MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken

zoeken in:
De eerste vier zijn nieuw . best wel zelfde stijl allemaal, zeg me wat je ervan vind!

http://stapler1990.hyves.nl/

raffael77
dope beats Demtah Boy

Danke, iemand anders nog? en doen we binnenkort weer es een beatbattle ?

Wie dit nummer het beste sampled krijgt van mij een jaar lang gratis onkruid (ik hoorde al direct een beat in 0:38 t/m 0:49).

FightForMore

Iedereen die hier een beat van kan maken, krijgt mad respect. Back to live, Back to Reality (dat gezang) moet er zeker in komen. En als er één van MuMe dit maakt (en ik moet hem ook gebruiken), mogen jullie de eerste versie horen (dus de versie die niet gaat uitkomen, maar een soort van preview) en mogen jullie me fouten er uit halen, zodat ik het beter kan maken.

De kans is groot dat dit al een gesamplede track is. Dat is nogal zinloos en gay om hem daarvan te samplen i.m.o.

Ik weet, ik deed het eerst ook, maar heb nu gezien dat het nogal lame is.

Risskant op mijn hyves over mijn beats (die ook op mijn hyves staan):

Risskant (1731)
gisteren, 14:17
Yo sorry voor de late reactie maar die beats gaan niet gebruikt worden.
Was ermee bezig maar wegens drukte niet meer aan toe gekomen en nu mad bizzy met album release etc.....
Dus vandaar!
Pzzzzzzz
Riss

JLjuju schreef:
De kans is groot dat dit al een gesamplede track is. Dat is nogal zinloos en gay om hem daarvan te samplen i.m.o.

Ik weet, ik deed het eerst ook, maar heb nu gezien dat het nogal lame is.

Nee hoor, is niet gesampled voor zover ik weet.

Klein loopje dat ik nog verder uit moet werken:

vogel1.mp3 - File Shared from Box.net - Free Online File Storage

Lekker loopje Sjoerd .

Arrie schreef:
(quote)
Nee hoor, is niet gesampled voor zover ik weet.
Jij kent alle hiphopnummers?

toris
YouTube - Hot Club Banger ( FleX Energy beat )
Beat van mij. een club beat.
Ik ben nog niet zo lang aan het produceren, dus niet al te streng graag:)
Als luister in elk geval door tot het couplet als je het refrein niet mooi vindt

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Jij kent alle hiphopnummers?

Hij bedoelt volgens mij dat de zang in dat nummer gesampled is van een ouder nummer.

Improvision
Nieuwe beat!

Graag feedback.

toris
mooi gesampled hoor
Je mag alleen nog wel iets aan de stemmen doen want het klinkt niet altijd zuiver en soms komen ze wat schokkeriger over

Arrie schreef:
(quote)

Hij bedoelt volgens mij dat de zang in dat nummer gesampled is van een ouder nummer.
Uh, ja? Ik zeg in feite alleen dat je niet kan weten of het al gesampled is als je hem niet herkent, tenzij je alle hiphopnummers kent.

Improvision
toris schreef:
mooi gesampled hoor
Je mag alleen nog wel iets aan de stemmen doen want het klinkt niet altijd zuiver en soms komen ze wat schokkeriger over

Het kan raar klinken, maar dat is was de bedoeling.
Misschien pakt het niet zo goed uit.

Improvision
Nog iemand?

raffael77
Nice beat. Wel een beetje zoetjes. 7

SuperOlaf
Heel erg lekker. Ben niet zo van de hiphop maar vind het reuze knap dat je dit zelf heb gemaakt!

Tja, waarschijnlijk zie je dit al aankomen, maar toch: ik vind het ergerlijk herhalend. Doordat de loop zo klein is, is de melodie ook absoluut niet enerverend. Bovendien vind ik het spel met de maat a la Flying Lotus hier (zoals op 48 seconden) nogal gezocht. Het is zoals altijd wel nagenoeg volmaakt afgewerkt, maar, kijkende naar het geheel ben ik veel beter gewend van je.

Dit doet me overigens meteen afvragen waar je naartoe wilt met je beats. Wil je een gewaardeerde apostel van FL worden (wat je, met uitzondering van deze beat, bijkant al kan worden), of ontwikkel je op een gegeven moment ook een eigen handtekening in je beats? Ik hoop uiteraard op het laatste. Minder ambachtsman, meer uitvinder.

mooie beat, alleen ik heb het gevoel dat er iets mist.
je hoort de kicks nietmeer duidelijk, doordat je die waarschijnlijk met bass boost bewerkt hebt?

Dan ook maar een nieuwe beat van mij

zSHARE - Typp__e.mp3

de sample is Teddy Pendergrass - Close the Door

feedback is ook welkom

niemand?

raffael77
dope track tovast

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Uh, ja? Ik zeg in feite alleen dat je niet kan weten of het al gesampled is als je hem niet herkent, tenzij je alle hiphopnummers kent.

Nee hoor, want dat is gewoon ingezongen door iemand van Soul II Soul zelf. Dus dan weet je al meteen dat het niet gesampled is. Wat alle hiphopnummers daar verder mee te maken hebben, is me een raadsel.

Hij bedoelde natuurlijk dat het in een ander nummer was gesampled .

Jongens! Wanneer komt er weer eens een beat battle?

Stapler schreef:
Hij bedoelde natuurlijk dat het in een ander nummer was gesampled .

MJ wel ja, maar zoals ik het lees, bedoelde Juju dat niet, maar misschien lees ik het wel verkeerd.

ik ben in voor een beat battle

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.