Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juli 2011, 22:28 uur
Remix door mij: Idle Warship - System Addict [REMIX] Beat by Opin by Opin Draconis on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Lang geleden dat ik weer is gesampled heb lol.
Lang geleden dat ik weer is gesampled heb lol.
0
Improvision
geplaatst: 27 juli 2011, 22:06 uur
Ow, ik had hem gisteren beluisterd. Sound is fresh. En die drums zijn echt gekte. Maar ik 'mis' een wobble-subbass van 0:42 tot 0:57, volgens mij zou het echt perfect passen.
0
geplaatst: 28 juli 2011, 20:35 uur
Yeess dank u wel, ik zal is even yoeptoepen naar wobble-subbass, iets waar ik nog van gehoord heb haha.
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 23:17 uur
Lekker sfeervol, mooie geluiden. Hoop een keer een projectje van je te horen zodat ik er echt in op kan gaan als het ware.
Echter een groot kritiekpunt, ik vind dat je drums (wel goed qua opbouw) echt te hard staan. Op sommige momenten is dat niet erg, maar een hele beat lang haalt dat toch een beetje luisterplezier weg in mijn oren. Misschien ligt het aan mijn koptelefoon of aan mijn persoonlijke voorkeur.
Echter een groot kritiekpunt, ik vind dat je drums (wel goed qua opbouw) echt te hard staan. Op sommige momenten is dat niet erg, maar een hele beat lang haalt dat toch een beetje luisterplezier weg in mijn oren. Misschien ligt het aan mijn koptelefoon of aan mijn persoonlijke voorkeur.
0
Improvision
geplaatst: 9 augustus 2011, 00:17 uur
Het was wel de bedoeling dat de drums de aandacht trokken, en mijn doel was ze daarnaast nog voortdurend te laten variëren zonder dat het stoort. Maar inderdaad, als je de sfeer van de sample in je wil opnemen staan ze wat luid merk ik nu.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 18:25 uur
Die chick is Nederlands toch?
Chille beat, en ook die van Impreau
Chille beat, en ook die van Impreau

0
geplaatst: 10 augustus 2011, 21:28 uur
Thanks! 
Neh... Ze komt (en woont in) uit de VS =D
Internet collabs ftw! =D

Neh... Ze komt (en woont in) uit de VS =D
Internet collabs ftw! =D
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 21:48 uur
Damn, had ik niet gezien! *facepalm*
Bedankt Niels! Ik hoop meer met haar te kunnen maken, ik heb sowieso al een track waar ik zelf ook op rap met haar, naast deze. =]
Bedankt Niels! Ik hoop meer met haar te kunnen maken, ik heb sowieso al een track waar ik zelf ook op rap met haar, naast deze. =]
0
geplaatst: 12 augustus 2011, 11:34 uur
Rosco (Zo Moeilijk) zoekt beatbakkers, talentvol MuMe: sla je slag.
Stuur maximaal drie beats, met in de bestandsnaam het aantal beats per minuut (BPM), je naam, de beatnaam en een korte biografie naar [email protected].
0
geplaatst: 12 augustus 2011, 23:34 uur
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 16:04 uur
Niet echt mijn stijl beat en ik stoor me een beetje aan de sidechain op de melodie. Ook hoor je in de intro erg duidelijk waar je het sample gechopped hebt. Drums zijn wel erg lekker en passen bij de beat.
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 20:49 uur
Dankje had ik wat express gedaan, ik vind de 'sidechain' wel vet lol, vond het er goed bij passen.
Ik heb hier nog een nieuwe beat, Mr. Sandman.
Mr. Sandman by Opin Draconis on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Ik heb hier nog een nieuwe beat, Mr. Sandman.
Mr. Sandman by Opin Draconis on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
0
geplaatst: 14 augustus 2011, 16:28 uur
Bij deze voel ik hem gewoon totaal niet, ik denk dat het de manier waarop je het sample gebruikt hebt is. Want op zich zit alles goed in elkaar, leuke overgang van intro naar middenstuk, de mix is netjes, drums passen er goed bij, maar toch voel ik hem niet. Grotendeels kwestie van smaak denk ik. 

0
geplaatst: 15 augustus 2011, 13:59 uur
Om de spams te voorkomen, hou Opin Draconis's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free in de gaten want ik ben laatste tijd regelmatig bezig met beats beats en nog eens beats!
0
Improvision
geplaatst: 15 augustus 2011, 21:12 uur
Singing for You is nice! Die laatste vind ik wat repetitief.
Nieuwe shizzle van yours truly.
Green Tea
Nieuwe shizzle van yours truly.
Green Tea
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 18:47 uur
@Septua, drop jij al je beats op SC dan? Vind ik altijd zoveel werk. Meer dan de helft staat gewoon op mn computer en gebeurt niks mee. xD
@Improvision, damn, die drums zijn apart... die HiHats staan heel apart geplaatst, klinkt heel erg vet! Erg lekkere beat weer en zoals vaak erg mooie sfeer, naamgeving vind ik dan wat tegenvallen, maar ach, details. =]
@Thibaut V, best lekkere beat, mix lackt een beetje, of misschien is het gewoon niet zo'n goede acapella (weet neit waar je mee gewerkt hebt), maar je legt wel een nette westcoast sfeer neer.
Ik moet toch hier ook maar even mijn trots droppen:
Mental Klip | ensilence - ensilence.bandcamp.com
@Improvision, damn, die drums zijn apart... die HiHats staan heel apart geplaatst, klinkt heel erg vet! Erg lekkere beat weer en zoals vaak erg mooie sfeer, naamgeving vind ik dan wat tegenvallen, maar ach, details. =]
@Thibaut V, best lekkere beat, mix lackt een beetje, of misschien is het gewoon niet zo'n goede acapella (weet neit waar je mee gewerkt hebt), maar je legt wel een nette westcoast sfeer neer.
Ik moet toch hier ook maar even mijn trots droppen:
Mental Klip | ensilence - ensilence.bandcamp.com
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 20:42 uur
@ Impro: fucking vet! Weer lekker sfeervol. De percussie 
Elohim, jouw productie is ook erg lekker, raps en beat sluiten prima aan. Ik ben geen enorme fan van Ensilence, maar ze is een prima MC en ze past goed op je beats. Ik hoop voor je dat jullie samenwerking zijn vruchten afwerpt.

Elohim, jouw productie is ook erg lekker, raps en beat sluiten prima aan. Ik ben geen enorme fan van Ensilence, maar ze is een prima MC en ze past goed op je beats. Ik hoop voor je dat jullie samenwerking zijn vruchten afwerpt.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 22:21 uur
Bedankt voor de feed, Niels! Zelf maakt het mij niet erg veel uit of het vruchten afwerpt, de enige vruchten die ik hoef te zien zijn goede muziek. 

0
geplaatst: 20 augustus 2011, 22:26 uur
niels94 schreef:
@ Ik hoop voor je dat jullie samenwerking zijn vruchten afwerpt.
@ Ik hoop voor je dat jullie samenwerking zijn vruchten afwerpt.
In de vorm van...?
* denotes required fields.