MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken

zoeken in:
Haha leuke melodie , alleen de drums hadden wel een stuk harder gemogen.

Nog iemand wat over mijn beat?

Die 24 uur lijkt me niet handig..
Het is geen wedstrijd of quiz, je post hier je beats om feedback te horen. Als er in 24 uur niet gereageerd is op je beat betekend dat niet dat ie gewoon vergeten moet worden.

Dj2Jelle
JLjuju schreef:

Ja, ik hoor geen verschil met de oude versie.

En over de 24uurs regel, lijkt me wel erg handig. Want vaak als iemand een track post, posten de andere producers vaak ook even hun nieuwste beat. De 24-uursregel gaat er gewoon over dat er ff een dagje tussen de volgende beat zit.

Dat ben jij dus meestal.
Maar iemand nou serieus iets over mijn beat?

Improvision
nega schreef:
Wat willen we opmerken, je bent impro Haha. echt dope man Heel leuk gespeeld, die sample. echt creatief. Mag ik misschien weten hoelang je al bezig bent ?:$ Maar ik vind phatkat een beetje op de achtergrond vallen?
Ik ben nu iets langer dan 2 jaar bezig.

Misschien Phat Kat wat luider zetten inderdaad.

Dj2Jelle
Ik ben erg productief de laatste dagen (misschien omdat ik het hiphop album van de week nog niet heb gecheckt). Maar ik wil mijn laatste 2 beats wel even laten horen, omdat ze mij goed bevallen.

Beat 1:

zSHARE - Beat 1.mp3
Jullie mogen de sample raden.

Beat 2:

zSHARE - Beat 2.mp3
Concept wat ik nog niet eerder heb toegepast.

Die eerste is erg leuk; Dilla-stijl, de tweede is erg niet-mijn-stijl .

Dj2Jelle
Dank

Als je deze online laat staan kun je er prat op gaan dat je een dezer dagen stuit op een freestyle van Tommie, Graaf Tel en Grover over deze beat, aangevuld door Koekiemonster die de hele tijd 'we the best' en 'I do this for the sesame streets' schreeuwt.

Jelle, 1e is echt dope. Die 2e echt niet mijn ding, maar gewoon goed. Alleen de drums mochten wat harder, ik voelde ze niet echt.

JLjuju schreef:

Die 24 uur lijkt me niet handig..
Het is geen wedstrijd of quiz, je post hier je beats om feedback te horen. Als er in 24 uur niet gereageerd is op je beat betekend dat niet dat ie gewoon vergeten moet worden.

Erg goede beat Ju, alleen die 4e snare vind ik maar irritant soms.

Dj2Jelle
Ik vind het een goede beat, behalve dat hij in principe hetzelfde is als al je andere beats, maar dan met een andere sample. Wel weer lekker donker

Ja dat alweer donkere is nogal een lang verhaal
Maar thanks

Ik heb weer 2 nieuwe beats gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden:

zSHARE - The Epic.mp3

zSHARE - The Beaver Song.mp3

De titel van de 2e is nogal gaar, maar ik weet nog definitieve

Please check ze

raffael77
Beat 1 is geweldig maar beat 2 vind ik matig. Bovendien is het begin stukje van je sample al 2 keer gedaan door DJ Polo.

Yo beste Ju; ik vind ze beide erg dope Maar The Epic is toch wel het vetste .
Maar dude waarom zet je ze nog steeds op Zshare..
Die tijd is toch wel geweest ?
Otters stelen.. Dat moet een bever weten.
Dus knal hem gewoon op je hyves ofzeau!

Peace

Ja ik weet maar het is lekker makkelijk en ik had al niet veel tijd meer XD En ach ja after all word het toch beschikbaar voor DOwnload gemaakt op een evt. tape.

Maar thanks En Raffael, ik welk nummer is de sample van mijn 2e beat gebruikt? Volgens mij komt dat uit een pas nieuwe klassieke CD.

1e is wel leuk, had nix anders verwacht.heb ook niets op aan te merken. maar ik kan die 2e niet afspelen:S

Dj2Jelle
Voor iedereen die geïnteresseerd is in een combinatie tussen Pink Floyd en Dubstep een snippet van de beat waar ik nu mee bezig ben:

zSHARE - Jelle - The Green Wobble Snippet.mp3

Komt het van TDSOTM?

Dj2Jelle
Maar je herkent het denk ik toch niet.

Oh Komt het van Brain Damage?

Dj2Jelle
Ja

Dj2Jelle
Wat vind je van de beat dan?

Frostyx
Kut.

Dj2Jelle
En Pooiert?

Wel aardig, je kan beter.

Wel, je kan aardig beter.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:43 uur

geplaatst: vandaag om 00:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.