Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 28 september 2010, 20:06 uur
FightForMore schreef:
Anthems over één of andere niet-bekende stad.
Doet me denken aan de 'rappers' die hier ook m'n stad representen. Allemaal na-apers. D'r is maar één goede anthem en dat is 'Empire State Of Mind'.
De beats van die beatmaker uit HGV vind ik nog dope, maar ik kan ze niet gebruiken voor m'n project.
Anthems over één of andere niet-bekende stad.
Doet me denken aan de 'rappers' die hier ook m'n stad representen. Allemaal na-apers. D'r is maar één goede anthem en dat is 'Empire State Of Mind'.De beats van die beatmaker uit HGV vind ik nog dope, maar ik kan ze niet gebruiken voor m'n project.
Dat je Hoogeveen als "niet bekend" afdoet, zegt meer over jouw topografische kennis dan over Hoogeveen zelf.
0
geplaatst: 28 september 2010, 20:10 uur
In Hoogeveen hebben ze een eng monster onder het wegdek wonen. Die ghetto daar is nog veel viezer dan G-town:

0
geplaatst: 28 september 2010, 20:18 uur
Inderdaad. Een beetje respect voor mijn stadje mag ook wel.
@ R&P: Toen fietste ik naar school. Shit was engg.
Verder zal ik zeggen check toch de beats van CannibusFristi. Verdiend hij
@ R&P: Toen fietste ik naar school. Shit was engg.
Verder zal ik zeggen check toch de beats van CannibusFristi. Verdiend hij

0
geplaatst: 29 september 2010, 20:32 uur
Beetje kale beat die laatste, Cannabis. Wel dope hoor, maar een beetje te kaal om echt sfeer of gevoel te scheppen.
Nieuwe beat van mij, eens een nieuwe weg ingeslagen:
zSHARE - Telepathy.mp3
Nieuwe beat van mij, eens een nieuwe weg ingeslagen:
zSHARE - Telepathy.mp3
0
FightForMore
geplaatst: 29 september 2010, 20:53 uur
Cannabis, respect! 
JLjuju weet al dat ik hem goed vind.

JLjuju weet al dat ik hem goed vind.

0
geplaatst: 29 september 2010, 22:26 uur
CannabisFristi schreef:
Sup,ik ben beatmaker uit Hgv en zou graag wat feedback willen van hiphopkenners hier.
Check deze:
Sample van "Suspended In Ti...
Andere Beat
Sup,ik ben beatmaker uit Hgv en zou graag wat feedback willen van hiphopkenners hier.
Check deze:
Sample van "Suspended In Ti...
Andere Beat
De loop van de eerste is erg netjes uitgewerkt. Maar ik vind het melodieus te oppervlakkig. Wat nog ergerlijker is, echter, is de veel te grote repetetiviteit.
De tweede vind ik wel goed. Die is dan ook niet toevallig gevarieerder en melodieus aardig behept. Ik mis wel wat intensiteit. Het is wat kaal. Lichtelijk saai, zelfs. Maar met rappers over deze beat zal dat probleem waarschijnlijk vervallen, dus al met al een geslaagde beat.
toris schreef:
Beat:
The Chinese Army.mp3 - 9.27MB
gesampled van:
YouTube - Ryuichi Sakamoto - The Last Emperor
Commentaar is welkom!
Beat:
The Chinese Army.mp3 - 9.27MB
gesampled van:
YouTube - Ryuichi Sakamoto - The Last Emperor
Commentaar is welkom!
Ik heb helemaal geen problemen met de variatie bij de eerste beat, en de sfeer vind ik aangenaam. Maar indrukwekkend is het niet. Het klinkt enigszins halfslachtig. Het had wel wat voller en harder gemogen. Hij is wat schuchter. De sample is zeker wel vet. Ook daar geldt niettemin dat het beter had gekund; je had veel meer kanten op gekund, een ingenieuzere loop kunnen scheppen.
CannabisFristi schreef:
Thanks Toris, aangezien hier niet veel word gepost
Hier nog een bietje van mij:
Alright
Thanks Toris, aangezien hier niet veel word gepost
Hier nog een bietje van mij:
Alright
Klinkt vet, maar moet duidelijk nog uitgewerkt worden. Maar goed, respect voor je beats. Zeker voor iemand van achttien ben je heel goed bezig. Ga vooral zo door.
Tja, het klinkt erg uitgebalaceerd en het swingt ook zeker, maar ik vind het melodieus toch niet enerverend genoeg. Maar goed, het is ook niet echt conform mijn smaak. Het doet me wel denken aan hoe The Herbaliser klonk aan het begin van deze eeuw.
0
CannabisFristi
geplaatst: 29 september 2010, 23:48 uur
Bedankt voor de feedback
Ik zal deze week een paar uitgewerkte beats plaatsen.
Heb 46 CD's gekregen dus ik heb een hoop digwerk te doen
Ik zal deze week een paar uitgewerkte beats plaatsen.

Heb 46 CD's gekregen dus ik heb een hoop digwerk te doen

0
geplaatst: 30 september 2010, 11:34 uur
Leuk werk met die gitaar, CF, klinkt apart. Weer een sterke beat
. Minpuntje vind ik alleen wel dat er op de achtergrond wat meer mag gebeuren, en de drums vind ik iets te hard (als je het zo zou laten).
@ JLulu: Ook een goede beat, vette sfeer. Zit goed in elkaar. Wat Sjaak zegt.
. Minpuntje vind ik alleen wel dat er op de achtergrond wat meer mag gebeuren, en de drums vind ik iets te hard (als je het zo zou laten). @ JLulu: Ook een goede beat, vette sfeer. Zit goed in elkaar. Wat Sjaak zegt.
0
geplaatst: 30 september 2010, 18:55 uur
Thanks allemaal.
En Kebab, dude, is mijn naam echt zo moeilijk? xD
(niet dat je de enige bent)
En Kebab, dude, is mijn naam echt zo moeilijk? xD
(niet dat je de enige bent)
0
geplaatst: 30 september 2010, 18:56 uur
Ja JLulu, die is echt zo moeilijk. Omdat het niet logisch klinkt.
0
geplaatst: 1 oktober 2010, 18:25 uur
Hele vette beats CannabisFristi!
Die van Lju.. JLu.. JLjuju is ook wel erg lekker, trompetje past er precies bij.
Zelf maak ik heel af en toe wat als ik me kapot verveel, en gisteren had ik dat sinds maanden weer is
rode beat
Die van Lju.. JLu.. JLjuju is ook wel erg lekker, trompetje past er precies bij.
Zelf maak ik heel af en toe wat als ik me kapot verveel, en gisteren had ik dat sinds maanden weer is

rode beat
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 18:50 uur
Heel anders dan het gros van de nummers die hier geplaats worden. Het gaat erg diep, en is heerlijk donker. Toch moet het nog wat groeien, hoewel ik meer pluspunten ontdek dan mindere kanten. Beluister eens het album Blackfilm - Blackfilm, ik denk dat je wel veel inspiratie op kunt doen dan.
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 19:58 uur
Geen idee eigenlijk, ik zeg het meer om je te motiveren meer van dat soort hemelse nummers te maken! 

0
geplaatst: 2 oktober 2010, 21:24 uur
wat vind je van de stemmen zou ik die er meer in moeten doen?
0
geplaatst: 3 oktober 2010, 23:03 uur
Harde beat/shit/muziek/muzikaal genot/compositie/geluidsgolven Timmie. Feedback is lastig te geven, je zou me als luisteraar nog wat meer kunnen meenemen (dat kan altijd beter natuurlijk), maar hoe? Dat is eigenlijk grotendeels technisch, en daar kan ik je geen advies bij geven. Maar, positief verrast, ga zo door.
* denotes required fields.