Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
lambf
geplaatst: 13 mei 2008, 21:18 uur
Wel een aardig nummer, alleen die keyboard irriteerd me, voelt een beetje lullig aan. Verder vind ik de beat erg vet. Ik vind Cronite beter dan Master Ace, omdat ik die stem van Ace niet echt vind passen bij het nummer. Dat einde is leuk gedaan
6,8
6,8
0
raffael77
geplaatst: 14 mei 2008, 17:45 uur
Niet zoveel aan dat nummer. Het is eigenlijk remix van een nummer van Radiohead.
Del is geen toegevoegde waarde hier.
4
Del is geen toegevoegde waarde hier.
4
0
lambf
geplaatst: 14 mei 2008, 17:59 uur
Tsjah, als ze nou alleen de piano hadden gesampeled, was dit nog wel een aardige noemr. Alhoewel, ik vind het eigenlijk niet echt passen bij de stem. En al helemaal als ze die stem van de Radioheadzanger erbijhalen, is het huilen met de pet op, of af, eerder gezegd
3
3
0
geplaatst: 14 mei 2008, 21:20 uur
Ik vind het een relaxt nummer.
8.
Osiris Apis schreef:
Het nummer Videotapes met Del vind ik erg goed.
Schreef ik bij het remix album.Het nummer Videotapes met Del vind ik erg goed.
8.
0
geplaatst: 16 mei 2008, 12:19 uur
Relax schreef:
9 dat is die echte Old School vibe zeg.
Inderdaad, cool liedje, maar ik vind het liedje toch wat saai bij momenten eerlijk gezegd. 9 dat is die echte Old School vibe zeg.

7,5
0
lambf
geplaatst: 17 mei 2008, 22:25 uur
[Vorige video] Die MC heeft een irritant hoge, geforceerd aandoende stem. Ik dkan er niet lekker naar luisteren. Ook vind ik de keyboards maar matig. 3/10
Next:
Clotaire K - Lubnan
Next:
Clotaire K - Lubnan
0
raffael77
geplaatst: 19 mei 2008, 10:34 uur
Het lijkt wel of die gast gedronken heeft.
typisch een amateur. zeer matig nummer. 1
typisch een amateur. zeer matig nummer. 1
0
Relax
geplaatst: 20 mei 2008, 09:53 uur
Het lijkt wel alsof hij moeite heeft met Engels rappen.... en inderdaad een dronken accent erbij.
3,5 die beat is wel mooi bij het refrein.
3,5 die beat is wel mooi bij het refrein.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 18:00 uur
Inderdaad, Rythm & Poetry, dat gevoel had ik ook, alleen zit nu hoogstwaarschijnlijk dat deuntje de hele dag in mijn hoofd, een erg relaxt nummertje, dat wel, kan het best appreciëren eigenlijk. 
8

8
* denotes required fields.