MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken

zoeken in:
FightForMore
Zijn er hier nog beatmakers die een beat zoals So Appalled kunnen maken ? Voor m'n aankomend project zoek ik dringend een beat en aangezien het op deze beat is geschreven, zou het handig als het in deze stijl is gemaakt. Ja, sommige zeggen dat ik een gebruikte beat kan downloaden, maar ik hou het liever origineel. Het liefst zo snel mogelijk, want ik wil zondag al opnemen. Bij voorbaat dank, ik.

CannabisFristi
"Zijn er hier nog beatmakers die een beat zoals So Appalled kunnen maken ?"

Ik hoop het niet want dan is het slecht gesteld met het niveau van de beats op dit forum.
Toch heb ik een paar minuten mn best gedaan om een soort Kanye West beat voor je te creeren,met als conclusie: "Kanye is zo slecht als deze beat" Afblijven a.u.b,Bestemd voo...

Wat een draak van een beat. Veel plezier ermee FFM.

@Fristi: Volgens mij ken jij niet zoveel van Kanye.

CannabisFristi
Het is meestal een hel van een werk motivatie te vinden om Kanye West te beluisteren,maar ik doel vooral op z'n beats van de afgelopen jaren,die hoor ik liever niet.
Dit gaat off-topic
Gelukkig kan ik beter
beat

Improvision
FightForMore schreef:
Zijn er hier nog beatmakers die een beat zoals So Appalled kunnen maken ... ik hou het liever origineel

FightForMore
CannabisFristi schreef:
Het is meestal een hel van een werk motivatie te vinden om Kanye West te beluisteren,maar ik doel vooral op z'n beats van de afgelopen jaren,die hoor ik liever niet.
Dit gaat off-topic
Gelukkig kan ik beter
beat

Don't believe the hype ? De beat van So Appalled is gewoon dope, typisch kwaliteit productie van Kanye. Beter dan Kanye ? Ik dacht het niet.

Btw, iedereen die dezelfde stijl van beats (emotionele beat / depressieve beat) kan maken, mag best een beat droppen. Ik heb dringend een beat nodig.

FFM, krijg je een kneiterdope beat, veel beter dan Kanye, weiger je het te gebruiken. Zo kun je niet zijn man.

FightForMore
Bedorvenkebab schreef:
FFM, krijg je een kneiterdope beat, veel beter dan Kanye, weiger je het te gebruiken. Zo kun je niet zijn man.

Welke beat ?

Die beat was echt te hard !

toris
ik vind de beat een beetje te chaotisch. En de kicks te hard

FightForMore
Bedorvenkebab schreef:

Die beat die je waarschijnlijk bedoelt (van Fristi ?) is niet echt gemaakt voor m'n tekst.

Dan pas je je tekst toch aan?

toris

complicatie van 15 of 16 beats van mij. Ik heb geen moeite gedaan voor het afmixen. Kijk maar even als je wilt en zeg maar welke beats geslaagd zijn en welke niet. Enkele beats klinken wat minder dope door de YT configuratie. Onder de eerste beat zit eerst ook een ruis-achtig geluid dat er niet hoort

Leuke fout is dat altijd. Complicatie moet dus compilatie zijn.

CannabisFristi
Zitten een aantal hele vette bij,als je die nou uit werkt.

toris
werke vind jij vet dan?

Arrie schreef:
Leuke fout is dat altijd. Complicatie moet dus compilatie zijn.
Hoezo, misschien zijn het wel heel moeilijke beats?

toris
ja klopt, heel erg moeilijk. Laten we het maar weer over de compilatie hebben ipv over een spelfout

chrisc10
leuke promo, aan een aantal beats moet je wel even werken. Bijvoorbeeld vind ik de bass bij beat 7 storend. Ik hoor zeker potentie, de meeste beats zijn erg leuk.

toris
Iemand nog feedback? Misschien Stapler, Beatronome, Delars?

Heb ze niet allemaal beluisterd, maar soms kies je wat mij betreft de verkeerde soort drums. Sommige zijn ook totaal niet mijn smaak, en sommige hebben potentie maar kunnen verder uit worden gewerkt (beat:5 bijvoorbeeld). Al met al niet slecht, toris.

Toris ik ga ze morgen allemaal goed beluisteren , en zal er feedback over geven

toris
Bedorvenkebab schreef:
Heb ze niet allemaal beluisterd, maar soms kies je wat mij betreft de verkeerde soort drums. Sommige zijn ook totaal niet mijn smaak, en sommige hebben potentie maar kunnen verder uit worden gewerkt (beat:5 bijvoorbeeld). Al met al niet slecht, toris.

Ik heb nog niet zo'n goed gevoel voor combinatie tussen de drums en de melodie/sample... Daar moet ik mezelf op de een of andere manier nog wat in trainen

Dat komt vanzelf wel denk ik, dit is in elk geval al een erg leuk probeersel.

Inderdaad, experimenteren en hard werken doet wonderen

Jep oefenen kunstbaard

nega schreef:
Jep oefenen kunstbaard

toris
haha , zou er iemand misschien de moeite willen nemen om iets dieper op de beats in te gaan? Niet dat ik jullie iets kwalijk neem hoor!

Improvision
De meeste beats laten me onverschillig. Het is dan ook niet echt mijn stijl, maar ik hoor wel dat je er werk hebt in gestoken.

Enkele tips:
Je hi hats klinken vaak wat te houterig. Het zou geen kwaad kunnen om sommige hi hats wat off-beat te zetten om zo wat swing te creëren of enkele hi hats luider zetten dan anderen.
De drums zijn ook vrij standaard, gewoon blijven beats maken en na een tijd lukt het wel, dat was bij mij ook zo.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:03 uur

geplaatst: vandaag om 00:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.