Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2011, 00:19 uur
vette beat man, en ik vind het wel meevallen eigenlijk, stoor me er echt niet aan
0
Improvision
geplaatst: 7 oktober 2011, 04:25 uur
Cornflakes. (Wegens creatieve onmogelijkheid een betere titel te bedenken.)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

0
Improvision
geplaatst: 7 oktober 2011, 04:26 uur
Cornflakes. (Wegens creatieve onmogelijkheid een betere titel te bedenken.)

0
geplaatst: 7 oktober 2011, 19:00 uur
Ik vind hem vet, maar ik zit eigenlijk de hele tijd te wachten totdat ie helemaal losgaat, wat jammer genoeg niet gebeurt.
Verder zit ie, als normaal, heel vet in elkaar!
Verder zit ie, als normaal, heel vet in elkaar!
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 20:42 uur
Erg nice! Maar hetzelfde probleem hier, er mag op een gegeven moment wel een lekkere diepe clap/ snare in, mag in ieder geval wel wat meer pit in. Maar je sample is heel dope en funky, en goed bewerkt.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 12:05 uur
Je linkje werkt hier niet Improvision, misschien dat je hem even aan kan passen. Funky track daarvoor wel erg lekker, keep it up.
Vond laatst dit nog op mijn pc, een pakketje van beats die ik heb gemaakt door de jaren heen. Let wel, het is allemaal vrij oud, wou het hier toch even delen voor de mensen die er misschien interesse in hebben, enjoy.
Jazzwaxx - Lost & Found
Hoop binnenkort wat tijd vrij te kunnen maken om weer eens wat te bakken, is er door tijdgebrek niet van gekomen de afgelopen 1 tot 1,5 jaar.
Vond laatst dit nog op mijn pc, een pakketje van beats die ik heb gemaakt door de jaren heen. Let wel, het is allemaal vrij oud, wou het hier toch even delen voor de mensen die er misschien interesse in hebben, enjoy.

Jazzwaxx - Lost & Found
Hoop binnenkort wat tijd vrij te kunnen maken om weer eens wat te bakken, is er door tijdgebrek niet van gekomen de afgelopen 1 tot 1,5 jaar.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 14:52 uur
Linkje werkt hier ook niet. 
@Charizma, ik zal thuis nog eens luisteren.
AtSS - InTheNameOf by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Een nieuwe van mij, ik ben nog wat sceptisch over mijn drums eigenlijk...

@Charizma, ik zal thuis nog eens luisteren.

AtSS - InTheNameOf by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Een nieuwe van mij, ik ben nog wat sceptisch over mijn drums eigenlijk...

0
geplaatst: 25 oktober 2011, 23:43 uur
Pffft... Wat een dood topic zeg...
Lord Lhus - This Is 4 Y'all [contest] by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Mijn remix voor de Lord Lhus remix contest.
Lord Lhus - This Is 4 Y'all [contest] by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Mijn remix voor de Lord Lhus remix contest.
0
Improvision
geplaatst: 27 oktober 2011, 15:17 uur
@ Charizma
Ben net beginnen luisteren. En ugh, dope! Meer kan ik er niet over zeggen. Zondagochtendstyle.
Zomerbries.
@ Elohim
Die extra sample (of delay?) in InTheNameOf op 0:54 is vet. Niet echt fan van de drums.
Die remix is nice, maar volgens mij zou het beter zijn om je drums pas te doen invallen als de raps beginnen.
Zelf ook een nieuwe: Float. De percussie heb ik zelf gedaan met een lege deo-bus, een AAA-batterijtje, een ketting en een bureau. En de sample was opgelegd, kon er niet echt veel mee dit keer.
Malandragem
Ben net beginnen luisteren. En ugh, dope! Meer kan ik er niet over zeggen. Zondagochtendstyle.
Zomerbries.

@ Elohim
Die extra sample (of delay?) in InTheNameOf op 0:54 is vet. Niet echt fan van de drums.
Die remix is nice, maar volgens mij zou het beter zijn om je drums pas te doen invallen als de raps beginnen.
Zelf ook een nieuwe: Float. De percussie heb ik zelf gedaan met een lege deo-bus, een AAA-batterijtje, een ketting en een bureau. En de sample was opgelegd, kon er niet echt veel mee dit keer.
Charizma schreef:
Je linkje werkt hier niet Improvision, misschien dat je hem even aan kan passen.
Je linkje werkt hier niet Improvision, misschien dat je hem even aan kan passen.
Malandragem
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 14:36 uur
Beide apart, maar wel lekker! Doet me aan Lotus denken, lekker zweverig en subtiel gebracht. Keep it up!
0
geplaatst: 1 november 2011, 21:00 uur
Ik heb je tape gedownload Charizma! Zal hem v d week tjekken
.
.
0
geplaatst: 2 november 2011, 23:37 uur
AtSS - CouldThisBeDnB by SoulSeeker on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Aan de naam is het al te zien, ik heb het gevoel dat dit wel eens Drum n Bass zou kunnen zijn. Het is slechts een probeersel, dat nog in zijn beginfasen zit, maar ik zou graag nu al wat feed hebben, zodat ik dat kan gebruiken wanneer ik verderga met de beat!
Ik hoop dat wat mensen de tijd zullen nemen!
Aan de naam is het al te zien, ik heb het gevoel dat dit wel eens Drum n Bass zou kunnen zijn. Het is slechts een probeersel, dat nog in zijn beginfasen zit, maar ik zou graag nu al wat feed hebben, zodat ik dat kan gebruiken wanneer ik verderga met de beat!
Ik hoop dat wat mensen de tijd zullen nemen!

0
geplaatst: 7 november 2011, 00:31 uur
0
geplaatst: 7 november 2011, 18:28 uur
Laat ik er maar eens wat van zeggen dan 
@ Elohim,
Het is, door de percussie, wat te druk naar mijn smaak. Die gitaarsample is wel enorm vet, evenals de bassgitaar die je op gegeven moment hoort. Alleen die scratch achtige geluiden (of wat zijn het?) in die gitaarsample had ik eruit gelaten.
@ Stapler,
Vet. Echt. Heerlijk relaxt, subtiel, goede percussie. Dat ''Everybody needs to get a piece of this'' wat je een aantal keer hoort had van mij niet echt gehoeven, haalt je alleen een beetje uit de 'flow', maar echt storend kan ik het ook niet noemen. Al met al echt heel vet
@ deagleking,
Ook een lekker relaxt nummer waarin voldoende gebeurt om interessant te blijven. Met name die piano is erg vet. Ook erg goed dus

@ Elohim,
Het is, door de percussie, wat te druk naar mijn smaak. Die gitaarsample is wel enorm vet, evenals de bassgitaar die je op gegeven moment hoort. Alleen die scratch achtige geluiden (of wat zijn het?) in die gitaarsample had ik eruit gelaten.
@ Stapler,
Vet. Echt. Heerlijk relaxt, subtiel, goede percussie. Dat ''Everybody needs to get a piece of this'' wat je een aantal keer hoort had van mij niet echt gehoeven, haalt je alleen een beetje uit de 'flow', maar echt storend kan ik het ook niet noemen. Al met al echt heel vet

@ deagleking,
Ook een lekker relaxt nummer waarin voldoende gebeurt om interessant te blijven. Met name die piano is erg vet. Ook erg goed dus

0
geplaatst: 7 november 2011, 21:03 uur
niels94 schreef:
@ Delars,

@ Delars,

Je bedoelt Stapler
hehe
. Ja de 2de keer dat je ODB hoort haalt het wellicht wel wat de flow eruit ja. Bedankt voor je feedback!
0
geplaatst: 7 november 2011, 21:49 uur
Geen idee waarom ik de namen door elkaar haalde
Domdomdom, sorry dus 
Domdomdom, sorry dus 
0
Improvision
geplaatst: 8 november 2011, 01:56 uur
Greenish., zelfde sample als die laatste van Stapler.
@ deagleking, het heeft wel een leuke vibe, maar ik ben niet zo'n fan van de drums.
@ deagleking, het heeft wel een leuke vibe, maar ik ben niet zo'n fan van de drums.
0
geplaatst: 10 november 2011, 20:59 uur
0
geplaatst: 16 november 2011, 00:20 uur
0
geplaatst: 20 november 2011, 21:10 uur
@Improvison thanks voor de feedback.
Ben met twee vrienden begonnen aan een idee wat we al eerder hadden: Joint Venture Stars. Hope you'll like it
Ben met twee vrienden begonnen aan een idee wat we al eerder hadden: Joint Venture Stars. Hope you'll like it

0
Improvision
geplaatst: 23 november 2011, 12:12 uur
Charizma schreef:
Je linkje werkt hier niet Improvision, misschien dat je hem even aan kan passen. Funky track daarvoor wel erg lekker, keep it up.
Jazzwaxx - Lost & Found

Jazzwaxx - Lost & Found
Ik wil even zeggen dat dit echt geweldig blijft. Niet weg te slaan van mijn mp3-speler. Ga je platencontract eens ophalen of zo.

0
geplaatst: 23 november 2011, 16:35 uur
Stapler - Everything Must Go nieuwe beat.
Er komt nog wel een VIP (Variation In Production) denk ik.
Er komt nog wel een VIP (Variation In Production) denk ik.
0
geplaatst: 23 november 2011, 17:04 uur
De snare had wel wat harder gemogen, een Open Hihat had de drums erg opgefrist.
Verder vind ik hem niet heel interessant, zit wel wat variatie in, maar het is te weinig melodisch om goed mijn aandacht te houden.
Toch, over het algemeen best lekkere beat hoor =D
Verder vind ik hem niet heel interessant, zit wel wat variatie in, maar het is te weinig melodisch om goed mijn aandacht te houden.
Toch, over het algemeen best lekkere beat hoor =D
* denotes required fields.