Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
toris
geplaatst: 15 september 2010, 18:32 uur
youtube doe ik alleen als ik weet dat de beat echt af is, maar dat heb ik nog bij geen een beat, ik zie elke keer wel weer iets dat beter kan.
0
geplaatst: 16 september 2010, 18:23 uur
Mysterious Tunnel Setup.m4a - 2.84MB dit is een remix van mij meer een track met te veel samples. luister maar.
0
FightForMore
geplaatst: 25 september 2010, 00:00 uur
Ik zit even in een slechte moed en dan zoek je wel eens verdrietige nummers. Ik heb dus een nummer gevonden (die ik tevens lang zocht) en vind het zo dope dat ik hem gewoon als beat wil (om dan op te rappen). Hier heb je een remake van de instrumental (moeilijk te vinden) en wil hem toch wel zo snel mogelijk : YouTube - 9 Crimes Instrumental (karaoke) - Damien Rice
0
Improvision
geplaatst: 25 september 2010, 00:30 uur
Ik ga volgende week een beat maken. Misschien ook niet. Ik dacht, ik laat het jullie even weten.
0
toris
geplaatst: 25 september 2010, 14:10 uur
ik vind het niks eigenlijk... ik vind het niet al te goed gemixt, en ook niet erg creatief
0
geplaatst: 25 september 2010, 14:18 uur
Het is ook geen track, maarja het zijn gewoon wat leuke stukjes bij elkaar. Vind ik dan
.
.
0
geplaatst: 25 september 2010, 14:31 uur
trouwens dat laatste stukje waar word gerapt door Jurassic 5 heb ik de beat gemaakt die tekst is gewoon appart. Wat vind je dan niet goed?
0
geplaatst: 27 september 2010, 19:38 uur
gewoon ik vind het wel vet, de stem van dr dre past precies op die andere beat, ook als er een beat begint sluit het goed aan, bijvoorbeeld op 1:10, ik heb het zelf gemaakt he dan vind je zowieso al minder slecht, ik vroeg het aan jou omdat ik het dan kan verbeteren dus het heeft eigelijk geen zin voor me zelf, maarja.
0
geplaatst: 27 september 2010, 20:01 uur
Yo Tim wat is die beat at 1:15 ook alweer?
Wel grappig verder, live wel tof als DJ.
Wel grappig verder, live wel tof als DJ.
0
geplaatst: 27 september 2010, 20:05 uur
wat bedoel je?
de beat is van een track van moby ik weet niet welke zou ik ff moeten kijken.
0
geplaatst: 27 september 2010, 20:09 uur
Nog iets hier
dit is ook niet echt een beat maar meer 3 stukjes met veel samples, ik heb trouwens ook wel wat beats gemaakt zal ik ook is posten.
dit is ook niet echt een beat maar meer 3 stukjes met veel samples, ik heb trouwens ook wel wat beats gemaakt zal ik ook is posten.
0
geplaatst: 27 september 2010, 20:12 uur
Als je het zo live als DJ aan elkaar mixt. Dan zou ik het wel diggen
.
.
0
FightForMore
geplaatst: 27 september 2010, 21:08 uur
Tip : Upload het als .mp3 op Zshare of Zippyshare, dan moet ik het niet downloaden, dan word het normaal gezien gestremd.
0
CannabisFristi
geplaatst: 28 september 2010, 17:47 uur
Sup,ik ben beatmaker uit Hgv en zou graag wat feedback willen van hiphopkenners hier.
Check deze:
Sample van "Suspended In Ti...
Andere Beat
Check deze:
Sample van "Suspended In Ti...
Andere Beat
0
geplaatst: 28 september 2010, 17:51 uur
Harco weet !
x 300929083.
Maar je weet, weer goede beats. De switch in de eerste is ook weer erg hard gedaan.Tweede zou nog iets spannender kunnen, maar je weet waarschijnlijk zelf al wat te doen
x 300929083.Maar je weet, weer goede beats. De switch in de eerste is ook weer erg hard gedaan.Tweede zou nog iets spannender kunnen, maar je weet waarschijnlijk zelf al wat te doen

0
Harco
geplaatst: 28 september 2010, 17:54 uur
Kom van de snelweg langs de Mac, dus ik haal dus die shake, ey!?
0
FightForMore
geplaatst: 28 september 2010, 19:55 uur
Anthems over één of andere niet-bekende stad.
Doet me denken aan de 'rappers' die hier ook m'n stad representen. Allemaal na-apers. D'r is maar één goede anthem en dat is 'Empire State Of Mind'.
De beats van die beatmaker uit HGV vind ik nog dope, maar ik kan ze niet gebruiken voor m'n project.
Doet me denken aan de 'rappers' die hier ook m'n stad representen. Allemaal na-apers. D'r is maar één goede anthem en dat is 'Empire State Of Mind'.De beats van die beatmaker uit HGV vind ik nog dope, maar ik kan ze niet gebruiken voor m'n project.
0
geplaatst: 28 september 2010, 19:57 uur
HAHAHAHAHA. Als het een parodie was geweest zou het nog wel geslaagd zijn, maar ze zijn bloedserieus als B.EE.R.
* denotes required fields.