MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken

zoeken in:
zSHARE - Falling.mp3

Ik had ook nog iets nieuws gemaakt.

wel mooi die feedback laag, maar zoeen piano gepingel is niet interessant vind ik, tenzij het een C.R.E.A.M.-loop is.

Frostyx
ik heb iets met een gewone beat gemaakt op advies van Dj2Jelle:

dit is echt 3x niks, sorry dat ik het zeg. ga eens wat theorien leren over hiphop(beats), dat lijkt me een beter plan. ik zie dat je eminem,dre wel vetvind. verdiep in hun producties, dan gaat het vanzelf beter.

-.-'
ok basis van drums gaan als volgt
je klikt rechts op kick en doet dan: fill each 8 steps
de snare vul je op de eerste rode blokjes in
bij hi-hats fill in each 2 steps

en tadaa je hebt een normaal lopende drum
ik zou eerst ook normale beats proberen te fixen voordat je er een acapella overheen gooit, anders heeft et toch niet veel zin ^^;

Frostyx schreef:
ik heb iets met een gewone beat gemaakt op advies van Dj2Jelle:
(embed)
Je hoort zelf toch ook wel dat het voor geen meter klinkt?

haha, wel lachen met die clip erbij, even alle gekheid op een stokje

Frostyx
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Je hoort zelf toch ook wel dat het voor geen meter klinkt?

jaa maar het was wel leuk om te maken

Ik wil je het plezier natuurlijk alles behalve wegnemen, maar ik neem aan dat je de mening wil horen van mede-users als je het hier plaatst.

Het valt me op dat er hier op MusicMeter toch echt wel behoorlijke producties afgeleverd worden, ook al is het tegenovergestelde ook vertegenwoordigd... Maar met Improvision, Relax, DJ2Jelle, JLjuju en Stapler is de vertegenwoordiging opmerkelijk met het oog op de grootte van de hiphophoek op deze site. En dat is natuurlijk alleen maar goed.

En dan heb ik ook nog wel eens een nette beat van Korhymes, Nega en RedLightCityBoy (die met die 'vastlopende snares' vond ik echt vet) meegepikt. Dat nummer van John Doe vond ik overigens echt geweldig.

Erg mooi...

Nu nog wat meer spitsvondige MCs als Korhymes en binnenkort Sjaakspeare hahaha

Frostyx
MJ_DA_MAN schreef:
Ik wil je het plezier natuurlijk alles behalve wegnemen, maar ik neem aan dat je de menig wil horen van mede-users als je het hier plaatst.

Jaa ook maar ik doe het vooral voor de fun

@Sjaakspeare: heel goed om te horen. En inderdaad het niveau is hier goed viel me ook op, nodigt uit om andermans spul te blijven luisteren.

Frostyx

nog eentje dan

raffael77
Yo Frost you are masted up.

Dj2Jelle
JLjuju schreef:
zSHARE - Falling.mp3

Ik had ook nog iets nieuws gemaakt.

Ik vind hem wel vet , maar erg eentonig voor een instrumentale track.

@frostyx: Je hoeft hier niet al je probeersels te plaatsen hoor

Frostyx
okaaay

Improvision
Wel trippy samen met die clip.

Ik vind die laatste van Frostyx best grappig .
Gewoon blijven doorgaan met proberen maar je hoeft ze niet allemaal hier te plaatsen

Dj2Jelle schreef:
(quote)

Ik vind hem wel vet , maar erg eentonig voor een instrumentale track.

@frostyx: Je hoeft hier niet al je probeersels te plaatsen hoor

Daarom is het geen instrumentale track

Frostyx
Pooiertje schreef:
Ik vind die laatste van Frostyx best grappig .
Gewoon blijven doorgaan met proberen maar je hoeft ze niet allemaal hier te plaatsen

Ik ga een hele week werken aan me nieuwste kunstwerk dan post ik er wel weer 1 al word het lastig het nivo van mijn laatste te overtreffen ik zal je niet teleurstellen pooiert!

Korhymes schreef:
-.-'
ok basis van drums gaan als volgt
je klikt rechts op kick en doet dan: fill each 8 steps
de snare vul je op de eerste rode blokjes in
bij hi-hats fill in each 2 steps

Heb de volgende keer dat je hier een beat post asjeblieft tenminste normale drums, anders noem ik het geen beat damn xD

RedLightCityBoy
hier mijn verbetering van de laatste beat die ik dropte.
Ik heb de drums aangepast (hopelijk vindt Impro ze dope) en ik heb alles nog eens opnieuw over gedaan, in een andere volgorde (minder die stem erin). Ook de pitch van de sample hoort nu van beide kanten te komen!

zSHARE - Hurt Beat.mp3

Snare klinkt stukken beter, maar wel wat hol. Toch al een leuk nummertje!

Dj2Jelle
De snare staat wel hard trouwens, maar ik vind het al heeeeel veel beter dan de vorige versie. Het klinkt nu een stuk 'natuurlijker' op een bepaalde manier. Mooi gedaan dus

Frostyx schreef:
(embed)nog eentje dan

Hahaha, echt geweldig, ik kan niet wachten tot volgende week

Frostyx
hiphopisntdead schreef:
(quote)

Hahaha, echt geweldig, ik kan niet wachten tot volgende week

Thanks voor de support

Ze zijn in ieder geval grappig

Sjaakspeare schreef:
Het valt me op dat er hier op MusicMeter toch echt wel behoorlijke producties afgeleverd worden, ook al is het tegenovergestelde ook vertegenwoordigd... Maar met Improvision, Relax, DJ2Jelle, JLjuju en Stapler is de vertegenwoordiging opmerkelijk met het oog op de grootte van de hiphophoek op deze site. En dat is natuurlijk alleen maar goed.

En dan heb ik ook nog wel eens een nette beat van Korhymes, Nega en RedLightCityBoy (die met die 'vastlopende snares' vond ik echt vet) meegepikt. Dat nummer van John Doe vond ik overigens echt geweldig.

Erg mooi...

Ja klopt, maar de mensen die hier echt met beats bezig zijn, gebruiken die vooral fruityloops of hebben zij ook echt drummachines en mpc's enzo?

Improvision
Jurrien schreef:
(quote)

Ja klopt, maar de mensen die hier echt met beats bezig zijn, gebruiken die vooral fruityloops of hebben zij ook echt drummachines en mpc's enzo?

Ik niet, maar maakt dat uit?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:03 uur

geplaatst: vandaag om 18:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.