Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
CaliLove
geplaatst: 22 augustus 2008, 15:39 uur
Een banga!!!!
Geweldig om een album mee te beginnen. Ik heb die cd Dare Iz A Darkside hier trouwens liggen, dus was overbodig om het te downloaden
Een 9 .
Geweldig om een album mee te beginnen. Ik heb die cd Dare Iz A Darkside hier trouwens liggen, dus was overbodig om het te downloaden

Een 9 .
0
lambf
geplaatst: 22 augustus 2008, 23:19 uur
[Jahi ft Dwele - On My Own]
Je hebt gelijk dat niet iedereen dat refrein zal waarderen R&P
De rapper heeft een beetje saaie stem. De productie is wel meer dan aardig, afgezien van de stomme "handklapjes". 5,5/10
[Redman - Bobyahed2dis]
Leuk die lage, diepe beat., maar de overige productiev ind ik wat minder. Van de raps ben ik wat minder weg. Niet heel erg boeiend, en gewoon zingen moeten ze niet doen. Wel grappig dat ze soms gaan schreeuwen. 6/10
Je hebt gelijk dat niet iedereen dat refrein zal waarderen R&P
De rapper heeft een beetje saaie stem. De productie is wel meer dan aardig, afgezien van de stomme "handklapjes". 5,5/10 [Redman - Bobyahed2dis]
Leuk die lage, diepe beat., maar de overige productiev ind ik wat minder. Van de raps ben ik wat minder weg. Niet heel erg boeiend, en gewoon zingen moeten ze niet doen. Wel grappig dat ze soms gaan schreeuwen. 6/10
0
CaliLove
geplaatst: 23 augustus 2008, 14:35 uur
Nice track, nice beat, nice video.
Ik verschoot er echt van dat deze track van 2008 is.
Een 7,5
Ik verschoot er echt van dat deze track van 2008 is.
Een 7,5
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 14:40 uur
9
Erg sterke track. Hij blijft maar gaan. Consistente flow en goede rhymes. Een melancholische, perfect passende beat. De clip is dan ook nog eens erg goed: geslaagde sfeerschepping.
Ik kan er in komen dat je zegt dat dit voor jou dé beste track van 2008 is, R&P!
Erg sterke track. Hij blijft maar gaan. Consistente flow en goede rhymes. Een melancholische, perfect passende beat. De clip is dan ook nog eens erg goed: geslaagde sfeerschepping.
Ik kan er in komen dat je zegt dat dit voor jou dé beste track van 2008 is, R&P!
0
lambf
geplaatst: 23 augustus 2008, 22:24 uur
Ik niet, ik vind de rapper niet echt goed, vooral zijn stem stoort me. Verder vind ik de keyboards aan het gegin van het nummer niet echt lekker klinken. Ook vind ik de beat niet lekker, wanneer die omlaag gaat loopt het niet lekker met de raps. 4/10
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 22:36 uur
Niet lekker dus
Je moet het natuurlijk ook niet willen opeten 
Je moet het natuurlijk ook niet willen opeten 
0
lambf
geplaatst: 23 augustus 2008, 22:41 uur
Maar ze zagen er zo verdomd lekker uit, met kersen en slagroom erover 

0
geplaatst: 24 augustus 2008, 14:04 uur
CaliLove wees mij er al op, de track komt waarschijnlijk niet uit 2008. Wie goede ogen heeft, ziet in het begin van de clip dat hij uit 2000 komt. Pas 8 jaar later is hij verschenen op zijn album, een soort unreleased track dus.
Daarom nu een nieuwe poging, van een track die wel uit 2008 komt. Hij is van Presto ft. Sadat X & Large Professor en heet Conquer Mentally. De track duurt eigenlijk maar 2.30. Op Youtube is er een video van, maar die duurt 4.11 het tweede gedeelte is van het nummer On.
Ik vind het zelf een erg mooi nummer die ook tot mijn favorieten van dit jaar behoord. Lekkere oldskool sfeer, daarnaast vind ik de clip ook erg mooi.
Daarom nu een nieuwe poging, van een track die wel uit 2008 komt. Hij is van Presto ft. Sadat X & Large Professor en heet Conquer Mentally. De track duurt eigenlijk maar 2.30. Op Youtube is er een video van, maar die duurt 4.11 het tweede gedeelte is van het nummer On.
Ik vind het zelf een erg mooi nummer die ook tot mijn favorieten van dit jaar behoord. Lekkere oldskool sfeer, daarnaast vind ik de clip ook erg mooi.
0
CaliLove
geplaatst: 24 augustus 2008, 14:22 uur
Geen slechte track, maar allemaal wat simpel en te rustig voor mij.
Een 6
Een 6
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 15:57 uur
7,5
wel tof nummertje. Leuk om Large Pro en Sadat X in 2008 nog relevante rhymes te horen droppen. Large Pro zijn baard is wel grappig.
Nummer "On" daarna is ook niet mis.
En de clip van "Conquer Mentally" vond ik ook erg sfeervol.
wel tof nummertje. Leuk om Large Pro en Sadat X in 2008 nog relevante rhymes te horen droppen. Large Pro zijn baard is wel grappig.
Nummer "On" daarna is ook niet mis.
En de clip van "Conquer Mentally" vond ik ook erg sfeervol.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 17:58 uur
Ook een 7,5.
Wel een relaxt nummertje. De stem van Sadat X vind ik nooit echt prettig om naar te luisteren. De remix van Large Pro vind ik doper.
In die clip doet trouwens O.C. niet mee?
Wel een relaxt nummertje. De stem van Sadat X vind ik nooit echt prettig om naar te luisteren. De remix van Large Pro vind ik doper.
In die clip doet trouwens O.C. niet mee?
0
Harco
geplaatst: 25 augustus 2008, 02:00 uur
Stoere clip met een heerlijk minimale beat. Sadat is natuurlijk gewoon een goede emcee met een bijzonder en eigen stemgeluid.
8.
8.
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 02:13 uur
Ik vind het ook leuk, en die large pro remix is idd ook de moeite. Ik ga het album maar eens checken...
7,5.
7,5.
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 14:20 uur
ik had even snel een vraagje, ik wist niet waar ik het moest plaatsen, en daarvoor ga ik ook geen topic openen.
ik krijg nu een beetje door, dat jullie meeste albums kopen?? dus geen downloads. Zoja waar kopen jullie meestal albums.
ik krijg nu een beetje door, dat jullie meeste albums kopen?? dus geen downloads. Zoja waar kopen jullie meestal albums.
0
CaliLove
geplaatst: 25 augustus 2008, 14:25 uur
nega schreef:
ik had even snel een vraagje, ik wist niet waar ik het moest plaatsen, en daarvoor ga ik ook geen topic openen.
Haha wat een vraag, wel ik meestal in Mediamarkt, maar ook in andere Record Stores hoor, al koop ik de laatste tijd wel veel via internet op sites als Bol.com en Proxis.be.
Dus ja gewoon in een platenzaak of via internet.
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 18:41 uur
Ben nooit zo'n fan geweest van Eminem. Mr. Eon zegt me niet veel maar ik vind zijn raps wat tegen vallen. Eminem valt me daarintegen 100% mee. De productie vind ik wel oké maar mist net wat overtuiging.
6
6
0
lambf
geplaatst: 25 augustus 2008, 22:23 uur
Mr. Eon komt niet echt goed over, beetje saai hoe hij aan het rappen is. Maar het zwakke punt vind ik Eminem. Heb zijn stem altijd raar gevonden, alsof hij een eend probeert na te doen met een knijper op zijn neus. 4/10
0
CaliLove
geplaatst: 26 augustus 2008, 13:09 uur
Raar, deze reacties, want ik vind beide MC's zeker niet saai en de track op zich is zeker dope.
0
lambf
geplaatst: 26 augustus 2008, 21:47 uur
De beat zit hier helaas iets teveel op de voorgrond, en de sample had beter uitgekozen mogen worden (nu een beetje saai). De rapper heeft een beetje rare stem, maar eigenlijk ook wel lekker om naar te luisteren. 7,5/10
0
Rene1979
geplaatst: 27 augustus 2008, 18:17 uur
Eminem feat Mr. Eon - Flyest Material
Vind de track wel lekker is dit nieuw materiaal??
Vind de track wel lekker is dit nieuw materiaal??
0
geplaatst: 28 augustus 2008, 08:28 uur
Dead Residents and Optimas Prime - Boogaloo
Vind de rappers gemiddeld, niet veel meer. De productie is wel oké maar wordt na een tijdje saai. 6
Vind de rappers gemiddeld, niet veel meer. De productie is wel oké maar wordt na een tijdje saai. 6
* denotes required fields.