Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2009, 10:25 uur
0
geplaatst: 17 juni 2009, 14:06 uur
wel mooi die feedback laag, maar zoeen piano gepingel is niet interessant vind ik, tenzij het een C.R.E.A.M.-loop is. 

0
Frostyx
geplaatst: 17 juni 2009, 17:00 uur
ik heb iets met een gewone beat gemaakt op advies van Dj2Jelle:
0
geplaatst: 17 juni 2009, 17:46 uur
dit is echt 3x niks, sorry dat ik het zeg. ga eens wat theorien leren over hiphop(beats), dat lijkt me een beter plan. ik zie dat je eminem,dre wel vetvind. verdiep in hun producties, dan gaat het vanzelf beter.
0
geplaatst: 17 juni 2009, 17:58 uur
-.-'
ok basis van drums gaan als volgt
je klikt rechts op kick en doet dan: fill each 8 steps
de snare vul je op de eerste rode blokjes in
bij hi-hats fill in each 2 steps
en tadaa je hebt een normaal lopende drum
ik zou eerst ook normale beats proberen te fixen voordat je er een acapella overheen gooit, anders heeft et toch niet veel zin ^^;
en tadaa je hebt een normaal lopende drum
ik zou eerst ook normale beats proberen te fixen voordat je er een acapella overheen gooit, anders heeft et toch niet veel zin ^^;
0
geplaatst: 17 juni 2009, 18:45 uur
haha, wel lachen met die clip erbij, even alle gekheid op een stokje
0
Frostyx
geplaatst: 17 juni 2009, 20:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Je hoort zelf toch ook wel dat het voor geen meter klinkt? jaa maar het was wel leuk om te maken

0
geplaatst: 17 juni 2009, 20:27 uur
Ik wil je het plezier natuurlijk alles behalve wegnemen, maar ik neem aan dat je de mening wil horen van mede-users als je het hier plaatst.
0
geplaatst: 17 juni 2009, 20:29 uur
Het valt me op dat er hier op MusicMeter toch echt wel behoorlijke producties afgeleverd worden, ook al is het tegenovergestelde ook vertegenwoordigd... Maar met Improvision, Relax, DJ2Jelle, JLjuju en Stapler is de vertegenwoordiging opmerkelijk met het oog op de grootte van de hiphophoek op deze site. En dat is natuurlijk alleen maar goed.
En dan heb ik ook nog wel eens een nette beat van Korhymes, Nega en RedLightCityBoy (die met die 'vastlopende snares' vond ik echt vet) meegepikt. Dat nummer van John Doe vond ik overigens echt geweldig.
Erg mooi...
En dan heb ik ook nog wel eens een nette beat van Korhymes, Nega en RedLightCityBoy (die met die 'vastlopende snares' vond ik echt vet) meegepikt. Dat nummer van John Doe vond ik overigens echt geweldig.
Erg mooi...
0
geplaatst: 17 juni 2009, 20:36 uur
Nu nog wat meer spitsvondige MCs als Korhymes en binnenkort Sjaakspeare
hahaha
hahaha
0
Frostyx
geplaatst: 17 juni 2009, 20:49 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik wil je het plezier natuurlijk alles behalve wegnemen, maar ik neem aan dat je de menig wil horen van mede-users als je het hier plaatst.
Ik wil je het plezier natuurlijk alles behalve wegnemen, maar ik neem aan dat je de menig wil horen van mede-users als je het hier plaatst.
Jaa ook maar ik doe het vooral voor de fun

0
geplaatst: 17 juni 2009, 21:09 uur
@Sjaakspeare: heel goed om te horen. En inderdaad het niveau is hier goed viel me ook op, nodigt uit om andermans spul te blijven luisteren.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 17 juni 2009, 22:07 uur
Ik vind hem wel vet
, maar erg eentonig voor een instrumentale track.@frostyx: Je hoeft hier niet al je probeersels te plaatsen hoor

0
geplaatst: 18 juni 2009, 10:26 uur
Ik vind die laatste van Frostyx best grappig
.
Gewoon blijven doorgaan met proberen maar je hoeft ze niet allemaal hier te plaatsen
.Gewoon blijven doorgaan met proberen maar je hoeft ze niet allemaal hier te plaatsen

0
geplaatst: 18 juni 2009, 12:21 uur
Dj2Jelle schreef:
Ik vind hem wel vet
, maar erg eentonig voor een instrumentale track.
@frostyx: Je hoeft hier niet al je probeersels te plaatsen hoor
(quote)
Ik vind hem wel vet
, maar erg eentonig voor een instrumentale track.@frostyx: Je hoeft hier niet al je probeersels te plaatsen hoor
Daarom is het geen instrumentale track

0
Frostyx
geplaatst: 18 juni 2009, 14:28 uur
Pooiertje schreef:
.
Gewoon blijven doorgaan met proberen maar je hoeft ze niet allemaal hier te plaatsen
.Gewoon blijven doorgaan met proberen maar je hoeft ze niet allemaal hier te plaatsen
Ik ga een hele week werken aan me nieuwste kunstwerk dan post ik er wel weer 1 al word het lastig het nivo van mijn laatste te overtreffen ik zal je niet teleurstellen pooiert!
0
geplaatst: 18 juni 2009, 17:33 uur
Korhymes schreef:
-.-'
-.-'
Heb de volgende keer dat je hier een beat post asjeblieft tenminste normale drums, anders noem ik het geen beat damn xD
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 18 juni 2009, 22:47 uur
hier mijn verbetering van de laatste beat die ik dropte.
Ik heb de drums aangepast (hopelijk vindt Impro ze dope) en ik heb alles nog eens opnieuw over gedaan, in een andere volgorde (minder die stem erin). Ook de pitch van de sample hoort nu van beide kanten te komen!
zSHARE - Hurt Beat.mp3
Ik heb de drums aangepast (hopelijk vindt Impro ze dope) en ik heb alles nog eens opnieuw over gedaan, in een andere volgorde (minder die stem erin). Ook de pitch van de sample hoort nu van beide kanten te komen!
zSHARE - Hurt Beat.mp3
0
geplaatst: 18 juni 2009, 22:59 uur
Snare klinkt stukken beter, maar wel wat hol. Toch al een leuk nummertje!
0
Dj2Jelle
geplaatst: 19 juni 2009, 02:48 uur
De snare staat wel hard trouwens, maar ik vind het al heeeeel veel beter dan de vorige versie. Het klinkt nu een stuk 'natuurlijker' op een bepaalde manier. Mooi gedaan dus 

0
geplaatst: 19 juni 2009, 09:00 uur
0
Frostyx
geplaatst: 19 juni 2009, 17:05 uur
hiphopisntdead schreef:
Hahaha, echt geweldig, ik kan niet wachten tot volgende week
(quote)
Hahaha, echt geweldig, ik kan niet wachten tot volgende week
Thanks voor de support

0
geplaatst: 19 juni 2009, 22:26 uur
Sjaakspeare schreef:
Het valt me op dat er hier op MusicMeter toch echt wel behoorlijke producties afgeleverd worden, ook al is het tegenovergestelde ook vertegenwoordigd... Maar met Improvision, Relax, DJ2Jelle, JLjuju en Stapler is de vertegenwoordiging opmerkelijk met het oog op de grootte van de hiphophoek op deze site. En dat is natuurlijk alleen maar goed.
Erg mooi...
Erg mooi...
Ja klopt, maar de mensen die hier echt met beats bezig zijn, gebruiken die vooral fruityloops of hebben zij ook echt drummachines en mpc's enzo?
0
Improvision
geplaatst: 19 juni 2009, 22:32 uur
Jurrien schreef:
Ja klopt, maar de mensen die hier echt met beats bezig zijn, gebruiken die vooral fruityloops of hebben zij ook echt drummachines en mpc's enzo?
(quote)
Ik niet, maar maakt dat uit?
* denotes required fields.