Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
lambf
geplaatst: 15 augustus 2008, 14:39 uur
Die rapper, beetje rare stem, alsof die verkouden is. De tweede rapper vind ik wat beter. De productie is erg goed, maar de beat vind ik wat matig, alsof er iemand op zo'n houten blokje staat te slaan. 7/10
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:26 uur
Hier een nummer wat ik momenteel grijs draai:
The Loyalists - Maximum
The Loyalists - Maximum
0
lambf
geplaatst: 16 augustus 2008, 23:45 uur
Mooie Productie - alhoewel ik het iets te opgewekt , lekker diepe beat en..hoewel niet slecht, zijn de raps wel het wel het struikelblok van het nummer.
8/10
8/10
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 00:35 uur
Wat betreft The Loyalists; heel goed uitgewerkt, verder jammer genoeg niet heel bijzonder. Maar desalniettemin goed genoeg voor een 8,5.
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 13:17 uur
Fantastisch, maar je mag geen filmpje plaatsen
En ik vind m totaal neit beter dan Fallen Soldiers
En ik vind m totaal neit beter dan Fallen Soldiers
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 13:21 uur
Anders leg je het even uit aan iemand die net nieuw is op de site
. Het is de bedoeling dat er om de 24 uur een track geplaatst wordt (gelieve een track die niet iedereen kent). Hier wordt dan op gestemd. En zo zie ik dat Jljuju ook nog niks mocht plaatsen, hij is welgeteld 3 uur te vroeg.
Fallen Soldies is mijn favoriete track op dat album, goede raps op een goede beat.
8
. Het is de bedoeling dat er om de 24 uur een track geplaatst wordt (gelieve een track die niet iedereen kent). Hier wordt dan op gestemd. En zo zie ik dat Jljuju ook nog niks mocht plaatsen, hij is welgeteld 3 uur te vroeg.Fallen Soldies is mijn favoriete track op dat album, goede raps op een goede beat.
8
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 14:12 uur
Nog een groep gevonden die niet op MusicMeter vertegenwoordigd wordt: The Longshots.
The Longshots - First Brick
The Longshots - First Brick
0
geplaatst: 18 augustus 2008, 14:42 uur
Mag ik nu gewoon terug een nieuwe plaatsen? Het is alweer een soep. Op 24u 3 video's...
Ik denk dat ik maar weer opnieuw begin. En morgen om 14u43 mag er een nieuwe geplaatst worden!
Ik denk dat ik maar weer opnieuw begin. En morgen om 14u43 mag er een nieuwe geplaatst worden!
0
geplaatst: 18 augustus 2008, 14:43 uur
Zion I - Soo Tall
Dit nummer doet me wat aan de sfeer van Arrested Development denken... Leuk nummer!
Dit nummer doet me wat aan de sfeer van Arrested Development denken... Leuk nummer!
0
CaliLove
geplaatst: 19 augustus 2008, 14:41 uur
Nieuwe track:
Raekwon The Chef - Sneakers
Topproductie van Pete Rock.
Raekwon The Chef - Sneakers
Topproductie van Pete Rock.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 14:46 uur
De combinatie van een rustgevende productie met de krachtige raps van Raekwon passen opvallend goed bij elkaar. Heerlijk scratchwerk van Pete Rock.
9
9
0
geplaatst: 20 augustus 2008, 14:43 uur
Vet lied inderdaad, een 8.
Cleen - I'd Like to Get to Know You
Doet door de sample misschien een klein beetje popperig aan, maar de man kan wel rappen.
Cleen - I'd Like to Get to Know You
Doet door de sample misschien een klein beetje popperig aan, maar de man kan wel rappen.
0
geplaatst: 20 augustus 2008, 16:38 uur
Goede beat, erg slecht refrein hij moet niet gaan zingen. Rappen kan hij daarintegen wel, ik hou wel van wat uptempo rap.
6,8
6,8
0
geplaatst: 20 augustus 2008, 22:15 uur
Nee volgens mij zingt hij 't niet, maar is het gewoon gesampled. Najah ik vind het wel leuk, en hij heeft vaak wel leuke lines (heb z'n album, wat ook veel andere beats heeft dan deze);
Little hippie-hip-hop chick, just pretty enough to have self-esteem/
but not so pretty she'd fuck the high-school basketball team
Enniewee, carry on.
Little hippie-hip-hop chick, just pretty enough to have self-esteem/
but not so pretty she'd fuck the high-school basketball team
Enniewee, carry on.
0
lambf
geplaatst: 20 augustus 2008, 22:48 uur
Sample-refrein is inderdaad erg soft. Gewoonrappen vind ik hem niet al te goed afgaan. 4,5/10
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 13:54 uur
Slap, sullig aftreksel van The Gift Of Gab. Toch vind ik het niet vreselijk slecht. Ik erger me bijvoorbeeld niet aan de sample. Een 5,5 vind ik wel op zijn plaats.
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 14:26 uur
Grappig, het deed mij ook denken aan Gift of Gab alleen heb ik het niet gepost aangezien ik regelmatig de plank mis sla als ik een vergelijking maak tussen rappers. Aangezien Gift of Gab wel een unieke rapper is, behoordt tot een van mijn favoriete rappers, vind ik het niet zo erg dat zijn stijl enigzins gekopieeerd wordt. Origineel is het nummer daardoor zeker niet, maar ik vind het wel lekker in het gehoor liggen.
Ik denk nu idd niet meer dat het refrein door Cleen wordt gezongen, is inderdaad een wat mindere sample in mijn ogen.
Ik denk nu idd niet meer dat het refrein door Cleen wordt gezongen, is inderdaad een wat mindere sample in mijn ogen.
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 14:33 uur
Jahi ft Dwele - On My Own
Ik heb er over nagedacht maar ik plaats deze toch. Ik denk wel dat hij van een aantal users een laag cijfer krijgt aangezien het refrein gezongen wordt door Dwele, ik denk niet dat iedereen zijn stem kan waarderen. Ik vind het wel erg fijne muziek, fijn refrein lekkere rustige productie en een uitstekend rappende Jahi.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 11:52 uur
8
http://www.zshare.net/download/17442441671b5f68/
Redman - Bobyahed2dis
Hij's ook op youtube te horen, maar in nogal al krakkemikkige kwaliteit
http://www.zshare.net/download/17442441671b5f68/
Redman - Bobyahed2dis
Hij's ook op youtube te horen, maar in nogal al krakkemikkige kwaliteit
* denotes required fields.