MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken

zoeken in:
Frostyx
Zoooooo die mensen hebben schijt

Frostyx schreef:
(embed)nog eentje dan

heb je toevallig Fruity Loops gebruikt?
de clip is trouwens wel erg goed

Frostyx
Ja fruity loops en de clip heb ik van youtube gestolen

frostyx waar blijft je nieuwe filmpje

Improvision

Frostyx
tovast schreef:
frostyx waar blijft je nieuwe filmpje

Oja ik ging nog wat maken
ga ik nu doen

Dj2Jelle

Ik had je het al verteld: ik vind hem heel erg goed , alleen de basslijn he, die gewoon in Majeur speelt, wat ik te vrolijk vind .

Frostyx
Ik heb wat problemen met mijn instrumenten (frooty loops werkt niet meer)
En ik heb een druk schema (ik moet zo naar de tandarts)
maar vanavond is er een nieuwe

Can't wait .

Frostyx
Ja ik moet ook nog werken maar ik zal kijken of ik nog een gaatje heb

Dat moet je aan de tandarts vragen.

Social_Mask
...

Improvision
Nog iemand wat te zeggen?

Wel leuk gedaan en vernieuwend (voor jou dan gezien je beats vrijwel altijd Dilla-achtig e.d. zijn), maar soms iets te ''El-P'' .

Frostyx
Hmmmm ik kan echt niet met een goede beat komen... te weinig inspiratie ik ga maar eerst is veel Dr. Dre en Eminem en JMT en Atmosphere luisteren en dan ga ik dat combineren en dan maak ik we leen nieuwe

Dj2Jelle
Dan kom ik wel met een beat Ik weet alleen niet of de wereld hier klaar voor is maar dat merken we spoedig (hoop ik)

zSHARE - untitled.mp3

Relax
Dj2Jelle schreef:
Dan kom ik wel met een beat Ik weet alleen niet of de wereld hier klaar voor is maar dat merken we spoedig (hoop ik)

zSHARE - untitled.mp3

Ik vind die beat erg slecht eerlijk gezegd... en heeft er niets mee te maken met er klaar voor zijn.

Soms klinkt het nogal vals en dat UHM UHM vind ik vervelend en de gesamplede drumloop vind ik maar cheesy.

Frostyx
Ik vind 'm goed

Dj2Jelle
Relax schreef:
(quote)

Ik vind die beat erg slecht eerlijk gezegd... en heeft er niets mee te maken met er klaar voor zijn.

Sarcasme beste man.

Relax
Dj2Jelle schreef:
(quote)

Sarcasme beste man.

Hoezo post je 'm dan.

Dj2Jelle
Omdat hij vernieuwend is voor mezelf, en ik vind hem helemaal niet slecht eigenlijk. Maar toen ik zei dat ik niet wist of de wereld hier klaar voor was, zei ik dat door mijn slechte gevoel voor humor.

Improvision
Beat van mij, a cappella van Phat Kat en Jay Dee's 1st Down project erover gegooid.

Dj2Jelle
Heel nice, vind hem misschien wel beter dan het origineel, deze is alleen wat vrolijker. Kwaliteit van de rhymes zijn helaas niet zo goed.

Heb die ene Aziatische beat wat verbeterd perhaps:

zSHARE - Time Passes _Edit_.mp3

Improvision
Nog iemand wat op te merken over mijn beat?

Wat willen we opmerken, je bent impro Haha. echt dope man Heel leuk gespeeld, die sample. echt creatief. Mag ik misschien weten hoelang je al bezig bent ?:$ Maar ik vind phatkat een beetje op de achtergrond vallen?

Improvision schreef:
Nog iemand wat op te merken over mijn beat?

Ja ik vind ehm erg goed maar wel een beetje druk in de zin dat het een beetje snel gaat. Maar dat heeft meer met smaak te maken.

Mooi nummer Impro, goede opbouw en climax.

Sorry Impro dat ik zo snel na joune al een nieuwe postte XD
Niet in de gaten

Dj2Jelle
Mijn nieuwste beat :

zSHARE - Jelle - Ochtendpoep.mp3

Suggestie: zullen we een 24-uurs regeling aanhouden?, misschien wel zo handig.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:22 uur

geplaatst: vandaag om 05:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.