geen hiphop, ik weet nog niet wat het is 
zSHARE - Jelle Autonoom.mp3

zSHARE - Jelle Autonoom.mp3
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 3 december 2009, 01:44 uur
Wat voor een loops gebruik je hier nou voor?
* denotes required fields.