Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2011, 09:16 uur
Die break dient meer als een soort van refrein, alhoewel daar natuurlijk geen gezongen refreintje bij hoort...
En sample weg laten vallen... tsjah, dat klooit, vind ik zelf, een beetje met de 'flow' van de beat, snap je.
Ik denk dat ik het beste deze beat kort kan houden zodat ie minder snel gaat vervelen als je hem op een album hoort.
Erg bedankt voor de feedback trouwens! =D
En sample weg laten vallen... tsjah, dat klooit, vind ik zelf, een beetje met de 'flow' van de beat, snap je.

Ik denk dat ik het beste deze beat kort kan houden zodat ie minder snel gaat vervelen als je hem op een album hoort.
Erg bedankt voor de feedback trouwens! =D
0
geplaatst: 1 juni 2011, 09:57 uur
Ik vind de sample wel erg lekker, een beetje als een rustige Dälek sample, ik vond het alleen wel jammer dat de drums zo naar de achtergrond verdwijnen bij de breaks. Maar voor de rest vrij subtiel.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 12:22 uur
Jah klopt, ik heb deze dan gemaakt ver voor ik maar ooit van Dälek gehoord had, maar ik snap wat je bedoelt.
Erg bedankt voor de feed!
Iemand ook zin om op een complete track te feeden? Genres >> R&B en Hip-Hop >> Wie van jullie doet aan eigen raps?
Erg bedankt voor de feed!

Iemand ook zin om op een complete track te feeden? Genres >> R&B en Hip-Hop >> Wie van jullie doet aan eigen raps?
0
geplaatst: 6 juni 2011, 14:02 uur
De beat die erin komt na 10 seconde is echt zo ontzettend dope. Het enige minpunt aan de track vind ik het tussenstuk. Ik denk dat het nummer wel zo'n gedeelte nodig heeft, maar het is er te opzichtig geplaatst. Een beetje meer nuance zou wat mij betreft het geheel net wat overtuigender maken.
0
geplaatst: 6 juni 2011, 20:56 uur
Erg fijne beats. De rest die ik net even van je heb beluisterd ook. Ga er iets mee doen. Echt. Release iets. Ofzo.
Timmie schijnt interesse te hebben.
Elohim schreef:
Iemand ook zin om op een complete track te feeden?
Iemand ook zin om op een complete track te feeden?
Timmie schijnt interesse te hebben.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 03:41 uur
Elohim schreef:
Ik heb zelf ook al aardig wat beats gemaakt, maar ben vooral benieuwd wat mensen hiervan vinden. Het is de bedoeling dat er een MC overheen komt =D
Ik heb zelf ook al aardig wat beats gemaakt, maar ben vooral benieuwd wat mensen hiervan vinden. Het is de bedoeling dat er een MC overheen komt =D
Mooie en vette basis, maar op het gebied van variatie en opbouw kun je, zoals Stapler zo ongeveer al zei, nog een hoop leren. Sfeer scheppen kun je al wel. Ga vooral door, in ieder geval.
0
Improvision
geplaatst: 9 juni 2011, 01:03 uur
En nog een remix ook. Nu ja, remix. De zangeres in kwestie had een acapella op haar soundcloud gezet waar ik een beat onder heb gemaakt.
0
geplaatst: 11 juni 2011, 00:28 uur
Beat 1, nette beat, leuke snare alleen de drumsequence is wat vervelend soms, weet neit precies hoe dat te zeggen.
Beat 2 is erg nice, alleen vind ik de clap wat vervelend.
En tsjah, het grootste probleem is natuurlijk de variatie, maar zei je zelf ook al =D
Beat 2 is erg nice, alleen vind ik de clap wat vervelend.
En tsjah, het grootste probleem is natuurlijk de variatie, maar zei je zelf ook al =D
0
toris
geplaatst: 11 juni 2011, 14:29 uur
Beat 1: Leuke beat om op te rappen. Zo zonder variatie is het nog niks natuurlijk, maar ik zie het zeker iets worden.
Beat 2: Kan wat beter gesampled worden denk ik. Het begin van de tweede regel is steeds een beetje kut. Klinkt wel goed verder.
Beat 2: Kan wat beter gesampled worden denk ik. Het begin van de tweede regel is steeds een beetje kut. Klinkt wel goed verder.
0
geplaatst: 16 juni 2011, 21:45 uur
nieuwe beat, ik heb deze beat helemaal zelf gespeeld met "software instrumenten" op mijn toetsenbord ik heb 0,0% gesampled of uit een loop. Wat vinden jullie ervan, ik dacht ik doe er een accapella van AZ bij hij klopt niet precies maar het is bedoeld om op te rappen dus dan is dat iets duidelijker.
baet + _ DOE OR DIE.mp3 - 8.89MB
baet + _ DOE OR DIE.mp3 - 8.89MB
0
geplaatst: 23 juni 2011, 19:09 uur
Het zit allemaal heel netjes in elkaar, dat hoor ik goed. Het is gewoon niets iets voor mij, denk ik...
0
geplaatst: 26 juni 2011, 19:05 uur
Ex-user Dj2Jelle heeft een beatbattle in Deventer gewonnen, dit is zijn winnende beat: The Winning Beatbattlebeat by Jellemans on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free.
Ik vind het geniaal klinken en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Check het yawl!
Ik vind het geniaal klinken en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Check het yawl!
0
geplaatst: 26 juni 2011, 19:33 uur
Ook al ken ik de andere beats niet, Jelle heeft terecht gewonnen.
Ik eer hem met mijn avatar.
Dope ass beat Jelle
Ik eer hem met mijn avatar.
Dope ass beat Jelle

0
geplaatst: 26 juni 2011, 19:50 uur
Even een korte uitleg: sinds Jelle een ban heeft gekregen op MuMe is hij zichzelf gaan verwaarlozen. Hij slaapt onder een brug en leeft van aardwormen en een klein zakje dadels die hij kreeg van zijn opa.
Free Jelle!
Free Jelle!
0
geplaatst: 26 juni 2011, 20:10 uur
Wel een goede en leuke beat hoor.
Maar niet geniaal. Dat dan weer niet.
Maar niet geniaal. Dat dan weer niet.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 20:11 uur
Ik vind hem ook dope.
Behalve de Wobble dinges.
Niet mijn ding.
Behalve de Wobble dinges.
Niet mijn ding.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 20:12 uur
Wat een nasty drums... Wat een net samplegebruik en wat een keiharde synthesizers... Dit soort kwaliteit hoor je maar zelden. 

0
geplaatst: 26 juni 2011, 21:30 uur
EDIT: Ik zie dat Rob weer zijn berichten verwijderd.
EDIT 2: En weer.
EDIT 3: En nog eens.
EDIT 4: En weer.
EDIT 5: Alweer.
He Rob als je toch niet van plan bent om je reactie te laten staan, plaats hem dan gewoon niet.
Dat voorkomt dit off-topic gedrag.
EDIT 2: En weer.
EDIT 3: En nog eens.
EDIT 4: En weer.
EDIT 5: Alweer.
He Rob als je toch niet van plan bent om je reactie te laten staan, plaats hem dan gewoon niet.
Dat voorkomt dit off-topic gedrag.
* denotes required fields.