Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
lambf
geplaatst: 20 december 2008, 17:41 uur
Jorge-E schreef:
@ Lambf En Esham geen flow? Kom zeg, die flow is gewoon ziek. en die geforceerde stem moet depressief overkomen.
@ Lambf En Esham geen flow? Kom zeg, die flow is gewoon ziek. en die geforceerde stem moet depressief overkomen.
Nog eens beluisterd, maar je hebt wel gelijk, hij heeft wel een flow, wel wat traag, maar goed. Komt denk ik omdat hij een vervelende intonatie heeft en dito stem. En je overdrijft wat betreft de zieke flow, of je bent gewoon niet veel gewend

Oke, sorry als ik misschien bot overkom, maar ik kan niet vatten dat jullie dit waardeloos vinden. Ikzelf vind dit geweldige muziek. Maar ik ben dan ook erg open-minded. Misschien dat het daar ook aan ligt.
Nee, ik denk het niet. Ik ken een hoop Hip-Hop welke een stuk donkerder klinkt, en daarnaast heb je ook nog heel wat muziek buiten de Hip-Hop die nog veel donkerder klinkt. Daarbij verbleekt dit stukje muziek sneller dan je met omo je was wit wast.
[Lords of the Underground - Tic Toc (Pete Rock Remix)]
Leuk stukje muziek, klinkt erg ongedwongen, je hoort gewoon dat ze plezier hebben. De beat had soms wat sneller gemogen, vooral in dat stuk waar die ene wat sneller rapt. 7,5
0
geplaatst: 20 december 2008, 18:04 uur
lambf schreef:
Nog eens beluisterd, maar je hebt wel gelijk, hij heeft wel een flow, wel wat traag, maar goed. Komt denk ik omdat hij een vervelende intonatie heeft en dito stem. En je overdrijft wat betreft de zieke flow, of je bent gewoon niet veel gewend

Met ziek bedoel ik dus ook vooral dat ik hem heel goed vind.
lambf schreef:
Nee, ik denk het niet. Ik ken een hoop Hip-Hop welke een stuk donkerder klinkt, en daarnaast heb je ook nog heel wat muziek buiten de Hip-Hop die nog veel donkerder klinkt. Daarbij verbleekt dit stukje muziek sneller dan je met omo je was wit wast.
Donkerdere muziek is niet altijd gelijk aan beter.
Maarja, ik ben er wel van overtuigd dat ik in de hip-hop wereld nog artiesten niet ken, die misschien wel veel donkerder zijn dan Esham.
0
lambf
geplaatst: 20 december 2008, 18:11 uur
Gelukkig dan naar

Maarja, ik ben er wel van overtuigd dat ik in de hip-hop wereld nog artiesten niet ken, die misschien wel veel donkerder zijn dan Esham.
Njah, ik houd gewoon niet zo van dit soort Hip-Hop die zich wil voordoen als donker, maar dat (in ieder geval voor mij) eigenlijk niet is.
0
Hypnotick
geplaatst: 20 december 2008, 18:44 uur
Jorge-E schreef:
(quote)
(quote)
Er zijn inderdaad artiesten in de hiphopwereld die veel donkerder maar ook kwalitatief veel sterker zijn dan Esham. aangezien jij dus van Horrorcore houdt heb ik wat aanradertjes voor je:
Mr Morbid:
http://www.youtube.com/watch?v=3M2XQA1QflU&feature=related
King Gordy:
http://www.youtube.com/watch?v=xpUOpVGLsZU
Grewsum:
http://www.youtube.com/watch?v=JBHPSBY10eU&feature=related
Lo Key:
http://www.youtube.com/watch?v=KDIiywsaVzc
Cage:
http://www.youtube.com/watch?v=r4AUjOfNzg4
Necro:
http://www.youtube.com/watch?v=gw3vfLCPZk8
Prozak:
http://www.youtube.com/watch?v=mlj-gGhBXq4
Ik adviseer je overigens niet te zoeken in dit subgenre, want je komt echt ongelofelijk veel troep tegen.
0
grimy_jason
geplaatst: 20 december 2008, 18:52 uur
^^^^
Post nou is een GOEDE track van King Gordy ipv altijd maar die Lucifer Apologies....
Hier een betere track van King Gordy :
Post nou is een GOEDE track van King Gordy ipv altijd maar die Lucifer Apologies....
Hier een betere track van King Gordy :
0
geplaatst: 20 december 2008, 19:00 uur
Nummer van LOTUG is echt chill: 8,5/10
De beat van Esham "valt nog enigszins mee", maar zijn stem, flow en lyrics zijn vrij belabberd, ja.
De beat van Esham "valt nog enigszins mee", maar zijn stem, flow en lyrics zijn vrij belabberd, ja.
0
geplaatst: 20 december 2008, 21:26 uur
Bedankt voor de linkjes Hypno. Diegene die ik daaruit niet ken zal ik eens checken.
0
raffael77
geplaatst: 21 december 2008, 11:28 uur
Lords Of The Underground(LOTUG)
In melkweg op 31 januari samen met
The Beatnuts
Paris
The Alkaholiks
TBA
Jeru The Damaja
The Beatnuts
Paris
The Alkaholiks
TBA
Jeru The Damaja
0
geplaatst: 21 december 2008, 11:48 uur
Holy Shit!
By the way: TBA? ''To be announced'' of een afkorting van een artiest/groep?
By the way: TBA? ''To be announced'' of een afkorting van een artiest/groep?
0
grimy_jason
geplaatst: 21 december 2008, 23:20 uur
Misschien wel nice maar deze affiche vind ik toch beter :
D12, Obie Trice en Royce da 5'9" komen naar Melkweg 29 maart 2009
Het was normaal deze week dat ze gingen komen maar ik denk dat D-12 vanwege hun nieuwe plaat (die in 2009 zou uitkomen) pas in maart zullen komen om die dan ook ineens te promoten.
D12, Obie Trice en Royce da 5'9" komen naar Melkweg 29 maart 2009
Het was normaal deze week dat ze gingen komen maar ik denk dat D-12 vanwege hun nieuwe plaat (die in 2009 zou uitkomen) pas in maart zullen komen om die dan ook ineens te promoten.
0
geplaatst: 21 december 2008, 23:44 uur
D12 zonder Proof en Eminem is live zeer waarschijnlijk kut.
Ik waarschuw je.
Ik waarschuw je.
0
geplaatst: 21 december 2008, 23:47 uur
raffael77 schreef:
The Beatnuts
Paris
The Alkaholiks
TBA
Jeru The Damaja
The Beatnuts
Paris
The Alkaholiks
TBA
Jeru The Damaja
Hard!

@ MJ... Gewoon to be announced.
0
geplaatst: 22 december 2008, 14:24 uur
Akala: Ben niet echt onder de indruk van de productie, vind het geluid te druk. De MC zelf vind ik redelijk, goede stem en zijn lyrics zijn ook wel oké. Met het refrein heb ik dan weer vrij weinig.
6
6
0
geplaatst: 22 december 2008, 14:37 uur
grimy_jason schreef:
Misschien wel nice maar deze affiche vind ik toch beter :
D12, Obie Trice en Royce da 5'9" komen naar Melkweg 29 maart 2009.
Lol, je gaat liever daarheen dan naar The Beatnuts, Paris, The Alkaholiks, Jeru en LOTU? Zonder Eminem en de wijlen Proof stelt D12 nog maar weinig voor, Obie is wel aardig maar alles behalve bijzonder verder en Royce is natuurlijk veruit de beste van dat rijtje, maar tegenover die grote namen uit het oosten kunnen ze natuurlijk niet op.Misschien wel nice maar deze affiche vind ik toch beter :
D12, Obie Trice en Royce da 5'9" komen naar Melkweg 29 maart 2009.
0
grimy_jason
geplaatst: 22 december 2008, 14:43 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Lol, je gaat liever daarheen dan naar The Beatnuts, Paris, The Alkaholiks, Jeru en LOTU? Zonder Eminem en de wijlen Proof stelt D12 nog maar weinig voor, Obie is wel aardig maar alles behalve bijzonder verder en Royce is natuurlijk veruit de beste van dat rijtje, maar tegenover die grote namen uit het oosten kunnen ze natuurlijk niet op.Ik vind D-12 en Royce Da 59 beter dan die namen van die andere affiche ja....
Altijd die bullshit dat D12 zonder Eminem en Proof niks voorstelt, Kuniva en Kon Artis zijn zeker goed en Bizarre dropt altijd wel iets waarvan je in een lachbui uitbarst LOL.
En qua productie zit het ook zeer zeker snor.
0
geplaatst: 22 december 2008, 14:47 uur
Oh ik vind D12 wel een leuke groep hoor, maar vergeleken met dat andere rijtje stelt het niet veel voor, dat had ik beter kunnen zeggen. Maar ik heb gehoord dat ze in Nederland altijd zo stoned als een garnaal optreden (D12) en veel kritiek hebben gekregen op het vervolgens weggeven van een matig show.
Maar dit is veel te offtopic.
Maar dit is veel te offtopic.
0
geplaatst: 24 december 2008, 03:37 uur
Yall So Stupid - Van Full of Pakistans ('93)
héérlijk album en dit nummer is één van de beste nummers op dat album en van de jaren '90! Stijl doet erg denken aan Pharcyde, ze zijn alvast even origineel en creatief!
héérlijk album en dit nummer is één van de beste nummers op dat album en van de jaren '90! Stijl doet erg denken aan Pharcyde, ze zijn alvast even origineel en creatief!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 24 december 2008, 12:03 uur
10. 
De eerste keer dat ik dit hoor en het is helemaal mijn stijl.
Leuke beat, sterke mc's, en dit soort refreintjes liggen mij prima!
Misschien toch maar eens kopen.

De eerste keer dat ik dit hoor en het is helemaal mijn stijl.
Leuke beat, sterke mc's, en dit soort refreintjes liggen mij prima!
Misschien toch maar eens kopen.

0
geplaatst: 24 december 2008, 13:46 uur
classic. 9.
Je moet zeker eens de Spearhead X Remix hiervan checken P Jay, die is minstes even goed
Je moet zeker eens de Spearhead X Remix hiervan checken P Jay, die is minstes even goed
0
geplaatst: 24 december 2008, 17:14 uur
Veel succes want niet evident om die ergens op de kop te kunnen tikken. Ik heb héél veel geluk gehad hem ergens tweedehands te kunnen kopen...
0
geplaatst: 24 december 2008, 17:15 uur
FunkyMonk schreef:
classic. 9.
classic. 9.
Jup die is ook goed, maar toch IETSJE minder dan het origineel, vind ik. Top-cd!
0
raffael77
geplaatst: 24 december 2008, 23:11 uur
Deze plaat heb ik ook orgineel. Idd prima te doen.
* denotes required fields.