Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2010, 18:57 uur
De eerste vier zijn nieuw
. best wel zelfde stijl allemaal, zeg me wat je ervan vind! 
http://stapler1990.hyves.nl/
. best wel zelfde stijl allemaal, zeg me wat je ervan vind! 
http://stapler1990.hyves.nl/
0
geplaatst: 19 maart 2010, 13:38 uur
Danke, iemand anders nog? en doen we binnenkort weer es een beatbattle
?
?
0
geplaatst: 9 april 2010, 14:41 uur
Wie dit nummer het beste sampled krijgt van mij een jaar lang gratis onkruid (ik hoorde al direct een beat in 0:38 t/m 0:49).
0
FightForMore
geplaatst: 9 april 2010, 21:36 uur
Iedereen die hier een beat van kan maken, krijgt mad respect. Back to live, Back to Reality (dat gezang) moet er zeker in komen. En als er één van MuMe dit maakt (en ik moet hem ook gebruiken), mogen jullie de eerste versie horen (dus de versie die niet gaat uitkomen, maar een soort van preview) en mogen jullie me fouten er uit halen, zodat ik het beter kan maken.

0
geplaatst: 9 april 2010, 22:15 uur
De kans is groot dat dit al een gesamplede track is. Dat is nogal zinloos en gay om hem daarvan te samplen i.m.o.
Ik weet, ik deed het eerst ook, maar heb nu gezien dat het nogal lame is.
0
geplaatst: 10 april 2010, 00:13 uur
Risskant op mijn hyves over mijn beats (die ook op mijn hyves staan):
Risskant (1731)
gisteren, 14:17
Yo sorry voor de late reactie maar die beats gaan niet gebruikt worden.
Was ermee bezig maar wegens drukte niet meer aan toe gekomen en nu mad bizzy met album release etc.....
Dus vandaar!
Pzzzzzzz
Riss

Risskant (1731)
gisteren, 14:17
Yo sorry voor de late reactie maar die beats gaan niet gebruikt worden.
Was ermee bezig maar wegens drukte niet meer aan toe gekomen en nu mad bizzy met album release etc.....
Dus vandaar!
Pzzzzzzz
Riss

0
geplaatst: 10 april 2010, 00:35 uur
JLjuju schreef:
De kans is groot dat dit al een gesamplede track is. Dat is nogal zinloos en gay om hem daarvan te samplen i.m.o.
Nee hoor, is niet gesampled voor zover ik weet.
0
geplaatst: 10 april 2010, 01:07 uur
Klein loopje dat ik nog verder uit moet werken:
vogel1.mp3 - File Shared from Box.net - Free Online File Storage
vogel1.mp3 - File Shared from Box.net - Free Online File Storage
0
geplaatst: 10 april 2010, 12:01 uur
Arrie schreef:
Jij kent alle hiphopnummers? (quote)
Nee hoor, is niet gesampled voor zover ik weet. 
0
toris
geplaatst: 12 april 2010, 18:53 uur
YouTube - Hot Club Banger ( FleX Energy beat )
Beat van mij. een club beat.
Ik ben nog niet zo lang aan het produceren, dus niet al te streng graag:)
Als luister in elk geval door tot het couplet als je het refrein niet mooi vindt
Beat van mij. een club beat.
Ik ben nog niet zo lang aan het produceren, dus niet al te streng graag:)
Als luister in elk geval door tot het couplet als je het refrein niet mooi vindt
0
geplaatst: 12 april 2010, 20:04 uur
Hij bedoelt volgens mij dat de zang in dat nummer gesampled is van een ouder nummer.

0
toris
geplaatst: 15 april 2010, 19:17 uur
mooi gesampled hoor 
Je mag alleen nog wel iets aan de stemmen doen want het klinkt niet altijd zuiver en soms komen ze wat schokkeriger over

Je mag alleen nog wel iets aan de stemmen doen want het klinkt niet altijd zuiver en soms komen ze wat schokkeriger over
0
geplaatst: 15 april 2010, 19:20 uur
Arrie schreef:
Hij bedoelt volgens mij dat de zang in dat nummer gesampled is van een ouder nummer.
Uh, ja? Ik zeg in feite alleen dat je niet kan weten of het al gesampled is als je hem niet herkent, tenzij je alle hiphopnummers kent.(quote)
0
Improvision
geplaatst: 15 april 2010, 19:38 uur
toris schreef:
mooi gesampled hoor
mooi gesampled hoor

Het kan raar klinken, maar dat is was de bedoeling.

Misschien pakt het niet zo goed uit.
0
SuperOlaf
geplaatst: 16 april 2010, 19:50 uur
Heel erg lekker. Ben niet zo van de hiphop maar vind het reuze knap dat je dit zelf heb gemaakt!
0
geplaatst: 17 april 2010, 03:16 uur
Tja, waarschijnlijk zie je dit al aankomen, maar toch: ik vind het ergerlijk herhalend. Doordat de loop zo klein is, is de melodie ook absoluut niet enerverend. Bovendien vind ik het spel met de maat a la Flying Lotus hier (zoals op 48 seconden) nogal gezocht. Het is zoals altijd wel nagenoeg volmaakt afgewerkt, maar, kijkende naar het geheel ben ik veel beter gewend van je.
Dit doet me overigens meteen afvragen waar je naartoe wilt met je beats. Wil je een gewaardeerde apostel van FL worden (wat je, met uitzondering van deze beat, bijkant al kan worden), of ontwikkel je op een gegeven moment ook een eigen handtekening in je beats? Ik hoop uiteraard op het laatste. Minder ambachtsman, meer uitvinder.
Dit doet me overigens meteen afvragen waar je naartoe wilt met je beats. Wil je een gewaardeerde apostel van FL worden (wat je, met uitzondering van deze beat, bijkant al kan worden), of ontwikkel je op een gegeven moment ook een eigen handtekening in je beats? Ik hoop uiteraard op het laatste. Minder ambachtsman, meer uitvinder.
0
geplaatst: 17 april 2010, 12:13 uur
mooie beat, alleen ik heb het gevoel dat er iets mist.
je hoort de kicks nietmeer duidelijk, doordat je die waarschijnlijk met bass boost bewerkt hebt?
0
geplaatst: 17 april 2010, 12:36 uur
Dan ook maar een nieuwe beat van mij 
zSHARE - Typp__e.mp3
de sample is Teddy Pendergrass - Close the Door
feedback is ook welkom

zSHARE - Typp__e.mp3
de sample is Teddy Pendergrass - Close the Door
feedback is ook welkom
0
geplaatst: 18 april 2010, 23:55 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Uh, ja? Ik zeg in feite alleen dat je niet kan weten of het al gesampled is als je hem niet herkent, tenzij je alle hiphopnummers kent. Nee hoor, want dat is gewoon ingezongen door iemand van Soul II Soul zelf. Dus dan weet je al meteen dat het niet gesampled is. Wat alle hiphopnummers daar verder mee te maken hebben, is me een raadsel.
0
geplaatst: 19 april 2010, 13:34 uur
Hij bedoelde natuurlijk dat het in een ander nummer was gesampled
.
.
0
geplaatst: 20 april 2010, 22:59 uur
MJ wel ja, maar zoals ik het lees, bedoelde Juju dat niet, maar misschien lees ik het wel verkeerd.
* denotes required fields.