MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
waa thnx man, dankzij jullie ken ik nu

pacewon
clever jeff
viro the virus
snowgoons
main flow
ini / deda
jaz-o
everliven sound

damnn wat zijn ze goed vooral INI pffffff

lambf
[Snowgoons feat. Viro The Virus - Starlight]

Lekker nummer, maar dat kindje dat erdoor hen zing en steeds "Ai" zegt had wel eruit gemogen. Productie erg goed, de rapper iets minder, maar nog steeds wel lekker. Tempo van de beat is iets te sloom in vergelijking met de raps. 7,5/10

[embed]www.youtube.com/watch?v=Ly9fmmn1V6o[/embed]
K-Otix - Clear

Een admin maakt der maar n link van ik kan dat niet.

SinX
Ik ben dan wel geen admin, maar vooruit:

7.8

Special Teamz - One Call

8 (heerlijk nummertje blijft het toch)

En hoe doe je dat nou, zó een filmpje erop zetten

[embed] http://www.youtube.com/watch?v=Ly9fmmn1V6o [/embed]

Zorg ervoor dat de link er zo 'http://www.youtube.com/watch?v=' uitziet (+ de 'code' achter de "v="). Jij had bijvoorbeeld geen http:// . En dan lukt het niet. (en bij de code die ik heb neergezet moet je de spaties aan beide kanten weghalen, dan lukt het.

Maar zorg er dus voor dat de link precies
http://www.youtube.com/watch?v=*CODE*
is, en dat tussen [embed] tags.

Oke bedankt man
Hier een nieuwe:

Ice Cube - Ghetto Bird

raffael77
Lekker nummer dit. 8

CaliLove
Een dikke 8.

Muthafuck you and ya punkass Ghetto Bird!

raffael77

lambf
[K-Otix - Clear]
Die raps liggen mij niet echt, vooral het stemgeluid van de rapper vind ik niet echt lekker klinken. De productie is wel aardig, maar echt lekker vind ik hem niet. 6/10

[Special Teamz - One Call]
Goede rapper met lekkere flow. Hier is de productie wel lekker. 8/10

[Ice Cube - Ghetto Bird]
De video staat niet meer op Youtube.
En die van raffael is ook niet meer beschikbaar.

ProZak
New Flesh - Lie Low

Die tracks van K-Otix en Special Teamz vind ik suf, ga er geen cijfer voor geven. Ik hou niet zo van die uitwisselbare beats en punchline rappers zonder persoonlijkheid...

Beat vind ik maar middelmaat. De raps vind ik vooral vanwege de flow ook niet super. Refrein stoort me echt net als de irritante clip.

4,25

lambf
[New Flesh - Lie Low]
Auw, wat een lelijke productie. Verder wat R&P zegt, niet echt lekkere flow. Ook het stemgeluid van de rappers is maar matig, maaar toch is de lelijke productie het grootste struikelblok. 2/10

Vind de beat wel grappig maar niet ech baanbrekend. Ze brachten wel een smile op m'n gezicht.
4/10
Als je em teveel luisterd word ie heel vervelend.

ProZak
Was ook wel te verwachten gezien wat jullie hier allemaal goed vinden...

Het leuke van hun is de energie die ze in het nummer stoppen, Ehm hoe beschrijf ik dat? Zie het als een soort Ol Dirty Bastard energie. Heerlijk daar hou ik zo van.

raffael77
Wat een kut beat van New Flash.
Rijms zijn wel grappig maar de rest jakkes

ProZak schreef:

Charizma & Peanut Butter Wolf, Madlib, MF Doom, Masta Ace, JMT, Theory Hazit, J Dilla, Percee P, Wildchild, Vakill, J Rawls, Nujabes, Blockhead, Mr. Lif, Virtuoso, Pete Rock & C.L. Smooth, A Tribe Called Quest, The Roots, De La Soul, Viro the Virus, Common, Aesop Rock, Atmosphere, Big L, Blackalicious, Binary Star, Blu & Exile, C-Rayz Walz, CunninLynguists, DJ Cam, DJ Honda, DNA 6, J-Live, Everliven Sound, IAM, Jazz Liberatorz, Joe Beats, Cage, Sage Francis, Braille, Kazi, MED, Oh No, KMD, DJ Polo, Kurious, Lord Finesse, Nicolay, Novelists, Slum Village, Dwele, Anthony Hamilton, Zion I, Tonedeff, Mars Ill, Abdominal, Blue Scholars, Canibus, CYNE, Danny!, Dead Prez, DJ Jazzy Jeff.

Erg wack allemaal idd

ProZak
Niet wack, wel allemaal erg op elkaar lijkend. Ik zou ongeveer de helft van dat lijstje om die reden ook niet luisteren.

Maar goed, zal wel een generatiekloof zijn...

ProZak schreef:

Wat bedoel je daar mee?

Relax
ProZak schreef:

ProZak schreef:
Klopt, ik luister het liefst naar 50 Cent en Lil' Wayne net als alle andere users hier (op jou na dan).

ProZak
ProZak schreef:

Wat bedoel je daar mee?

Dat ik een jaar of 7,8 geleden ook een minder brede muzieksmaak had en daarbij gewoon andere verwachtingen van hoe muziek hoort te klinken.

Lil Wayne vind ik trouwens best wel een goeie rapper...

Gast
geplaatst: vandaag om 03:32 uur

geplaatst: vandaag om 03:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.