Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2008, 20:25 uur
K-Otix is een sterke, helaas onbekende, act uit het zuiden. Dit is een van de tracks die ik het dopest vind. Heerlijke productie en sterke raps en overnames.
8,5
8,5
0
geplaatst: 17 september 2008, 15:46 uur
Klinkt zeker dope. Misschien toch maar eens dat album nog eens opzetten.
8
8
0
geplaatst: 18 september 2008, 14:49 uur
Waarschijnlijk een "One nation" track
2pac ft Big Daddy kane - Where ever you are ( unreleased )
Check ff de laatstse vers, waarschijnlijk disst BDK -->
the Notorious B.I.G
2pac ft Big Daddy kane - Where ever you are ( unreleased )
Check ff de laatstse vers, waarschijnlijk disst BDK -->
the Notorious B.I.G
0
JET_JAGUAR
geplaatst: 19 september 2008, 15:47 uur
DJ Vadim ft. Slug - Edie Brikel
Denk dat veel Atmosphere fans deze nog niet kennen, staat op het album The Art of Listening van DJ Vadim.
Denk dat veel Atmosphere fans deze nog niet kennen, staat op het album The Art of Listening van DJ Vadim.
0
geplaatst: 21 september 2008, 15:58 uur
Wauw. Ik ben echt positief verrast. Prachtige beat, markante, excentrieke raps. En dat terwijl ik dacht dat ik Slug toch echt niet kon waarderen. 9!
0
geplaatst: 21 september 2008, 16:25 uur
Dikke track, kende hem wel al en is een van mijn favoriete Slug tracks. Prachtige Vadim productie en een ruime 9
0
geplaatst: 21 september 2008, 16:30 uur
Nieuwe track:
Jake One ft Little Brother - Bless the Child
Mijn favoriete nummer op een cd met veel hoogte- en dieptepunten
Mijn favoriete nummer op een cd met veel hoogte- en dieptepunten
0
lambf
geplaatst: 22 september 2008, 18:44 uur
Ow sorry, ben het topic uit het oog verloren.
Gevoelig op de verkeerde manier. Het klinkt daardoor erg aanstellerig voor mij. De raps zijn te flauw, en de productie is niet echt lekker in elkaar gezet. De bas en de beat zijn wel erg lekker. 4/10
Gevoelig op de verkeerde manier. Het klinkt daardoor erg aanstellerig voor mij. De raps zijn te flauw, en de productie is niet echt lekker in elkaar gezet. De bas en de beat zijn wel erg lekker. 4/10
0
geplaatst: 22 september 2008, 19:39 uur
Ben het eens met Lambf qua 'gevoelig op de verkeerde manier', niet echt mijn soort lied. En ik vind zijn stem ook niet echt lekker. Een beetje een 'mwah'-lied voor mij
5.5/10
Next up:
Johnson&Jonson - J&J
Om een beetje te sponsoren voor Johnson&Jonson, en omdat Blu gewoon heel hard gaat op deze track.Laatste keer dat ik deze clip post, heb 'm nu al te vaak ergens gedropt, haha
5.5/10
Next up:
Johnson&Jonson - J&J
Om een beetje te sponsoren voor Johnson&Jonson, en omdat Blu gewoon heel hard gaat op deze track.Laatste keer dat ik deze clip post, heb 'm nu al te vaak ergens gedropt, haha
0
geplaatst: 22 september 2008, 20:48 uur
Ik zat te twijfelen om die te plaatsen. Lekkere track, sterke rap performance. 8
0
geplaatst: 23 september 2008, 17:26 uur
Skit Slam - Just Like You (Feat. Sticky Fingaz & Cymarshall Law) [Produced by The Beatnikz]
0
geplaatst: 23 september 2008, 17:29 uur
Wat is Cymarshall Law toch een geweldige MC. Lyricaal uitstekend en op producties van the Beatnikz geeft hij gewoon net wat extra. Deze productie is ook uitstekend, weet goed de rust te bewaren en zorgt voor een wat duistere sfeer als Sticky gaat rappen. Catchy refrein en de 3de MC, Skit Slam, mag er ook wezen (is wel de minste van de drie.
8,25
8,25
0
geplaatst: 24 september 2008, 20:20 uur
De laatste rapper klinkt een klein beetje als "Young Noble".
0
geplaatst: 24 september 2008, 22:10 uur
Bij zowel Johnson & Jonson als Skit Slam had ik een 'al zo vaak gehoord'-gevoel. De beats waren standaard en zeker niet origineel. Respectievelijk een 7 en een 6.
Wat betreft het nummer van The Herbaliser; Something Wicked This Way Comes is een album met geweldige momenten. Zo is de album versie van het openingsnummer briljant, en is het bovenstaande nummer een juweeltje. Geweldige beat. Zo luguber, vol en melodieus tegelijk! Ik geef er een 9 voor.
Wat betreft het nummer van The Herbaliser; Something Wicked This Way Comes is een album met geweldige momenten. Zo is de album versie van het openingsnummer briljant, en is het bovenstaande nummer een juweeltje. Geweldige beat. Zo luguber, vol en melodieus tegelijk! Ik geef er een 9 voor.
0
lambf
geplaatst: 25 september 2008, 18:31 uur
Present! Mooie donkere productie (hoewel een heel klein beetje lullig aanvoelt die orgel), lekker droge beat, jammer dat ze er MF Doom op hebben gezet
Maar eh, is dit wel de hele versie ?, hij stopt zo abrupt. 5,5/10
Maar eh, is dit wel de hele versie ?, hij stopt zo abrupt. 5,5/10
0
geplaatst: 25 september 2008, 18:50 uur
Hij is idd een klein stukje afgekapt, was mij nog niet opgevallen. De originele versie is nog 20 seconde langer.
0
geplaatst: 26 september 2008, 12:02 uur
Erg sterk nummer en een goede reden om achter het album aan te gaan. Ras Kass is ook sterk op het nummer, vind ik sowieso een MC met een fijne stem. Productie steekt ook gewoon erg goed in elkaar.
8,5
8,5
0
geplaatst: 27 september 2008, 16:12 uur
The Knux - Bang! Bang!
The Knux, een van de groepen die nu ook al snel gelabeld wordt als 'hipster-hop' (netzoals bijv. The Cool Kids). Hun debuutalbum komt als het goed op 28 oktober uit op Interscope Records, ben wel benieuwd. Ik vind dit soort muziek altijd wel lekker. Doet me soms denken aan OutKast (wat positief is), zie bijv. ook Cappuccino.
0
geplaatst: 27 september 2008, 16:28 uur
Vind het toch redelijk foute hiphop, bovendien is er al een Outkast en ik zit niet echt te wachten op een tweede Outkast. Vind met name het refrein toch echt niet kunnen. De raps zijn vervolgens te voorspelbaar. Productioneel is het ook niet geweldig, beetje country/rock achtig.
3,5
3,5
0
lambf
geplaatst: 27 september 2008, 23:44 uur
Hehe, inderdaad wel wat fout. Het idee is wel leuk, en het liedje is lekker. Lekker voor de zomer, en ook de refreintjes vind ik wel passen eigenlijk. 7,5 / 10
* denotes required fields.